Beperkt, anders kan ik niet meer op de kinderen mopperen als er in een straal van een halve meter om de borden te zien is wat er gegeten isquote:
Die grote potten van 800ml helemaal alleen leegetenquote:
Dat lukt me gewoonquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die grote potten van 800ml helemaal alleen leegeten
Nee, toch een soort overgrote radijs, net als daikon?quote:
Is hetzelfde zelfsquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, toch een soort overgrote radijs, net als daikon?
nee man, rettich is zoo ontzettend lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef qu63 het volgende:
Ik ga mn kamer verbouwen, kijken of ik daar energie van krijg
Oh, dacht dat de euopese versie wat pittiger was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Is hetzelfde zelfs.
Kassatroel bij de supermarkt wist niet wat het was en iemand achter me vroeg hoe het klaargemaakt moest worden.
Het is nu al een bende, kijken of ik het een beetje op kan ruimenquote:
Nee sorry, vanavond mag je em lenen als ik em niet meer nodig hebquote:hier speelt mn nek weer heerlijk opiemand een vervangende voor me te leen?
quote:
hoef ik niet meer iedere dag vroeg in de binnenstad te zijnquote:
Das wel lekker dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoef ik niet meer iedere dag vroeg in de binnenstad te zijn
dat dacht ik afgelopen weekend ook, was om 9 uur klaarwakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das wel lekker dan!
Lekker uitslapen dus?
Das weer het nadeel van een ritme hequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik afgelopen weekend ook, was om 9 uur klaarwakker
Jij kopieert je tweetsquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef qu63 het volgende:
Ik ga mn kamer verbouwen, kijken of ik daar energie van krijg
dat heeft er niets mee te makenquote:
Waarom heb ik het gevoel dat alles wat je hier post ik al een keer gelezen hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef qu63 het volgende:
Maar weer eens naar huis, heb hier niet al te veel uitgevoerd vandaag
Déja-lu?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat alles wat je hier post ik al een keer gelezen heb
Ben ik blij dat er tenminste iemand mn Tweets leestquote:
Ik kom er niet omheen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat er tenminste iemand mn Tweets leest
Je kan me blokkeren...quote:
Volgens mij is er gewoon een knopje met 'block' hoor..quote:
quote:
Me, Myself and I jaquote:
Een Ikea stoel begrijp ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
zooo ben er ook weer
mn allak bureaustoel was kaduuk gegaan, althans de poot
heb m zo mogen omruilen voor een andere
Nietes. Ynske ook.quote:
ja. poot was gescheurd en dankzij MementoMori heb ik een tegoedbon gekregen voor t totale aankoopbedragquote:
En dat wist jij van te voren al?quote:
Ik ga ook maar eens wat stuk maken en dan bij MM langs gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. poot was gescheurd en dankzij MementoMori heb ik een tegoedbon gekregen voor t totale aankoopbedrag
stoel was 8 mnd ongeveer oud
Geen idee eigenlijk.. Misschien opnieuw opslaan op je pc en dan opnieuw uploaden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Ynske het volgende:
Hier iemand een intelligente tip waar ik wat mee kan?
http://www.throughmylens.nl/fok/carnavalkaart2.jpg
als ik deze bekijk in FF is hij zichtbaar, in IE is t een mooi kruisje, niet alleen hier, maar ook bij andere Fokker?
nope heb ik geprobeerd met http://www.throughmylens.nl/fok/kaartjecarnaval.jpgquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Misschien opnieuw opslaan op je pc en dan opnieuw uploaden?
Zou 't niet aan een htaccess liggen waardoor onderliggende mappen niet bereikbaar zijn oid voor IE?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Misschien opnieuw opslaan op je pc en dan opnieuw uploaden?
Heb je 't met alle foto's? Of enkel dat plaatje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope heb ik geprobeerd met http://www.throughmylens.nl/fok/kaartjecarnaval.jpg
snap er geen flikker van
tis alleen met dat plaatjequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je 't met alle foto's? Of enkel dat plaatje?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens wat stuk maken en dan bij MM langs gaan
Ok, dan kom ik wel gewoon langsquote:
Vrijdag opleverdag, dat zou je ondertussen toch wel moeten wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef Pheno het volgende:
Weekend
Oh nee, nog een oplevering. Waarom komen dat soort dingen allemaal tegelijkertijd.
Nee, dat was dinsdag ook al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrijdag opleverdag, dat zou je ondertussen toch wel moeten weten
Ik had woensdag al weekend!quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's bijna een mini vakantie!
Weet ik veel, het kost me 4 dagen om een week vrij te nemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
En wanneer ga je dat opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |