Wellicht wat overdreven, maar het oogt nogal moeizaam dit seizoen. Zoals ik al eerder in dit topic aangaf:quote:
quote:Hij hapt continu, staat nog te vaak verkeerd opgesteld en kan totaal niet opbouwen.
In de bijlmer, met zijn homiesquote:
12 spelers?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar dat terzijde.
Van deze selectie valt nauwelijks chocola te maken maar vooruit:
Stekelenburg; De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Braafheid; De Zeeuw, Sneijder, Engelaar, Schaars; Van Persie, Huntelaar, Robben.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:57 schreef neen het volgende:
Timmer en De Clerondanks hun leeftijd nog steeds dragende krachten voor het grote Feyenoord!
Eens en eens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
![]()
Hij hapt continu, staat nog te vaak verkeerd opgesteld en kan totaal niet opbouwen. Dan zie ik veel liever van der Wiel van Ajax, helemaal als rechtsback.
In plaats van een goed onderbouwde post te plaatsen loopt meneer maar te schelden. Gut o gut, wat een klein kind ben je toch ook.quote:
Ken jij een betere buitenspeler met zijn snelheid en in mindere mate techniek en voorzet?quote:
Ugur Yildirim natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ken jij een betere buitenspeler met zijn snelheid en in mindere mate techniek en voorzet?
Actually, scrap Van Bommel en Van der Vaart en zet Kuyt en Schaars maar centraal. Je levert wel wat creativiteit in maar Sneijder maakt veel goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Huntelaar
Tijd voor Van Persie als diepe spits Beerens en Robben op de flanken. Van der Vaart en Sneijder, Van Bommel op het middenveld en Van der Wiel, Marcellis, Braafheid en El-Akchaoui achterin. Oh en Vermeer op de goal.
Hij doet het leuk dit seizoen maar om hem basis daarvan alleen te selecteren gaat me wat te ver. Laat hem toch maar wat constanter presteren om in aanmerking te komen voor een selectie. Iets wat Schaars en Braafheid wel hebben weten te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ken jij een betere buitenspeler met zijn snelheid en in mindere mate techniek en voorzet?
Juist, Elia en Beerens beide selecteren en het laten uitvechten. Maar nee, De Cler (faalhaas 1e klas) word wel opgeroepen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij doet het leuk dit seizoen maar om hem basis daarvan alleen te selecteren gaat me wat te ver. Laat hem toch maar wat constanter presteren om in aanmerking te komen voor een selectie. Dan zie ik veel liever Elia (met Robben dan vanaf rechts, van die kant nu in bloedvorm).
Eens met Wijnaldum, maar er is teveel concurrentie op zijn plaats, jammer dus. Fer en Biseswar wtf!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pfff van der Wiel en Beerens.
Dan mogen Wijnaldum, Fer en Biseswar ook wel bij de selectie.
Huh? Ben jij een vrouw? Ik dacht dat er alleen mannen hier in VBL zaten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens en eens.
Van der Wiel vind ik ook een mooiere verdediger (he's indeed HOT) om naar te kijken, een moderne verdediger.
Die is toch ook alweer gestopt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef neen het volgende:
Vergeet Overmars niet, die speelt ook nog steeds bij GAE
Wie zet jij op rechtsback dan? Reiziger? En rechtsvoor?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee Beerens en van der Wiel![]()
Kom op zeg. We hebben het over het Nederlands elftal.
Regi Blinker zou ook nog ergens zijn conditie op pijl aan het houden zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef neen het volgende:
Vergeet Overmars niet, die speelt ook nog steeds bij GAE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |