Had jij wat anders van die matige coach verwacht dan ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Steek, Urby en Wiel zijn er al 3 die stukken beter zijn momenteel dat die lutsers uit Rotterdam...
De beste PSVer hoor, niet dat dat veel zegt dit seizoen, maar toch. Doet weinig fout i.t.t. zijn collega's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef TvhN het volgende:
Waarom zit Marcelis erbij? Die gozer bakt er dit seizoen niks van.
Kloptquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:15 schreef Barca het volgende:
Keuze van Braafheid en Schaars vind ik terecht.
Ja ik vind het ook terecht.quote:
Dat had het plaatje wel compleet gemaakt ja, in plaats van de kabel nu de 'skihut club' die de boel verziekt.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De beste PSVer hoor, niet dat dat veel zegt dit seizoen, maar toch. Doet weinig fout i.t.t. zijn collega's.
Van Persie? Nee man, Mols! Voor de schwalbes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:31 schreef Barca het volgende:
Gaat een heel leuk wk worden met dit elftal: Timmer, Lucius, Hofland, Gio, De Cler, Landzaat, Van Bommel, Drenthe, Castelen, Makaay en Van Persie. Coach: Van Marwijk.
Idd ... Mickey Smol!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef Kriegel het volgende:
Nee, Van der Wiel is lekker constant als rechtsback wou je zeggen.
[..]
Van Persie? Nee man, Mols!
Natuurlijk moet ie nog constanter worden, maar ik vind hem als rechtsback al stukken verder dan Marcelis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef Kriegel het volgende:
Nee, Van der Wiel is lekker constant als rechtsback wou je zeggen.
Denk dat Marcellis meer een centrum verdediger is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:44 schreef TvhN het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ie nog constanter worden, maar ik vind hem als rechtsback al stukken verder dan Marcelis.
Natuurlijk valt Edson af. Bertje wil alleen zijn vriendjes en familie in de selectie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Rikketik het volgende:
Schaars.Leuk dat hij er weer bij zit.
En Braafheid volledig terecht natuurlijk, al zie ik hem nog wel sneuvelen ten faveure van De Cler. Het zou een schande zijn, maar toch.
Dan zie ik nog altijd liever Braafheid of Wielaert.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat Marcellis meer een centrum verdediger is.
Dwaasquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef TvhN het volgende:
Waarom zit Marcelis erbij? Die gozer bakt er dit seizoen niks van.
Ik ook maar dat terzijde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dan zie ik nog altijd liever Braafheid of Wielaert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |