Nope, gaat t ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:06 schreef teigan het volgende:
Heej CZ., dat klinkt alsof het niet helemaal goed gaat met je oma..
2cv is pas over 4 dagen jarig zie ik, dan feliciteer ik hem wel....
Nope, kanniet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:37 schreef maok het volgende:
Kan ze niet gedwongen worden ivm haar gezondheid?
Sterkte met je oma.
Dwingen nog welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:37 schreef maok het volgende:
Kan ze niet gedwongen worden ivm haar gezondheid?
Sterkte met je oma.
Mwa, op zich snap ik haar punt wel hoor. Het hoeft niet verplicht B1 te zijn wat zij voorstelt, maar ik denk dat als je alleen A1 hebt gehad je bij veel studies wel problemen krijgt. Praktisch elke studie heeft wel iets wiskundigs er in, al is het alleen al statistiek, en dan is een iets grotere basis van wiskunde wel handig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Vakken(Wiskunde?)in voortgezet onderwijs verplicht stellen?
Wat een achterlijk idee,.
Vraag ik me dus af, er zijn genoeg mensen geslaagd in hun studie, ookal hadden ze alleen A1 op hun VWO.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mwa, op zich snap ik haar punt wel hoor. Het hoeft niet verplicht B1 te zijn wat zij voorstelt, maar ik denk dat als je alleen A1 hebt gehad je bij veel studies wel problemen krijgt. Praktisch elke studie heeft wel iets wiskundigs er in, al is het alleen al statistiek, en dan is een iets grotere basis van wiskunde wel handig.
Voor jou zou dat natuurlijk vervelend zijn, maar over het algemeen denk ik dat veel mensen er wel iets aan hebben.
Naar van je oma trouwens, kroel.
Ik dacht mijn opa eigenwijs was. Die is vorig jaar eindelijk naar eebn verzorgingstehuis gegaan. Tot die tijd stond hij zelf nog ramen te lappen, dat dat niet fout gegaan is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope, gaat t ook niet.
Ze is al een paar keer gevallen en drinkt met rietjes, kan niet meer lopen, ook niet met rollator, weegt amper 35 kilo maar weigert opgenomen te worden of naar een verzorgingstehuis te gaan.
Tuurlijk, zonder moet ook kunnen hoor, het zal alleen wat meer moeite kosten denk ik. En iets beter voorbereid zijn op een toekomstige studie lijkt me altijd handig. Al had ik waarschijnlijk ook anders gereageerd als het om Frans en Duits ging, want dat had ik het liefst afgeschaft gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vraag ik me dus af, er zijn genoeg mensen geslaagd in hun studie, ookal hadden ze alleen A1 op hun VWO.
En B1 moet het helemaal niet zijn,.
Dankj,
Er zijn genoeg studies met boeken in het frans of duits. Bijvoorbeeld geschiedenis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JH87 het volgende:
Ik vind dat er minstens wel een beetje wiskunde in een eindexamenjaar moet zitten. Da's toch meer basis dan Frans of Duits. Ik ben zelf trouwens ook altijd bar slecht geweest in wiskunde.
En jammer chips dat je oma zo eigenwijs is. Toen mijn oma na een hoop eigenwijsheid toch naar een verpleeghuis ging, is ze echt opgebloeid. Nu ja, de eerste twee, drie jaar daar dan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alcoholisten hier.Ik stond vanmiddag netjes met een ice tea in de Pintelier!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef Grulez het volgende:
Bier!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |