Tja, ligt eraan wat er achter de schermen is gebeurd.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef Bob. het volgende:
Oh, dus hij gaat waarschijnlijk nog wel door? Mooi, zou anders bent een rotstreek zijn.
De oplossing die er nu is vind ik ook goed hoor, kan me voorstellen dat ze het dan niet meer samen met Fok! wil doen. Maar ik dacht dat ze het eerst helemaal niet wou doen, en dat is gewoon niet eerlijk, al die fok!ers die geld hebben gegeven hebben immers niks met die ruzie te maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tja, ligt eraan wat er achter de schermen is gebeurd.
Aan de ene kant wellicht een rotstreek, maar aan de andere kant een normale reactie als het daar echt de spuigaten uitliep en je altijd een van de grote users bent geweest, of je iig vrijwillig hebt ingezet voor FOK!.
En als je je dan zo in de hoek geplaatst voelt, kan ik me voorstellen dat je denkt; even niet!
Zoals je leest heeft ze al aangegeven dattie gewoon doorgaat. Ik had ook wel gedacht dat het wel door zou gaan, maar op dat moment kan ik me best voorstellen dat je gewoon zegt dat het ook maar niet doorgaat.
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat je dat dan roept. Gewoon omdat je op dat moment erg boos bent.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
De oplossing die er nu is vind ik ook goed hoor, kan me voorstellen dat ze het dan niet meer samen met Fok! wil doen. Maar ik dacht dat ze het eerst helemaal niet wou doen, en dat is gewoon niet eerlijk, al die fok!ers die geld hebben gegeven hebben immers niks met die ruzie te maken.
'Ik ben aldoor blij als ze weer weg zijn. Ze leggen niet eens het bed goed recht neer'quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn oma krijgt vanaf vandaag 4x per dag thuiszorg.
Goed gezegd.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
De oplossing die er nu is vind ik ook goed hoor, kan me voorstellen dat ze het dan niet meer samen met Fok! wil doen. Maar ik dacht dat ze het eerst helemaal niet wou doen, en dat is gewoon niet eerlijk, al die fok!ers die geld hebben gegeven hebben immers niks met die ruzie te maken.
Ik pas evenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hai Grulez! Bier?
Ik heb weer nieuwe voetbalplaatjes.
dis ook leuk om door de sneeuw te baggeren.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef 2cv het volgende:
Verjaring gevierd. Leuk spul gekregen. O.a. een oldtimer kwartet (vandaag even gespeeld en ik verlies en ik had ook nog eens een kwartet met opels in plaats van Citroëns), een bureau (2e hands, perfect als werkbank), een afvalzak/kotszak/hoed voor in mijn auto, een tegeltje met een leuke persoonlijke text, een Eend van blik (ik heb het hier over de auto, niet zo'n vliegend/varend/lopend beest), een horloge, een bulldozer, een heftruck een overall (heb ik nu aan), chocola (deels al op), kleine sokjes (nee, ik ben niet zwanger) en misschien nog wat dingen die ik vergeten ben. Morgen ga ik mezelf gruwelijk verwennen met een hele dure Legoset 8275. Misschien kan ik daar leuk mee door de sneeuw (die hier niet ligt) baggeren.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef 2cv het volgende:
En ik wil weten hoe je een plaatje naast een lap text moet zetten.
| 1 |
de keren dast ik mn modn open deed was om te gapenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef 2cv het volgende:
Je was ook vrij stil
En idd, was gezellig ! Bij deze is iedereen die er gister was voor volgend jaar uitgenodigd + iedereen die wel uitgenodigd is maar niet kwam.
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de keren dast ik mn modn open deed was om te gapen
maar goed je kent de reden
Ik wil wel gefeliciteerd worden, dankje.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Inkomen het volgende:
Gefeliciteerd, iedereen die gefeliciteerd dient of wenst te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |