Voor een weekendje is dat best leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je dat al leuk vindt maak je verder waarschijnlijk echt niks leuks mee in je leven![]()
Pauper.
Knulquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je Alberto en z'n park niet kent ben je definitely een newbie. Sorry knul.
Het is zo.quote:
Je bent dan ook een pauper.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:28 schreef Davidovvv het volgende:
Wel opmerkelijk dat er nog zoveel mensen hier naar dat soort parken gaan. Als ik er ben zijn er meestal alleen bejaarden.We krijgen dan ook altijd klachten over geluidsoverlast.
Wel een goed idee opzich!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef gerartje het volgende:
doe gewoon all-inclusive turkije boeken met alle andere paupers
doe huisje kraken in polenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef Davidovvv het volgende:
[..]
Wel een goed idee opzich!Maar dan moeten we eigenlijk wel nu gaan anders wordt het te duur. En dan naar een lage-lonen-land waar je goedkoop schoonmaaksters in kan huren en een nieuwe ruit laten zetten ook helemaal niks kost!
Iemand suggesties?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef T3rr0r het volgende:
Kankerpaupers. Het enige park/kamp waar jullie heen mogen gaan is Auschwitz!
4 man a 4 uur voor een uurloon van 10 euro, maal 3 (werknemer kost meer dan zn salaris, eigenlijk is 3,5 een goede factor), is 480 euro ..quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Davidovvv het volgende:
[..]
We hebben toen met de parkmanager gesproken en die zei dat die reparatie ongeveer 125,- zou kosten. Dus die andere 125,- voor een beetje schoonmaken!
Wat een berekening!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
4 man a 4 uur voor een uurloon van 10 euro, maal 3 (werknemer kost meer dan zn salaris, eigenlijk is 3,5 een goede factor), is 480 euro ..
Precies... een hotelkamer vernielen heeft ook veel meer stijlquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:01 schreef Anus het volgende:
[..]
Zeg, daar heb je toch hotels voor; tokkies gaan naar vakantieparken, ik eis bediening.
Alberto niet kennen = newbie. Hoe lang je ook geregistreerd staat.quote:
Peter niet kennenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:11 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Alberto niet kennen = newbie. Hoe lang je ook geregistreerd staat.
.....laffing...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt tijd dat men tijdens alcoholgebruik bungalowparken e.d. streng gaat aanpakken.
Weg gasten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt tijd dat men op bungalowparken e.d. alcolholgebruik streng aanpakken.
idd ... want iedereen die naar een bungalowpark komt zuipt zich iedere dag lamquote:
Anders is het geen zak aan...quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
idd ... want iedereen die naar een bungalowpark komt zuipt zich iedere dag lam
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
Heheje mag wel op mijn naam boeken. Maar dan wil ik op jouw naam binnenkort weer eens centerparcs boeken want daar staan wij ook op een blacklist omdat het vorig jaar ook wat uit de hand liep
Even terzijde, want offtopic: Auschwitz en Birkenau zijn inderdaad te bezoeken. Sterker nog: ik raad je aan om er heen te gaan als je de kans krijgt. Maar leuk is het daar niet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef T3rr0r het volgende:
Kankerpaupers. Het enige park/kamp waar jullie heen mogen gaan is Auschwitz!
Tuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:54 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Anders is het geen zak aan...![]()
Veel jongeren gaan 's avonds naar een plaatselijke discotheek en komen 's nachts terug. Zij veroorzaken de meeste overlast. Moet je dan het alcoholgebruik op de parken gaan aanpakken?
Alberto ken ik wel, laffing niet kennenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:11 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Alberto niet kennen = newbie. Hoe lang je ook geregistreerd staat.
.....laffing...
Ik vermoed het tweede.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef chauchat het volgende:
TS post vast met opzet zulke verhaaltjes om iedereen boos te laten reageren. Of hij is echt 'n zielige man.
Ja joh een schoonmaakster die 35 euro per uur kost en dan ook nog eens 16 uren schoonmaken?quote:4 man a 4 uur voor een uurloon van 10 euro, maal 3 (werknemer kost meer dan zn salaris, eigenlijk is 3,5 een goede factor), is 480 euro ..
Ineens heb je 't: je wordt schoonmaakster!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Bilky het volgende:
[..]
Ja joh een schoonmaakster die 35 euro per uur kost en dan ook nog eens 16 uren schoonmaken?
Ja. Die 35 euro is niet wat de schoonmaakster ontvangt, maar wat ze kost. Als de schoonmaakster in eigen dienst is zal dit 25 a 30 zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Bilky het volgende:
[..]
Ja joh een schoonmaakster die 35 euro per uur kost en dan ook nog eens 16 uren schoonmaken?
Persoonlijk denk ik dat dat nog wel meevalt. Als je een clubje gasten in een huisje laat zitten weet je dat er wat gemorst gaat worden. En de kans dat er een ruitje sneuvelt is ook >60%.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef pietkanarie het volgende:
Een beetje uit de klauwen gelopen? Subtiel gezegd als er iemand door de ruit is gegooid () , de vloer zwart was en de muren onder het bier zaten.
Dus wel begrijpelijk dat jullie nu op de zwarte lijst staan.
Naar een ander park dan maar, zijn genoeg vergelijkbare parken. En houd je in!Anders blijven er steeds minder plekken over waar je vakantie kan houden.
Leuk johquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dat nog wel meevalt. Als je een clubje gasten in een huisje laat zitten weet je dat er wat gemorst gaat worden. En de kans dat er een ruitje sneuvelt is ook >60%.
Wij vonden het altijd leuk als ze stapelbedden in zulke huisjes hadden om een stapelbeddenrace te houden. Dus 1 iemand boven op een stapelbed en dan heen en weer schudden en zo snel mogelijk vooruit. Moet jij eens opletten waar al het pleister van het plafond de volgende dag ligt.
Klinkt als hooligan/puberaal gedrag... hoe oud ben je ? 12 jaar, ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dat nog wel meevalt. Als je een clubje gasten in een huisje laat zitten weet je dat er wat gemorst gaat worden. En de kans dat er een ruitje sneuvelt is ook >60%.
Wij vonden het altijd leuk als ze stapelbedden in zulke huisjes hadden om een stapelbeddenrace te houden. Dus 1 iemand boven op een stapelbed en dan heen en weer schudden en zo snel mogelijk vooruit. Moet jij eens opletten waar al het pleister van het plafond de volgende dag ligt.
Ja want legitimatie is niet nodig, en de namen van alle gasten ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:37 schreef nuget het volgende:
ik zou lekker iemand anders laten reserveren, desnoods een valse naam gebuiken voor de andere gasten
Gut gut, je had vroeger zeker geen vrienden. Beetje jammer om dat af te reageren op een ander.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef Uro het volgende:
[..]
Klinkt als hooligan/puberaal gedrag... hoe oud ben je ? 12 jaar, ofzo?
Gewoon normaal omgaan met spullen die niet van jou zijn kan ook al als je 16 bent hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gut gut, je had vroeger zeker geen vrienden. Beetje jammer om dat af te reageren op een ander.
Toendertijd was ik een jaar of 16-17.
Niet als je 8 mannelijke pubers samenbrengt met genoeg alcohol. Dan wordt het een totaal ander verhaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon normaal omgaan met spullen die niet van jou zijn kan ook al als je 16 bent hoor.
Fair enough, maar kijk dan ook niet gek op als de parkbeheerder je met een rotboog van het park afmept en je op een zwarte lijst komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niet als je 8 mannelijke pubers samenbrengt met genoeg alcohol. Dan wordt het een totaal ander verhaal.
Non-argument! Gewoon een achterlijk vertoon van het missen van fatsoen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niet als je 8 mannelijke pubers samenbrengt met genoeg alcohol. Dan wordt het een totaal ander verhaal.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Non-argument! Gewoon een achterlijk vertoon van het missen van fatsoen.
Ach dat verklaart het gedrag. Fictie niet kunnen onderscheiden van realiteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
en dat van een American Psycho.
We zijn nooit verwijderd, en ik praat niet alles goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fair enough, maar kijk dan ook niet gek op als de parkbeheerder je met een rotboog van het park afmept en je op een zwarte lijst komt.
En niet alles is goed te praten met 'zeker nooit jong geweest' hoor.
Ja tuurlijk, als je de factoren "8 mannelijke pubers" en "alcohol" samenbrengt, is vandalisme daarvan het noodzakelijke gevolg. En met die ´moet toch kunnen´-gedachtengang, moet de eigenaar maar aanvaarden dat die puisterige sukkels al die schade veroorzaken. Lijkt mij niet. Gewoon alle schade tot op de cent keihard verhalen en als het enigszins kan, aangifte doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef Argento het volgende:
Gewoon alle schade tot op de cent keihard verhalen en als het enigszins kan, aangifte doen.
Behalve dan om meteen aangifte te doen want dat is wel erg kinderachtigquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.
Nou ik vind het niet meer dan normaal dat wanneer je schade aanricht aan andermans eigendommen dat je daarvoor en betaald en een sanctie voor krijgt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef solar22 het volgende:
Als je al jaren zonder problemen klant bent en het gaat een keertje mis en je vergoed gewoon de schade lijkt mij dat er niets aan de hand is en dat je niet op een zwarte lijst hoort.
Dat ze betalen is toch logisch. Daar moet je in zulke gevallen ook niet moeilijk over doen, gewoon schade betalen en klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als je de factoren "8 mannelijke pubers" en "alcohol" samenbrengt, is vandalisme daarvan het noodzakelijke gevolg. En met die ´moet toch kunnen´-gedachtengang, moet de eigenaar maar aanvaarden dat die puisterige sukkels al die schade veroorzaken. Lijkt mij niet. Gewoon alle schade tot op de cent keihard verhalen en als het enigszins kan, aangifte doen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef -skippybal- het volgende:
Wij hadden ooit eens twee zwanen naar binnen gelokt die gewoon de hele nacht bleven chillen
Maar iedereen was na een tijdje gaan slapen enzo en toen waren die zwanen helemaal pare geworden en wouden ze gaan vliegen ín het huisje![]()
Overal veren, omgestote glazen en flessen, schilderij van de muur, poep...
Konden ze ook niet waarderen.
Wij hadden ooit eens twee zwanen naar binnen gelokt die gewoon de hele nacht bleven chillen
Maar iedereen was na een tijdje gaan slapen enzo en toen waren die zwanen helemaal pare geworden en wouden ze gaan vliegen ín het huisje![]()
Zatlapperij is geen excuus alleen een oorzaak en mogelijke verklaring voor het gedrag(die verder niet relevant is voor de strafmaat)quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet meer dan normaal dat wanneer je schade aanricht aan andermans eigendommen dat je daarvoor en betaald en een sanctie voor krijgt.
En het excuus: Zatlapperij..... Come on please.
Ja, heel gekquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef -skippybal- het volgende:
Maar iedereen was na een tijdje gaan slapen enzo en toen waren die zwanen helemaal para geworden en wouden ze gaan vliegen ín het huisje![]()
omgquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef -skippybal- het volgende:
Maar iedereen was na een tijdje gaan slapen enzo en toen waren die zwanen helemaal para geworden en wouden ze gaan vliegen ín het huisje![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Davidovvv het volgende:
We hebben besloten voor dit jaar dan ook wat strengere regels op te stellen!Er mag niet meer in huis gerookt worden
Moet wel als je met debielen bent die de vloer als asbak gebruiken.quote:
frituurlucht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef Davidovvv het volgende:
[..]
Moet wel als je met debielen bent die de vloer als asbak gebruiken.De rook/frituur walm was vorig jaar echt niet te harden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |