Ik wil best een smooth-vrouw-zegt-tegen-man-versie maken hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha zal ik dat tegen hem zeggen![]()
Ik stik al van het lachen van je vorige post, dus ik wil niet weten hoe erg ik in mijn broek pies van het lachen als ik het tegen iemand anders moet zeggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik wil best een smooth-vrouw-zegt-tegen-man-versie maken hoor
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:57 schreef sigme het volgende:
Aaaaaaaaaaah, mi media naranja
[ afbeelding ]
Zeg waar heeft u uw spaans geleerd dame?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
<authentic Spanish drama>
AYAYAAYAYAYAYAYAYAY!! Porque hoy, porque mi, porque!![]()
</authentic Spanish drama>
Euhm op school?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg waar heeft u uw spaans geleerd dame?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
Whoa ik krijg net de meest sensuele handdruk ooit!
Van een zwoele Spanjaard die met mijn moeder samenwerkt
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
<authentic Spanish drama>
AYAYAAYAYAYAYAYAYAY!! Por que hoy, por que mi, por que!![]()
</authentic Spanish drama>
Ja, die is zo gaaf!quote:
Een vis! Mijn koninkrijk voor een vis!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die is zo gaaf!"MAMMAAAAA!!!! Waarom heb je me zo'n PIJN GEDAAN! AYAYAYAYAY!!"
quote:
Ze verschillen best wel veel. Vooral de uitspraak. Als ik een stuk geschreven Portugees zie staan kan ik er misschien nog íets uit puzzelen, maar als iemand Portugees praat... Nowai! Mijn zus spreekt bijna vloeiend Spaans, maar die had les in Portugees en kón het gewoon niet. Ze kreeg de uitspraak niet uit d'r strotquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten alleen nog even bedenken, overigens, of het portugees handiger is of het spaans, dát wel..
En verschillen die twee enorm veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |