Okee: wat kostte iequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euh... dat moet ik even navragen. Tweedehands. Ik weet wel wat ie kostte
Ik denk dat het een Peugeot is.
Dan nu de belangrijke vraag: Welke kleur???quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euh... dat moet ik even navragen. Tweedehands. Ik weet wel wat ie kostte
Ik denk dat het een Peugeot is.
Oh nee hoor, mijn saldo is best wel... uhm.... rood.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben het armstWant we hebben net een auto gekocht en we zijn op vakantie geweest
Blauw. Nee, zijn baas wil 'm niet importeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan nu de belangrijke vraag: Welke kleur???![]()
![]()
heeft jouw echtgenoot geen leasebak meer dan?
Goede kleur! En lullig van de baas!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blauw. Nee, zijn baas wil 'm niet importeren.
Muis: iets van 3K
Oh en Ewelina: ik ga maandag nog winkelen. Daarna sta ik vast ook roodmaar ja, die laatste solden... Ik moet nog laarzen. En truien. En een broek
Ik doe het ook liever niet hoor, maar bij m'n verhuizing moest ik een bak geld ophoesten wat ik niet allemaal in 1 x had. Dus dan is het wel handigquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Rood staan, vinden jullie dat niet eng?
Ik durf dat niet
Jouw situatie is zo anders, Muis. Als je bij je ouders woont, is er meestal ook geen enkele reden waarom je rood zou moeten staanquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik durf dat niet
Ik heb geen rijbewijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe kun je nou een auto kopen zonder dat je weet wat voor merk en type het is?
Oh leuk, doe mij die rode maar"
Oh dat is wel handig, dat je in Belgie niet rood kan staan! Kan je ook geen geld uitgeven dat je niet hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jouw situatie is zo anders, Muis. Als je bij je ouders woont, is er meestal ook geen enkele reden waarom je rood zou moeten staanVerstandig, hoor
Het stamt bij mij uit wanhopig-van-het-geldgebrek-periodes uit mijn studententijd.
Maar ik ga mijn NL-rekening laten afsluiten, binnenkort. En in BE kan ik niet roodstaan.
Zou ik kunnen aanvragen, maar ik wil 't niet. Ik heb ook al twee creditcardsquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig, dat je in Belgie niet rood kan staan! Kan je ook geen geld uitgeven dat je niet hebt.
Ze kennen daar vast ook wel een Leen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig, dat je in Belgie niet rood kan staan! Kan je ook geen geld uitgeven dat je niet hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
Whoa ik krijg net de meest sensuele handdruk ooit!
Van een zwoele Spanjaard die met mijn moeder samenwerkt
Hij heet Antonio!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef Carria het volgende:
[..]
![]()
Rood staan kan ik ook niet met mijn huidige rekening, maar aangezien mijn rekening ook als gezamenlijke spaarrekening fungeert, is het eigenlijk ook nooit nodig.
Manlief kan ook niet rood staan, maar als hij geen geld meer heeft gaat hij gewoon alles met de creditkaart betalen. Bijna alle winkels (zelfs supermarkten) nemen die dingen namelijk gewoon aan hier.
Hahaha ik moest KEIhard lachen maar gelukkig is er bijna niemand meer hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
sensuele handdrukkrijgen mensen die daar worden ontslagen die ook?
![]()
"JE BENT ONTSLAGEN! Hier, een sensuele handdruk".![]()
"Jamaar, is een gouden..."
"Niet zeiken! Enjoooy the riiiiiiide..."*doet sensueel*
*vreet Wilhelmina-pepermuntjes*
Nee joh, je neemt de bloemenroute, de snelweg en dan bij voorburg er af, rechtsaf onder het spoor door en tadaaaaaaa!. Je bedrijf zit potdorrie langs de snelweg! Of werk je nog bij je oude werk?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Serieus! Als ik om 8 uur wegrij, dan is het een hel!
Want ik moet heel Den Haag door. Van zuid naar noord. En dat is druk. En alle stoplichten staan altijd op rood!
Misschien moet ik het eens proberen via de snelweg. Maar dan moet ik nog steeds heel Den Haag door van oost naar west. Zul je zien dat daar ook alle stoplichten op rood staan!
Zolang je zeker weet dat er elke maand zoveel binnen komt dat je ook nog wel eens in de plus staat valt het wel mee. Als je met je salaris erbij nog steeds rood staat is het niet goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik durf dat niet
*vuige stem*quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha ik moest KEIhard lachen maar gelukkig is er bijna niemand meer hier
Nee het was een heel tedere handruk, zo beter? En hij had een prodent smile en van die [Spaans accent] I undress you with my eyes and I know you likes it! [/Spaans accent] ogen.
Hahaha zal ik dat tegen hem zeggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*vuige stem*
Why hellooo, buenos dias mi chicitita bonita, shall I compare-eh your eye-ez to las estrellas, or-eh oon-drezz yoo weeth my smooth skeellz from Espaņa? Ah, sabes que lo quieres, niņita!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |