abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65937313
quote:
Op maandag 9 februari 2009 02:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb weer eens zo'n 'ik heb geen zin om te gaan slapen terwijl ik omval van de moeheid' bui weet ook niet wat het is maar ik weiger dan gewoon om te gaan slapen ik vind slapen maar saai
pi_65940129
Dank voor de feli's
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_66114306
Vandaag bij de psych geweest. Die heeft me concerta voorgeschreven. Duur goedje, ¤27,32 bijbetalen Maar goed, morgen beginnen met slikken en kijken wat de effecten zijn. Over 2 weken een terugkomafspraak om het effect van de medicatie te bespreken.

Vanmorgen ook nog een sollicitatie gehad en vanmiddag er nog 1... Die is wel aan de andere kant van het land, maar goed.
pi_66176548
Ben ik hier solo tegenwoordig?

Anyway... Eerste dag met concerta... Weinig verandering gemerkt, ff kijken wat er dit weekend gebeurt als ik niet slik. De rest van de week gewoon netjes doorslikken...

Wel waren er sowieso weinig situaties vandaag die concentratie vereiste...
pi_66177808
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop me hier volgende week dinsdag officieel te kunnen melden, maar ik lees je wel
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 22:38:46 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66178539
quote:

Anyway... Eerste dag met concerta... Weinig verandering gemerkt, ff kijken wat er dit weekend gebeurt als ik niet slik. De rest van de week gewoon netjes doorslikken...

Het gaat blijkbaar goed met de ADHDers hier ook alles z'n gangetje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66182196
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het gaat blijkbaar goed met de ADHDers hier ook alles z'n gangetje
Klopt, als het goed gaat komen ze hier ook niet zeiken.

Hier ook wel ok. Beetje een werkdip, maar die heb ik eigenlijk al heel mijn leven.
Als ik de loterij win is mijn baas opbellen:
"Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" zeg ik dan.

MaJo, heb jij die euforische periode al gehad met je Ritalin?
Ik vond dat echt de bomb, wilde dat spul 4evah!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_66182239
quote:

Gek dat je er niet veel van merkt.
Ben benieuwd of het nog in gaat kicken. Anders misschien hogere dosis?
  Moderator woensdag 18 februari 2009 @ 00:50:52 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66183600
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Klopt, als het goed gaat komen ze hier ook niet zeiken.

Hier ook wel ok. Beetje een werkdip, maar die heb ik eigenlijk al heel mijn leven.
Als ik de loterij win is mijn baas opbellen:
"Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" zeg ik dan.

MaJo, heb jij die euforische periode al gehad met je Ritalin?
Ik vond dat echt de bomb, wilde dat spul 4evah!
Werken zal ook nooit mijn grootste hobby worden nee al heb ik wel een hele leuke baan op het moment

dat euforische heb ik niet zo erg gehad, wel dat ik erg blij was dat ik me eindelijk kon concentreren en tentamens haalde die ik eerst niet haalde

ben nog steeds erg tevreden over Ritalin
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66186084
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Gek dat je er niet veel van merkt.
Ben benieuwd of het nog in gaat kicken. Anders misschien hogere dosis?
Zat ik ook aan te denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat dat komt doordat er weinig tot geen druk was gisteren. Moet gewoon kijken hoe het ontwikkeld deze week.
  woensdag 18 februari 2009 @ 06:54:57 #111
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66186188
Ik ga binnenkort weer mee doen aan een cursus voor ADDers en ADHDers, hopen dat ik weer wat meer structuur kan krijgen en eens gezellig met wat andere AD(H)Ders kan kletsen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66191010
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 06:54 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga binnenkort weer mee doen aan een cursus voor ADDers en ADHDers, hopen dat ik weer wat meer structuur kan krijgen en eens gezellig met wat andere AD(H)Ders kan kletsen.
Wat doe je eigenlijk in zo'n cursus?
pi_66192710
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:06 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Wat doe je eigenlijk in zo'n cursus?
Volgens mij krijg je bij les één een FlikFlak horloge en leer je klokkijken ofzo.
pi_66195698
Hej mensen

ik heb een afspraak staan bij PSYQ, voor de behandeling van adhd bij volwassenen. heeft iemand hier ervaring mee? ik ben benieuwd hoe ze het aanpakken.

nog iets: ik slik nu een paar maanden ritalin en merk steeds vaker dat het speedy op me werkt. kauwen, grote ogen. beetje gek huh?
pi_66208646
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
Hej mensen

ik heb een afspraak staan bij PSYQ, voor de behandeling van adhd bij volwassenen. heeft iemand hier ervaring mee? ik ben benieuwd hoe ze het aanpakken.

nog iets: ik slik nu een paar maanden ritalin en merk steeds vaker dat het speedy op me werkt. kauwen, grote ogen. beetje gek huh?
Lijkt me verstandig dat je jouw reactie op de Ritalin even met degene die het voorgeschreven heeft bespreekt
  Moderator woensdag 18 februari 2009 @ 19:24:39 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66209131
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
Hej mensen

Ervaringsdeskundig meldt

Bij PsyQ werken ze met individuele behandeling en behandeling in groepen. In een groep leer je mede ADHDers kennen en krijg je handvaten om te leren leven met ADHD. Bij individuele begeleiding heb je gewoon 1 op 1 gesprekken. Je kunt ook beide krijgen En je loopt sowieso altijd bij een psychiater.

wie heeft de ADHD bij jou vastgesteld en de Ritalin voorgeschreven? Het klinkt bijna alsof je het niet hebt, Ritalin hoort te kalmeren...
pi_66212056
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundig meldt

Bij PsyQ werken ze met individuele behandeling en behandeling in groepen. In een groep leer je mede ADHDers kennen en krijg je handvaten om te leren leven met ADHD. Bij individuele begeleiding heb je gewoon 1 op 1 gesprekken. Je kunt ook beide krijgen En je loopt sowieso altijd bij een psychiater.

wie heeft de ADHD bij jou vastgesteld en de Ritalin voorgeschreven? Het klinkt bijna alsof je het niet hebt, Ritalin hoort te kalmeren...
concerta ook, maar bij mij merk ik weinig van het feit dat ik het slik... Maar goed... Stug volhouden (in mijn geval) en kijken hoe eht over 2 weken gaat. Dan heb ik mijn terugkom-medicijn bespreek gesprek met de psych
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 12:22:59 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66232446
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

concerta ook, maar bij mij merk ik weinig van het feit dat ik het slik... Maar goed... Stug volhouden (in mijn geval) en kijken hoe eht over 2 weken gaat. Dan heb ik mijn terugkom-medicijn bespreek gesprek met de psych
Wel vreemd dat je niets merkt. Ook niet meer rust in je hoofd? Je hoort er in ieder geval niet drukker van te worden...

merk ook minder van de Ritalin dan in het begin. Maar is denk ik ook een kwestie van gewenning
pi_66232765
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel vreemd dat je niets merkt. Ook niet meer rust in je hoofd? Je hoort er in ieder geval niet drukker van te worden...

merk ook minder van de Ritalin dan in het begin. Maar is denk ik ook een kwestie van gewenning
Voelt een beetje alsof er watten in mn hoofd zitten. Wel minder gejaagd, maar niet significant. Maar drukker wordt ik er zeker niet van.

Alhoewel mijn vriendin wel heeft aangegeven dat ik haar niet meer bel. Wat ik eerder zeker meerdere keren per dag deed... Ze is er blij mee, aangezien ik nu haar niet meer van haar werk af hou
pi_66244745
Als je niets merkt van de Concerta moet je waarschijnlijk iets anders proberen, of je hebt geen ADHD/ADD...

Ik slik ook al een paar maanden Concerta, merk wel dat het me heel erg goed helpt. Ik heb alleen bijna geen honger meer, en volgens mij wordt ik er ook kaal van...

Ach ja
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 19:18:51 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66248622
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je niets merkt van de Concerta moet je waarschijnlijk iets anders proberen, of je hebt geen ADHD/ADD...

Ik slik ook al een paar maanden Concerta, merk wel dat het me heel erg goed helpt. Ik heb alleen bijna geen honger meer, en volgens mij wordt ik er ook kaal van...

Ach ja
Dat hongergevoel kan wel weer terugkomen. De eerste paar maanden met Ritalin at ik ook vrijwel niets. Maar heb inmiddels wel weer meer trek
pi_66251434
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef Oproerkraaier het volgende:

Ach ja
Aangezien concerta en ritalin (voor zover ik het kan zien en vinden) min of meer pure speed zijn, zou ik zeker iets moeten merken als ik geen ADHD had. Dat ik weinig merk, houdt waarschijnlijk in dat de dosis te laag is, of mijn lichaam moet wennen.

Hoop het laatste

[edit]
Nu ik de dag van vandaag nog eens naloop in mijn hoofd, merk ik dat ik veel rustiger was dan normaal tijdens mijn sollicitatie vanmiddag. Was niet eens nerveus . Hopelijk een teken dat de pilletjes helpen

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 20:41:23 ]
pi_66255736
ik heb stagetoetsen leren plannen.
Ik kan het ook echt!
na 3 jaar studeren... kan ik plannen Wel zeer specifieke en concrete dingen...
MAAR IK KAN PLANNEN
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:52:10 #124
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_66262316
go mtm!!!

ik ben nu bijna een maand zonder medicijnen, Het bevalt super!
ik moet wel meer slapen, eet meer, en heb veel levendigere dromen
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_66263413
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb stagetoetsen leren plannen.
Ik kan het ook echt!
na 3 jaar studeren... kan ik plannen Wel zeer specifieke en concrete dingen...
MAAR IK KAN PLANNEN
Weet je het zeker? Denk je ook dat dat zo blijft? Als je denkt van wel, vind ik dat wel knap. Het lijkt me moeilijk. Volgens mij blijft het ook moeilijk.
En het gaat er uiteindelijk om of je het met die moeite kunt, toch? Als plannen voor jou ook daadwerkelijk makkelijker is, hoe komt dat dan? Door heel lang zelfdiscipline te ontwikkelen? Hulp van medicijnen? Ik heb zelf altijd veel moeite met plannen en ik wil ervan af, vandaar.

Dexamfetamine werkt hier overigens nog steeds erg goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')