"Het is een kever, waarom die daar staat weten wij ook niet".quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)rsquo_in_AHboek.html
![]()
*Mompelt iets over Calimero*
Die ajacieden? Ajax Heijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef staticdata het volgende:
Zelfs in voetbalplaatjes proberen die ajacieden een rel te veroorzaken![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef staticdata het volgende:
Vliezen zijn er om doorboord te worden![]()
WTF!!! Dit zijn van die dingen... oeeeee.. godzijdank heb ik niks thuisliggen want ik sta echt serieus 200% op oorlog.. yep.. de varens zijn getooid!quote:
Beste Sebastiaan,
In het verleden heb je ooit interesse getoond om bezorger te worden van De Telegraaf. Er zijn diverse redenen mogelijk waarom je toen geen bezorger bent geworden: dat er geen bezorgwijk vrij was op dat moment of dat je er zelf vanaf hebt gezien.
Graag willen we je nog één keer vragen of je interessehebt in de bezorging van deze dagbladen, wij hebben namelijk nog diverse plekken.
etc etc etc
Heb het vroeger ook altijd gedaan! Nooit problemen gehad, was toen iets van 100 gulden per week ofzo... Als scholier was dat best leuk...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Mijn god jongens, ik ben me dr een partij woest!! Ik sta echt op afschieten
Ik loop dus al een tijdje krantjes heh, vanaf 22-07-2008 om precies te zijn. Een half jaar dus.
Toen ik bezorger werd, is mij verteld over bonussen en deze zijn mij dus ook toegezegd.
Dit gaat dan om;
-starterspremie van 100 euro (per wijk, want mij werdt verteld dat dat lekker aantikt met 2 wijken)
-1e kwartaal bonus van 100 euro per wijk
-2e kwartaal bonus van 150 euro per wijk
Leuke centjes, toch? Nou.. godver de godver..
Ik krijg ze niet, en loop er dus inmiddels ook al maanden over te zeiken. Het is op de administratie ook 1 grote teringzooi.. problemen met klantenmutaties, betalingen van bezorgers, etc.. echt een chaotisch en gemakzuchtig klerezooitje. Na dus maanden aan het lijntje te zijn gehouden met beloftes dat het de komende maand wel zou worden uitbetaald e.d. ben ik dus maar eens een wat dreigendere houding aan gaan nemen.
Met resultaat! Afgelopen salarisbetaling heb ik mijn starterspremie ontvangen! NA 5 MAANDEN!!!
Voor 1 wijk!!!! Lopen ze nu te lullen dat de starterspremie persoonsgebonden is en niet wijkgebonden![]()
![]()
![]()
Maar dus wéér geen kwartaalbonus....
Nee, dat zou dan nu eindelijk helemaal geregeld zijn.. Meerdere mensen zijn er ook mee bezig geweest, en het zou nu toch echt eens een keertje afgelopen moeten zijn bla bla.. en bij het afsluiten van deze periode en dus het opmaken van de loonstroken e.d. zou dan idd deze maand echt eindelijk alles zijn rechtgetrokken qua betalingen voor iedere bezorger.
Vandaag is het salaris gestort.... ZONDER BONUSSEN.. WTF.. maar nu komt ie heh, olie op het vuur;
krijg ik net een brief van ze:
[..]
WTF!!! Dit zijn van die dingen... oeeeee.. godzijdank heb ik niks thuisliggen want ik sta echt serieus 200% op oorlog.. yep.. de varens zijn getooid!
WTF moet je hier nou godverdomme mee.. stelletje fucking amateurs en kloothommels, wat een stelletje strontzakken zeggen![]()
Morgen gaan er dus 200 kranten linea recta de papierrecycling in en vanaf zaterdag ben ik ziek.
zo! En nu bier
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
-- knipperdeknip --
Morgen gaan er dus 200 kranten linea recta de papierrecycling in en vanaf zaterdag ben ik ziek.
zo! En nu bier
Jij werkt zeker bij Enecoquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef staticdata het volgende:
jammer dat de klant de dupe wordt van iets tussen jou en de werkgever
quote:Geachte heer XXX XXXXX,
Naar aanleiding van uw sollicitatie naar de functie van medewerker ICT willen wij u uitnodigen voor een oriënterend gesprek op donderdag 5 februari a.s. om 09:30 uur. Het gesprek zal ongeveer drie kwartier duren.
Het gesprek zal plaatsvinden op ons hoofdkantoor .. blablaalbalablablabaal
thnxs man!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
thnxs man!![]()
Nu is het alleen nog maar een kwestie van mezelf naar binnen lullenEn daar ben ik best goed in!
![]()
![]()
Dit is waarschijnlijk niet zo'n hele zware functie, dus een mooie instapper. Eerste stap van een "droom" invullenHet is gewoon mijn wereldje man
Mijn pc's zijn mijn CV
![]()
Dat is wel een heul ruim begrip. Wat wil je precies dan?quote:
Al CPU's op proberen te voeren tot ze kaduuk benne..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel een heul ruim begrip. Wat wil je precies dan?
wuhahahahha!!! Stond ook in mijn mailtje.. "Ik r0x0r die b0x0rz zo de 1337 in en dan PwN3n jullie XXXXXX (concurent) eg wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Al CPU's op proberen te voeren tot ze kaduuk benne..
Met alle respect maar met alleen PC's bouwen kom je niet ver. Kun je je niet beter richten op Systeembeheer? Kom je ook met PC's en/of (Thin) Clients in aanraking en daar zit veel meer uitdaging inquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
wuhahahahha!!! Stond ook in mijn mailtje.. "Ik r0x0r die b0x0rz zo de 1337 in en dan PwN3n jullie XXXXXX (concurent) eg wel!![]()
neuh.. na mijn eerste mail vroegen ze om mijn CV, die hebben ze dus nu en toen kwam deze mail..
En "mijn pc is mijn CV" is een al aantal jaren oude quote, inmiddels zijn dat dus pc's.. Al die kennis wat daar bij opgedaan is, is erg bruikbaar. Met het bouwen van mijn eerste eigen pc kwam dat toen flink naar boven zeg maar![]()
![]()
Doh.. Met alle respect, maar jij bent niet echt van het lezen heh?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met alle respect maar met alleen PC's bouwen kom je niet ver. Kun je je niet beter richten op Systeembeheer? Kom je ook met PC's en/of (Thin) Clients in aanraking en daar zit veel meer uitdaging in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |