abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:54:07 #101
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65522979
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)rsquo_in_AHboek.html

*Mompelt iets over Calimero*
"Het is een kever, waarom die daar staat weten wij ook niet".
Goh, AH heeft wel goed naar de foto's gekeken
pi_65523245
Zelfs in voetbalplaatjes proberen die ajacieden een rel te veroorzaken
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:05:07 #103
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65523362
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef staticdata het volgende:
Zelfs in voetbalplaatjes proberen die ajacieden een rel te veroorzaken
Die ajacieden? Ajax Heijn?
pi_65523434
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die ajacieden? Ajax Heijn?
Precies .
pi_65524331
Als je Googled op Albert Heijn joods dan kom je op Stormfront uit en volgens de heldere lichten die daar rond lopen is AH idd joods

Net maar even de kliniek gebeld, of ik nou wel moet belasten om het vlies niet de kans te geven om dicht te groeien of niet belasten om m'n benen te laten herstellen. Op zich wel handig om te weten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65524399
Vliezen zijn er om doorboord te worden
pi_65524453
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef staticdata het volgende:
Vliezen zijn er om doorboord te worden

Dan was dit wel een heel klinische ontmaagding, hij heeft er gewoon met een schaar in geknipt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:56:53 #108
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65525418
Mijn god jongens, ik ben me dr een partij woest!! Ik sta echt op afschieten

Ik loop dus al een tijdje krantjes heh, vanaf 22-07-2008 om precies te zijn. Een half jaar dus.
Toen ik bezorger werd, is mij verteld over bonussen en deze zijn mij dus ook toegezegd.
Dit gaat dan om;

-starterspremie van 100 euro (per wijk, want mij werdt verteld dat dat lekker aantikt met 2 wijken)
-1e kwartaal bonus van 100 euro per wijk
-2e kwartaal bonus van 150 euro per wijk

Leuke centjes, toch? Nou.. godver de godver..
Ik krijg ze niet, en loop er dus inmiddels ook al maanden over te zeiken. Het is op de administratie ook 1 grote teringzooi.. problemen met klantenmutaties, betalingen van bezorgers, etc.. echt een chaotisch en gemakzuchtig klerezooitje. Na dus maanden aan het lijntje te zijn gehouden met beloftes dat het de komende maand wel zou worden uitbetaald e.d. ben ik dus maar eens een wat dreigendere houding aan gaan nemen.

Met resultaat! Afgelopen salarisbetaling heb ik mijn starterspremie ontvangen! NA 5 MAANDEN!!!
Voor 1 wijk!!!! Lopen ze nu te lullen dat de starterspremie persoonsgebonden is en niet wijkgebonden
Maar dus wéér geen kwartaalbonus....

Nee, dat zou dan nu eindelijk helemaal geregeld zijn.. Meerdere mensen zijn er ook mee bezig geweest, en het zou nu toch echt eens een keertje afgelopen moeten zijn bla bla.. en bij het afsluiten van deze periode en dus het opmaken van de loonstroken e.d. zou dan idd deze maand echt eindelijk alles zijn rechtgetrokken qua betalingen voor iedere bezorger.

Vandaag is het salaris gestort.... ZONDER BONUSSEN.. WTF.. maar nu komt ie heh, olie op het vuur;
krijg ik net een brief van ze:
quote:

Beste Sebastiaan,

In het verleden heb je ooit interesse getoond om bezorger te worden van De Telegraaf. Er zijn diverse redenen mogelijk waarom je toen geen bezorger bent geworden: dat er geen bezorgwijk vrij was op dat moment of dat je er zelf vanaf hebt gezien.

Graag willen we je nog één keer vragen of je interessehebt in de bezorging van deze dagbladen, wij hebben namelijk nog diverse plekken.
etc etc etc
WTF!!! Dit zijn van die dingen... oeeeee.. godzijdank heb ik niks thuisliggen want ik sta echt serieus 200% op oorlog.. yep.. de varens zijn getooid!
WTF moet je hier nou godverdomme mee.. stelletje fucking amateurs en kloothommels, wat een stelletje strontzakken zeggen
Morgen gaan er dus 200 kranten linea recta de papierrecycling in en vanaf zaterdag ben ik ziek.

zo! En nu bier
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_65525535
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Mijn god jongens, ik ben me dr een partij woest!! Ik sta echt op afschieten

Ik loop dus al een tijdje krantjes heh, vanaf 22-07-2008 om precies te zijn. Een half jaar dus.
Toen ik bezorger werd, is mij verteld over bonussen en deze zijn mij dus ook toegezegd.
Dit gaat dan om;

-starterspremie van 100 euro (per wijk, want mij werdt verteld dat dat lekker aantikt met 2 wijken)
-1e kwartaal bonus van 100 euro per wijk
-2e kwartaal bonus van 150 euro per wijk

Leuke centjes, toch? Nou.. godver de godver..
Ik krijg ze niet, en loop er dus inmiddels ook al maanden over te zeiken. Het is op de administratie ook 1 grote teringzooi.. problemen met klantenmutaties, betalingen van bezorgers, etc.. echt een chaotisch en gemakzuchtig klerezooitje. Na dus maanden aan het lijntje te zijn gehouden met beloftes dat het de komende maand wel zou worden uitbetaald e.d. ben ik dus maar eens een wat dreigendere houding aan gaan nemen.

Met resultaat! Afgelopen salarisbetaling heb ik mijn starterspremie ontvangen! NA 5 MAANDEN!!!
Voor 1 wijk!!!! Lopen ze nu te lullen dat de starterspremie persoonsgebonden is en niet wijkgebonden
Maar dus wéér geen kwartaalbonus....

Nee, dat zou dan nu eindelijk helemaal geregeld zijn.. Meerdere mensen zijn er ook mee bezig geweest, en het zou nu toch echt eens een keertje afgelopen moeten zijn bla bla.. en bij het afsluiten van deze periode en dus het opmaken van de loonstroken e.d. zou dan idd deze maand echt eindelijk alles zijn rechtgetrokken qua betalingen voor iedere bezorger.

Vandaag is het salaris gestort.... ZONDER BONUSSEN.. WTF.. maar nu komt ie heh, olie op het vuur;
krijg ik net een brief van ze:
[..]

WTF!!! Dit zijn van die dingen... oeeeee.. godzijdank heb ik niks thuisliggen want ik sta echt serieus 200% op oorlog.. yep.. de varens zijn getooid!
WTF moet je hier nou godverdomme mee.. stelletje fucking amateurs en kloothommels, wat een stelletje strontzakken zeggen
Morgen gaan er dus 200 kranten linea recta de papierrecycling in en vanaf zaterdag ben ik ziek.

zo! En nu bier
Heb het vroeger ook altijd gedaan! Nooit problemen gehad, was toen iets van 100 gulden per week ofzo... Als scholier was dat best leuk...
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:08:07 #110
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65525878
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Mr_Baus het volgende:
-- knipperdeknip --

zo! En nu bier
Daar ga je natuurlijk ook niet veel mee bereiken, al ken je wel lekker je frustratie kwijt als je die dingen dumpt.
Maar heb je alles zwart op wit staan dat je dit gaat krijgen? In dat geval is het beetje de standaard weg gaan bewandelen. Brieven sturen waarin je ze in gebreke gaat stellen etc. en dat je eist dat het geld binnen x termijn (14 dagen ofzo) uitbetaald zien worden.

Overigens zelf ook de telegraaf gedaan, maar wij hadden helemaal geen bonus-systeem..
pi_65526071
jammer dat de klant de dupe wordt van iets tussen jou en de werkgever
pi_65526188
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef staticdata het volgende:
jammer dat de klant de dupe wordt van iets tussen jou en de werkgever
Jij werkt zeker bij Eneco
BF2: Diamond3d
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:49:45 #113
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65527452
Vroeger liep ik ook altijd kranten.. heb werkelijk elk blad wel gehad, en ook de meest extreme wijken etc etc.
Ik vind het dus ook heerlijk om te doen, daarom doe ik het ook en hou ik het vol. Het nemen van deze krantenwijken heeft mij ook enorm goed gedaan.. kreeg een nostalgisch gevoel en dat gevoel heeft mij dus ook weer aangezet om eens wat aan carriere maken en ontwikkeling/doorgroeien te gaan doen enzo.

Kranten lopen rulez En ik ben toch altijd vroeg wakker, heerlijk rustig buiten hoor, zo 'sochtends vroeg Kom helemaal tot rust

Alleen dit dan, en ik ben dus niet de enige..het is echt een zooitje.

Ik weet dat die kranten dumpen not done is.. is ook weer een eerste brul
Ik ga morgen weer ff muiten in het depot, laat die brief zien, zet de boel op stelten.. en dan wordt ik.. "kuch kuch auw mijn rug" spontaan ziek. Ziek naar huis dus.

Ja (euh edit ) static, je hebt gelijk.. mijn klanten krijgen hun krant later dan normaal, en deze moet nabezorgd gaan worden door 1 of 2 collega's van mij.. .. Dat is jammer dat hun de dupe daar van zijn, maar ik accepteer het nu al maanden en op een gegeven moment moet je echt een streep trekken en aan jezelf gaan denken.
Hoe lullig dat ook voor anderen is. De bezorgers die mijn wijken morgen moeten nabezorgen, zijn bezorgers die dit soort zaken gewend zijn... ze hebben morgen alleen even wat meer kranten te bezorgen. Krijgen ze voor betaald vanuit de werkgever (ooit eens) , maar ze kunnen van mij ook een extraatje verwachten.
Dat betaal ik ze morgenochtend al contant.. zo ben ik dan ook. Hun kunnen er ook niets aan doen, dat weet ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr_Baus op 29-01-2009 13:55:28 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:54:55 #114
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65527635
Edit; ik ben zo fucking opgefokt en van slag dat ik gewoon mezelf loop te quoten ipv editten
Ken je nagaan... echt heh, en ik heb al zo veel moeite met hoe de maatschappij tegenwoordig in elkaar steekt en hoe fokked up veel amateurisme en gemakzucht je overal tegenkomt..
Eerst ook fucking ursa paint en dan nu deze muppets er ook nog achteraan..
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:02:24 #115
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65527891
Gelukkig krijg je op zo'n moment dan wel weer gelukkig makende happy mailtjes

1 minuut geleden
quote:
Geachte heer XXX XXXXX,

Naar aanleiding van uw sollicitatie naar de functie van medewerker ICT willen wij u uitnodigen voor een oriënterend gesprek op donderdag 5 februari a.s. om 09:30 uur. Het gesprek zal ongeveer drie kwartier duren.
Het gesprek zal plaatsvinden op ons hoofdkantoor .. blablaalbalablablabaal
Dat dan weer wel
pi_65528564
Congratz!
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:31:26 #117
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65528960
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Congratz!
thnxs man!
Nu is het alleen nog maar een kwestie van mezelf naar binnen lullen En daar ben ik best goed in!
Dit is waarschijnlijk niet zo'n hele zware functie, dus een mooie instapper. Eerste stap van een "droom" invullen Het is gewoon mijn wereldje man Mijn pc's zijn mijn CV
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:33:00 #118
63192 ursel
pi_65529019
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

thnxs man!
Nu is het alleen nog maar een kwestie van mezelf naar binnen lullen En daar ben ik best goed in!
Dit is waarschijnlijk niet zo'n hele zware functie, dus een mooie instapper. Eerste stap van een "droom" invullen Het is gewoon mijn wereldje man Mijn pc's zijn mijn CV
.
Werkgever : "Zou u zo vriendelijk willen zijn uw CV in word-format naar ons toe te sturen"
Baus : "Neeuhh.. neem hem wel mee op gesprek"

donderdag 29 januari 2009 @ 14:38:04 #119
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65529249
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]
Mijn pc's zijn mijn CV
Dat is wel een heul ruim begrip. Wat wil je precies dan?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:39:12 #120
63192 ursel
pi_65529300
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Dat is wel een heul ruim begrip. Wat wil je precies dan?
Al CPU's op proberen te voeren tot ze kaduuk benne..
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:48:39 #121
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65529766
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef ursel het volgende:

[..]

Al CPU's op proberen te voeren tot ze kaduuk benne..
wuhahahahha!!! Stond ook in mijn mailtje.. "Ik r0x0r die b0x0rz zo de 1337 in en dan PwN3n jullie XXXXXX (concurent) eg wel!

neuh.. na mijn eerste mail vroegen ze om mijn CV, die hebben ze dus nu en toen kwam deze mail..
En "mijn pc is mijn CV" is een al aantal jaren oude quote, inmiddels zijn dat dus pc's.. Al die kennis wat daar bij opgedaan is, is erg bruikbaar. Met het bouwen van mijn eerste eigen pc kwam dat toen flink naar boven zeg maar
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:51:31 #122
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65529896
Hij is trouwens niet kaduuk heh... hij wil alleen niet meer over de 3Ghz heen.. maar dat is heulemaal niet gek voor een b0 stepping Ik pwn je dus nog steeds hoor.. Urseltje...
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:57:46 #123
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65530171
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

wuhahahahha!!! Stond ook in mijn mailtje.. "Ik r0x0r die b0x0rz zo de 1337 in en dan PwN3n jullie XXXXXX (concurent) eg wel!

neuh.. na mijn eerste mail vroegen ze om mijn CV, die hebben ze dus nu en toen kwam deze mail..
En "mijn pc is mijn CV" is een al aantal jaren oude quote, inmiddels zijn dat dus pc's.. Al die kennis wat daar bij opgedaan is, is erg bruikbaar. Met het bouwen van mijn eerste eigen pc kwam dat toen flink naar boven zeg maar
Met alle respect maar met alleen PC's bouwen kom je niet ver. Kun je je niet beter richten op Systeembeheer? Kom je ook met PC's en/of (Thin) Clients in aanraking en daar zit veel meer uitdaging in
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:09:08 #124
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65530650
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Met alle respect maar met alleen PC's bouwen kom je niet ver. Kun je je niet beter richten op Systeembeheer? Kom je ook met PC's en/of (Thin) Clients in aanraking en daar zit veel meer uitdaging in
Doh.. Met alle respect, maar jij bent niet echt van het lezen heh? Zodra ik mijn papieren heb zal ik inderdaad een stuk verder komen, maar als instapper zal je toch echt op instap niveau moeten beginnen.
In deze functie zal ik ook met softwarematige zaken te maken krijgen, evenals Linux (wel eens van gehoord ) en weet ik veel wat nog meer.. Tis iig een Junior functie zonder specifieke eisen.. er wordt om basisvaardigheden op zowel hard- als softwarematig gebied gevraagd.. Waarbij ik tevens heb aangegeven dat ik geen werkervaring of papieren heb in de IT sector maar wel een COMPTIA A+ thuisstudie wil gaan volgen om wellicht van daaruit meerdere certificaten te gaan behalen in bijv de richting MCSA of MCSE.

Kortom.. ff scheren, ff smilen, ff knap lullen en ik ben binnen
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:13:14 #125
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_65530790
oh ja.. komt ook nog bij dat ik ben opgegroeid met die dingen heh.. ik werk al ruim 20 jaar met computers ofzo..
ken nog van die kloksnelheden van 8Mhz.. Ben 1 van die vage moderne nerds die nog gewerkt heeft met MSDOS, Windows bestond nog niet enzo..
Ik ben geen goeroe, maar ben wel van "de generatie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')