Als je dan toch anderen voor je laat praten, kies dan tenminste mensen uit met een volledig verstandquote:
dat zijn 2 maandenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
4 GB OCZ XTC Nvidia SLI DDR2 1066 @ 1333Mhz
![]()
en 2 x 4MB level 2 Cache
Ik ging met een rotgang door je postgeschiedenis heen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:48 schreef IJsmuts het volgende:
voor het geval ik jullie ene paar daagjes niet zie:
![]()
![]()
was weer even gezellie
WTF heb je gestudeerd ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Als je dan toch anderen voor je laat praten, kies dan tenminste mensen uit met een volledig verstand
als je dan toch via anderen mij beticht van onvolledig verstand:quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Als je dan toch anderen voor je laat praten, kies dan tenminste mensen uit met een volledig verstand
Ijs, ik vind hem best grof eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als je dan toch via anderen mij beticht van onvolledig verstand:
sterf jij ff lekker aan de teelbalkanker
ik vind mezelf grofferquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ijs, ik vind hem best grof eigenlijk.
ssstttquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik dan onder jouw account posten? zal ik je image wat opkrikken
owja, das waar, nou ik ga maar eens de plantjes water gevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ssstttstraks krijgen we weer gezeik joh.. lezen ze mee enzo, en we staan al in een verkeerd subforum
ja voor een lekker relletje ben ik altijd wel te porrenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmutsAls er te rellen valt is hij altijd present!
![]()
Zover ik weet heeft Ijs een hele database aan Israëlische GI-Janes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Voor Baus: http://www.dag.nl/buitenl(...)che-leger-85015#nogo
Whehe.. die JP..quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Discussie platform waarover jij geen enkele rechten bezit dus flikker zelf maar op
Die zijn niet eens zo heel verkeerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft Ijs een hele database aan Israëlische GI-Janes.![]()
Zelfs topic op FOK! over geweest.
Ik weet niet of ik nou een eervolle vermelding krijg of dat ik uit de groep wordt gegooidquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:37 schreef ursel het volgende:
Mogguh.. waardevolle BoFFers
Mogguh Fer
Jij staat boven de groep, dat weet je toch..quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou een eervolle vermelding krijg of dat ik uit de groep wordt gegooid
KoffieOw ja en wat is dat vrouwentennis toch een kutsport
Wat een gekreun zeg.
je dronk toch geen koffiequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou een eervolle vermelding krijg of dat ik uit de groep wordt gegooid
KoffieOw ja en wat is dat vrouwentennis toch een kutsport
Wat een gekreun zeg.
quote:
Nadal doet dat af en toe ook maar de mannelijke stem is een stuk lager plus dat die vrouwen het veel dramatischer lijken te maken. Die Williams maakt er echt een sport van om zo hard mogelijk te kreunen. Ik denk dat als ze zich meer op haar tennis zou richten dat ze een stuk makkelijker wint.quote:Wees blij dat de mannen niet zo'n wijvenkreun eruit gooien
Nope maar ik heb een PS2 en ik heb natuurlijk Buzz voor de PS3quote:is jouw ps3 nu backwards compatibla? heb namelijk buzz musicquiz en moviequiz voor ps2 en die zijn ook wel lachen om te doen
Laatst zat ik bij wat maten van me in Hengelo en deden we online couch vs couch. Hebben we Familie Kropmans toch ff keihard gepwnd!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:03 schreef FJD het volgende:
Nope maar ik heb een PS2 en ik heb natuurlijk Buzz voor de PS3![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Laatst zat ik bij wat maten van me in Hengelo en deden we online couch vs couch. Hebben we Familie Kropmans toch ff keihard gepwnd!!!
ik kan helemaal niet online couch vs couch volgens mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Laatst zat ik bij wat maten van me in Hengelo en deden we online couch vs couch. Hebben we Familie Kropmans toch ff keihard gepwnd!!!
Ik ben de ik-gok-alles-goed-in-de-laatste-ronde achtige speler. Grote frustraties voor diegene die daadwerkelijk bijna alles goed hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:17 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik ben de Guus Meeuwis, Frans Bauer, Jan Smit en GTST kenner van de familie
Dat is altijd mooi jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben de ik-gok-alles-goed-in-de-laatste-ronde achtige speler. Grote frustraties voor diegene die daadwerkelijk bijna alles goed hebben.
klopt, geile shitquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft Ijs een hele database aan Israëlische GI-Janes.![]()
Zelfs topic op FOK! over geweest.
Ja maar de volgende keer doe je Danny zelf maar hoor, heb nu nog een vieze smaak in me bakkesquote:
Wordt een derderangs kutfilm, weddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |