abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:33:16 #151
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_69418001
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Die koninginnedagnagels zijn leuk. Waar heb je die oranje vandaan? Ik kan geen goede vinden.
En wat voor nagellak gebruik jij om mee te stempelen? Ik heb een paar kleurtjes Wild&More en die doen het verrassend goed en zijn ook nog eens veel goedkoper dan de Konad polish.

Ik had met koninginnedag rode, witte (met parelmoerglans) en blauwe french tips met witte polka dots en streepjes. Een beetje dit idee maar dan dus in verschillende kleuren en ook een paar tips gestreept. Afgemaakt met een mooie lichtroze sheer polish. Af en toe is het best leuk om overboard te gaan met de nagellak.
[ afbeelding ]
De foto komt van http://asami.choseit.com, fantastische nagels heeft die.

Die is van Miss hellen geloof ik, in een rond potje, het is parelmoer.
Leuk zo die tipjes trouwens!

Verder iemand misschien ooit een cursus of workshop nailart gedaan? Wil me misschien inschrijven maar ben nog op zoek naar een niet al te dure aanbieder.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_69419209
Mijn nagels zijn inmiddels wel weer wat langer dan op de foto's hier maar veel langer dan dit laat ik ze ook niet worden. Ik vind lange nagels best mooi maar het is zo verschrikkelijk onpraktisch.
Je moet trouwens ook maar net gezegend zijn met de goede genen. Niet iedereen kan zijn nagels lang laten groeien.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69446313
hallo dames!!

Ik zelf ben gek op nails! Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn.. het is een soort hobby van me!! Nee, het is een hobby van me.

Sinds dat ik een jaar of 15 ben liet ik altijd me nagels zetten bij stylisten. Wat kost dat veel geld joh maar ik had het er voor over. Ik ging altijd heeeelgoed kijken hoe ze me nagels gingen zetten. Ik wou ook altijd de cursus doen om nagelstyliste te worden maar dat is zoo ontzettend duur.

Nu ben ik 24jr. Tot op een dag ik zoiets had van, ik kan dit ook wel. Ik was op internet opzoek gegaan naar een set voor beginners. Die heb ik gevonden! ik heb op you tube gekeken hoe je het presies moest doen, en nu doe ik me nagels zelf!!! zoooooooo gaaf! En nudat ik het zelf doe ben ik er achter gekomen dat ik het zelfs leuker vind dan ik gedacht had. En al zeg ik het zelf maar het is ook gewoon mooi hoe ik het zet, niet eens cursus gevolgd. Ik doe het weleens voor een vriendin als er iets speciaals is maar niet echt voor geld omdat ik niet profesioneel ben. Mijn vriendin zegt dat ik er wel geld voor kan vragen omdat ze echt mooi zijn en ook niet eraf vallen.

Ik heb nu sinds een week een nagelstyliste koffer voor me spulletjes en ik ben er zoo blij mee.. ik wou dat ik, hier me werk van kon maken.. maar ik zal sparen tot dat ikde cursus kan betalen..
En zetten jullie ook nagels, of doen jullie dit als hobby.. leuk om hierover te kletsen!!

liefs vlinder
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:26:24 #154
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69446524
Leuk vlinder Heb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig
Ik heb gister mijn nagels weer laten doen,zal vanavond foto plaatsen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69451882
Ik heb ook wel eens met het idee zitten spelen om zelf zo'n set te kopen om mijn eigen nagels te doen. Met een laagje erop is toch wat steviger dan alleen je natuurlijke nagels. Maar ik ben zo bang dat ik iets gruwelijk ga verpesten en dan ik dan mijn nagels ruïneer dus ik durf niet.
Ik heb liever iets kortere natuurlijke nagels dan lange lelijke neppers en wat ik gezien heb van nagelstylistes zijn er heel veel mensen die lelijke nagels zetten dus het risico dat ik mijn nagels verpest of dat ik met van die lelijke dikke ongelijke scheve nagels rond moet lopen is me te groot om die investering in zo'n set te doen.
pi_69455363

Macao - Mavala
pi_69456994
is er hier nog iemand in de regio zeewolde of oudenbosch die het (begin september) leuk vindt om aan huis eenvoudige bruindsnagels (incl. nepnagels) te zetten? Mijn nagels zijn dramatisch, ik breek en scheur ze altijd.....
I had a signature once. It was awful.
pi_69457802
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef Guess. het volgende:
Leuk vlinder Heb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig
Ik heb gister mijn nagels weer laten doen,zal vanavond foto plaatsen.
Als ik vlinder was zou ik ook geen foto meer durven plaatsen hier na die fetishverhalen hoor.
pi_69457982
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als ik vlinder was zou ik ook geen foto meer durven plaatsen hier na die fetishverhalen hoor.
Alleen van korte nagels
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:18:23 #160
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69471462
Zonnebril ,mooi kleurtje

MinderMutsig,ik vind ook dat er veel nagelstylistes zijn die echt lelijke nagels zetten,zelf ook wel es mee gemaakt ik heb ze er dezelfde dag nog af gehaald.
Nu heb ik al een paar jaar een laagje acryl erop zitten,heel dun en als je ze lakt zie je niet eens een uitgroei ofzo,ik doe het niet zelf dat vind ik dan weer te veel gedoe.ze zijn een stuk steviger en bovendien blijft je nagelak echt supergoed zitten.

Ik wilde deze keer wat rustigers maar aangezien ik niet van witte french hou maar een heel licht roze laten doen.Normaal heb ik veel kleurtjes,kijken wanneer ik dit weer beu ben Hoe vaak lakken jullie je nagels en doen jullie het bij passend aan je kleding.Als ik de buien heb kan ik wel 3x per week een andere kleur op doen.

pi_69474443
Ik heb periodes dat ik helemaal geen nagellak draag, periodes dat ik meerdere malen per week van nagellak wissel en alles daar tussenin. Op het moment wissel ik vrij vaak omdat ik het spelen met de Konad zo leuk vind.

Jij hebt dus een dun laagje acryl over je eigen nagel puur voor versteviging? Klinkt goed. Wakosda?
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:19:26 #162
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69474499
zo, even 1 en ander verwijderd, de nagel fetish-man blijft maar lekker in z'n eigen topic
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69477146
haii dames!!
Ben er weer! Ik vind de nagels die jullie er op hebben gezet heeel mooi, ik ben net terug van mijn schoonzus.Daar heb ik gelnagels gezet want ze is morgen jarig. En het resultaat is echt mooi!! Ik ben weer zo trots. Ik heb ze naturel gehouden zonder wit randje, het is echt heel mooi. Ik had me camera mee en die heeft kuren dus ik heb geen fotos er mee kunnen maken maar heb wel fotos met me tellie gemaakt. Van het weekend ga ik goede fotos maken met de camera als die fefixt is.

Ik verander ook vaak van nagelak kleur, nu heb ik ze zelf frenchmanicure gedaan met glitter en van de week had ik nog parelmoer rood, vorige week had ik het paars en de week daarop rose,, ik vind donker tot bijna zwart ook weer mooi.. het moet idd wel bij je kleding passen vind ik.

ps( hoe zet ik fotos hierop??? wil me nails laten zien ?

liefs vlinder
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:38:45 #164
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69487280
vlinder,je moet [img] url-code [/img] (even je foto via photobuket ofzo opladen)
MM,ik betaal 28 euro per keer,ik ga om de 4 weken zoiets maar m'n moeder om de 8 ofzo,maar net wat je wil en hoe hard je nagels groeien.
pi_69503803
pi_69504091
dankjewel Guess!!!! het was ff uitvogelen, maar het is me gelukt, Nou, deze foto is dus met me telefoon gemaakt die is niet zo duidelijk jammer genoeg, maar me vriend is vanaag thuis gekomen en maakt vandaag me camera. Ik ga zo weer nagels zetten van een vriendin van me en dan maak ik nieuwe fotos en dan zet ik ze er weer op. Nu hopen dat het gaat lukken want ik wil me creatie dolgraag delen!!:D

pi_69504151
Klappen je nagels nooit dubbel? zo lang
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:38:00 #168
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69507992
vlinder85,ik vind ze persoonlijk te lang maar zo te zien (beetje onduidelijk op de foto) wel heel netjes gedaan hoor! Hoe doe je het met opvullen enzo,doe je dat ook allemaal zelf of doe je telkens een hele nieuwe set?
Als ik me nagels zo lang heb dan stoot ik me regelmatig,dan wil ik iets pakken en dan is mijn nagel eerder dan mijn vinger zeg maar,auw!!!
pi_69509451
Deze dame heeft ook van die heel lange (natuurlijke!) nagels.

Op dit moment valt het nog mee maar dit is zij in betere tijden. (Gelijk een mooie gelegenheid om de Man Glaze nagellakken te laten zien. Ik vind die matte donkere nagellakken mooi!

Zo lang zijn de mijne niet hoor, en zo lang zou ik ze ook niet willen hebben.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:20:22 #170
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69509670
Jeetje wat lang Vind die paarse wel een heel mooie kleur trouwens

Hoeveel nagelak hebben jullie? Ik geloof dat ik wel 50 flesjes heb,zal ze binnenkort een uit gaan zoeken!
pi_69510478
Ik heb vorig jaar heel veel nagellak weggedaan omdat ik er toen al heel lang niks meer mee deed maar nu wel weer dus ik ben maar weer opnieuw begonnen met verzamelen.
Ik heb er nu denk ik zo'n 30.

Mooie nagels heeft ze he? Ze post dagelijks nieuwe foto's dus het is ook een leuk blog om te volgen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:58:12 #172
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_69511245
Mooie nagels allemaal..

Heb een tijdje acryl nagels gehad en het klopt wel dat je nagels er ontzettend lelijk van worden. Toen ik de eerste dag geen acryl er meer op had braken ze in 2 uurtjes allemaal af. Heeft 2 maanden geduurd voordat mijn nagels minder lelijk waren.

Wat voor merk french manicure gebruiken jullie trouwens?
pi_69511748
Ik doe een french niet met een witte lak maar gewoon met een goedkope, beetje doorzichtige melkwitte nail whitener. Daar krijg je een veel natuurlijker effect mee. Qua roze/naturel heb ik eigenlijk nog nooit een mooie gevonden die in een laagje wel doorzichtig maar toch gelijkmatig gelakt kan worden en er ook nog eens natuurlijk uitziet dus die sla ik meestal over. Gewoon een laagje blanke lak erover werkt prima.
Ik heb wel een roze sheer nagellak voor als ik een leuker effect wil en ik heb vorige week een roze gekocht van Essence Jelly Baby die ook wel aardig werkt maar die is naar mijn smaak toch nog iets te roze voor een french.
Ik heb me op een nagelblog trouwens laten vertellen dat wat ik doe geen french maar een american manicure is. Het zal allemaal wel.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:05:53 #174
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69516050
Wat is dan het verschil tussen een french en een amarican?

Daisass had je de nagels wel bij een goede nagelstudio laten verwijderen en goed verzorgd? IK heb daar gelukkig nog nooit last van gehad.
pi_69522412
Het ziet er wat natuurlijker uit omdat het niet zo in en in wit is.
French:

American:

Al is die laatste niet zo mooi gedaan vind ik zelf maar ik kon zo snel geen andere plaatje vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')