quote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Die koninginnedagnagels zijn leuk.Waar heb je die oranje vandaan? Ik kan geen goede vinden.
En wat voor nagellak gebruik jij om mee te stempelen? Ik heb een paar kleurtjes Wild&More en die doen het verrassend goed en zijn ook nog eens veel goedkoper dan de Konad polish.
Ik had met koninginnedag rode, witte (met parelmoerglans) en blauwe french tips met witte polka dots en streepjes. Een beetje dit idee maar dan dus in verschillende kleuren en ook een paar tips gestreept. Afgemaakt met een mooie lichtroze sheer polish. Af en toe is het best leuk om overboard te gaan met de nagellak.
[ afbeelding ]
De foto komt van http://asami.choseit.com, fantastische nagels heeft die.

maar ik had het er voor over. Ik ging altijd heeeelgoed kijken hoe ze me nagels gingen zetten. Ik wou ook altijd de cursus doen om nagelstyliste te worden maar dat is zoo ontzettend duur.
  maar ik had het er voor over. Ik ging altijd heeeelgoed kijken hoe ze me nagels gingen zetten. Ik wou ook altijd de cursus doen om nagelstyliste te worden maar dat is zoo ontzettend duur.  ik heb op you tube gekeken hoe je het presies moest doen, en nu doe ik me nagels zelf!!!
  ik heb op you tube gekeken hoe je het presies moest doen, en nu doe ik me nagels zelf!!!  zoooooooo gaaf! En nudat ik het zelf doe ben ik er achter gekomen dat ik het zelfs leuker vind dan ik gedacht had. En al zeg ik het zelf maar het is ook gewoon mooi hoe ik het zet, niet eens cursus  gevolgd. Ik doe het weleens voor een vriendin als er iets speciaals is maar niet echt voor geld omdat ik niet profesioneel ben. Mijn vriendin zegt dat ik er wel geld voor kan vragen omdat ze echt mooi zijn en ook niet eraf vallen.
  zoooooooo gaaf! En nudat ik het zelf doe ben ik er achter gekomen dat ik het zelfs leuker vind dan ik gedacht had. En al zeg ik het zelf maar het is ook gewoon mooi hoe ik het zet, niet eens cursus  gevolgd. Ik doe het weleens voor een vriendin als er iets speciaals is maar niet echt voor geld omdat ik niet profesioneel ben. Mijn vriendin zegt dat ik er wel geld voor kan vragen omdat ze echt mooi zijn en ook niet eraf vallen.  

Heb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig
 Heb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig   

Mijn nagels zijn dramatisch, ik breek en scheur ze altijd.....
 Mijn nagels zijn dramatisch, ik breek en scheur ze altijd.....

Als ik vlinder was zou ik ook geen foto meer durven plaatsen hier na die fetishverhalen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef Guess. het volgende:
Leuk vlinderHeb je ook foto's van je nagels want nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig

Ik heb gister mijn nagels weer laten doen,zal vanavond foto plaatsen.

Alleen van korte nagelsquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik vlinder was zou ik ook geen foto meer durven plaatsen hier na die fetishverhalen hoor.

Hoe vaak lakken jullie je nagels en doen jullie het bij passend aan je kleding.Als ik de buien heb kan ik wel 3x per week een andere kleur op doen.
  Hoe vaak lakken jullie je nagels en doen jullie het bij passend aan je kleding.Als ik de buien heb kan ik wel 3x per week een andere kleur op doen. 

wil me nails laten zien
  wil me nails laten zien  ?
 ? 

het was ff uitvogelen, maar het is me gelukt, Nou, deze foto is dus met me telefoon gemaakt die is  niet zo duidelijk jammer genoeg, maar me vriend is vanaag thuis gekomen en maakt vandaag me camera. Ik ga zo weer nagels zetten van een vriendin van me en dan maak ik nieuwe fotos en dan zet ik ze er weer op. Nu hopen dat het gaat lukken want ik wil me creatie dolgraag delen!!:D
  het was ff uitvogelen, maar het is me gelukt, Nou, deze foto is dus met me telefoon gemaakt die is  niet zo duidelijk jammer genoeg, maar me vriend is vanaag thuis gekomen en maakt vandaag me camera. Ik ga zo weer nagels zetten van een vriendin van me en dan maak ik nieuwe fotos en dan zet ik ze er weer op. Nu hopen dat het gaat lukken want ik wil me creatie dolgraag delen!!:D  

Ik vind die matte donkere nagellakken mooi!
  Ik vind die matte donkere nagellakken mooi! 

Vind die paarse wel een heel mooie kleur trouwens
  Vind die paarse wel een heel mooie kleur trouwens   

maar nu wel weer dus ik ben maar weer opnieuw begonnen met verzamelen.
  maar nu wel weer dus ik ben maar weer opnieuw begonnen met verzamelen.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |