hallo dames!!
Ik zelf ben gek op nails! Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn.. het is een soort hobby van me!! Nee, het is een hobby van me.
Sinds dat ik een jaar of 15 ben liet ik altijd me nagels zetten bij stylisten. Wat kost dat veel geld joh

maar ik had het er voor over. Ik ging altijd heeeelgoed kijken hoe ze me nagels gingen zetten. Ik wou ook altijd de cursus doen om nagelstyliste te worden maar dat is zoo ontzettend duur.
Nu ben ik 24jr. Tot op een dag ik zoiets had van, ik kan dit ook wel. Ik was op internet opzoek gegaan naar een set voor beginners. Die heb ik gevonden!

ik heb op you tube gekeken hoe je het presies moest doen, en nu doe ik me nagels zelf!!!

zoooooooo gaaf! En nudat ik het zelf doe ben ik er achter gekomen dat ik het zelfs leuker vind dan ik gedacht had. En al zeg ik het zelf maar het is ook gewoon mooi hoe ik het zet, niet eens cursus gevolgd. Ik doe het weleens voor een vriendin als er iets speciaals is maar niet echt voor geld omdat ik niet profesioneel ben. Mijn vriendin zegt dat ik er wel geld voor kan vragen omdat ze echt mooi zijn en ook niet eraf vallen.
Ik heb nu sinds een week een nagelstyliste koffer voor me spulletjes en ik ben er zoo blij mee.. ik wou dat ik, hier me werk van kon maken.. maar ik zal sparen tot dat ikde cursus kan betalen..
En zetten jullie ook nagels, of doen jullie dit als hobby.. leuk om hierover te kletsen!!
liefs vlinder