- de schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarde van het stadion is 115 M. De selectie zal zo'n 60 M zijn schat ik (?). Zit je op 175 miljoen. Verder nog het trainingscomplex en vast nog wat andere zaken. Totaal zo'n 200 miljoen ongeveer?
edit: Selectie is wel wat meer denk ik (al zal dat op dit moment wel mee kunnen vallen..)
Lazovic 6
Koevermans 5
Afellay 15 (?)
Nijland 4
Pieters 3 (?)
Isaksson 3
Dat is totaal al 36 miljoen en dan hebben we het pas over 6 spelers die zo in me opkomen. De totale selectie zal wel iets van 80 miljoen waard zijn (of voor dat bedrag gekocht zijn).
omdat Wiljan een vervelende man is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:59 schreef thettes het volgende:
Waarom niet dezelfde oplossing als wij met Ajax vorig jaar? Iemand van de jeugd met ervaring het seizoen laten afmaken. Wiljan Vloet dus? Kun je rustig een écht nieuw begin maken want dit seizoen wordt niks meer natuurlijk.
quote:BD: Dwight Lodeweges gevraagd om technische leiding voorlopig over te nemen
Het Brabants Dagblad komt met een chronologisch overzicht van de gebeurtenissen van vandaag, beginnend met een onderhoud van Stevens vanmorgen met diens zaakwaarnemer en Reker waarin Stevens zijn vertrek aankondigt. Aan het einde van de middag heeft Jan Reker Dwight Lodeweges gevraagd de technische leiding over te nemen, zo meldt het BD. Voor hoe lang dat zal zijn wordt morgen op de persconferentie wellicht duidelijker.
Nee, liever niet.quote:
Ik denk dat ondanks je advies, dit vrijwel zeker niet zal gebeuren. Helaas...quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Mocht er geen intern iemand gevonden worden om PSV er bovenop te helpen, dan adviseer ik Frank Rijkaard omdat deze van het type 'no nonsense' is.
Ja en dat hij dan halverwege weer weg gaat...quote:
Ga daar maar niet van uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:19 schreef Yi-Long het volgende:
Koeman is echt een rampzalige trainer.
Straks om 11 uur een persconferentie van Reker, dus wellicht stapt hij zelf op.
Is dat zo'n slechte keuze dan?quote:
Ik denk het niet, achteraf gezien heeft hij het gezien het beschikbare materiaal vrij aardig gedaan bij Feyenoord.quote:
Nee lijkt mij juist een goede keuzequote:
Dat snap ik ook niet goed. Als je toch al van plan bent de handdoek in de ring te gooien, kun je het net zo goed nog even 2-3 weken proberen, gewoon lekker vol op de aanval, alle schroom van je af gooien, en met ballen de strijd aan gaan... en dan gewoon kijken wat er uit komt. Lukt het niet, dan stap je alsnog op (wat je al van plan was), en lukt het wel, dan is het probleem uit de lucht en heeft iedereen zijn zin.quote:Door de matige prestaties bij PSV heeft woensdag Huub Stevens ontslag genomen. De trainer stond dinsdag nog gewoon op het veld maar stapte woensdag naar Reker om te vertellen dat hij geen klik meer voelde tussen hem en de spelersgroep. De spelers Marcellis, Amrabat en Lazovic zijn dan ook verbaasd.
"Dat het niet goed ging, wist iedereen. En dat sommigen een kort lontje hebben in zo'n situatie, is ook normaal. Maar voor zo ver ik weet, was er geen sprake van totale ontevredenheid. Daarom was ik verbaast toen ik het hoorde. Ofschoon dit bij de voetballerij hoort, is het treurig", begon verdediger Marcellis.
Nordin Amrabat zou als hij Stevens was het nog een keer proberen. "Ik las dinsdag nog op internet dat Wim van der Leegte (lid van de raad van commissarissen, red.) de trainer openlijk steunde, dus ik was verrast toen Jan Reker me belde. Als ik de trainer was, had ik nog een poging gedaan. Vol op de aanval spelen, daar hebben we de spelers voor. Maar goed, wie ben ik? Hij heeft voor deze optie gekozen en die moeten we respecteren", aldus de buitenspeler in De Telegraaf.
Volgens Danko Lazovic is het de schuld van iedereen. "Voetbal is geen tennis, we moeten met een groep resultaten halen. Als dat niet lukt, is iedereen daarvoor verantwoordelijk. Niet alleen de trainer"
http://www.ed.nl/sport/ps(...)mst-van-Rijkaard.ecequote:PSV hoopt op de komst van Rijkaard
EINDHOVEN - Frank Rijkaard is een serieuze kandidaat om Huub Stevens op te volgen als trainer van PSV. Hoewel de oud-coach van Oranje en FC Barcelona heeft aangegeven dit seizoen geen club meer te willen trainen, ziet PSV in hem een goede vervanger van de woensdag opgestapte trainer.
Enkele uren na het vertrek van Stevens besloot de clubleiding om de technische verantwoordelijkheid voorlopig in handen te leggen van het duo Dwight Lodeweges-Jan Wouters. Vandaag komt de Raad van Commissarissen bijeen om zich te buigen over de ontstane situatie. De RvC werd overdonderd door Stevens' besluit om de handdoek in de ring te gooien. "Ontzettend jammer", vindt RvC-lid Wim van der Leegte. "We hebben dit niet zien aankomen."
Directeur Jan Reker betitelde de dag van het vertrek van Stevens als 'de zwaarste in mijn hele carrière'. "Zeker met mijn achtergrond als trainer doet dit erg pijn. Huub Stevens is een fantastische collega en een fantastisch mens."
Stevens diende gisterochtend om half tien zijn ontslag in bij PSV, omdat de samenwerking met de spelersgroep niet goed is. In een lang gesprek met de directie legde Stevens zijn beweegredenen uit om op te stappen. De nabespreking van het duel met NAC op dinsdagochtend vormde de druppel. Daarin bleek andermaal dat hij niet op één lijn zat met een deel van zijn selectie. Stevens voelde zich daarin niet serieus genomen door enkele spelers.
Na langdurig overleg met zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma besloot Stevens dinsdagavond om het bijltje erbij neer te gooien. "Huub had het gevoel aan een dood paard te trekken", aldus Ploegsma. "Hij vond het niet in het belang van PSV om nog langer te blijven. Dat siert hem." De directie opperde gisteren de mogelijkheid om, net als vorig jaar met Sef Vergoossen, een interim-trainer aan te stellen. In dat verband viel de naam van Foppe de Haan. In kringen rond het team gelden Lodeweges en Wouters niet als favoriete kandidaten om het seizoen af te maken. Voor komend seizoen zijn intern naast Rijkaard ook Fred Rutten, Erwin Koeman en Dick Advocaat genoemd. Rijkaard geniet in sommige kringen de voorkeur, omdat hij Spaans spreekt, evenwichtig overkomt en een mondiale uitstraling heeft.
Volgens de RvC heeft het besluit van Stevens geen consequenties voor Jan Reker. "Over hem zijn we eigenlijk heel tevreden", aldus Van der Leegte. "Los van het feit dat hij soms veel vertelt in de publiciteit doet hij zijn werk echt goed en is hij er veel mee bezig."
Nou Rijkaard kunnen we wel vergeten, die wilde alleen Ajax nog trainen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)mst-van-Rijkaard.ece
Die laatste alinea.
Je vergeet de woorden 'in principe' in je zin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou Rijkaard kunnen we wel vergeten, die wilde alleen Ajax nog trainen.
Wat loop ik te stoken zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:56 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Mensen die in het topic van de concurrent gaan lopen stoken.
ik vind die alinea daarvoor zorgelijker.. Vergoossen is in beeld om et seizoen af te maken..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)mst-van-Rijkaard.ece
Die laatste alinea.
Lees nog eens beter:quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind die alinea daarvoor zorgelijker.. Vergoossen is in beeld om et seizoen af te maken..
quote:De directie opperde gisteren de mogelijkheid om, net als vorig jaar met Sef Vergoossen, een interim-trainer aan te stellen. In dat verband viel de naam van Foppe de Haan.
Of je Foppe moet willen is ook maar de vraag.quote:
Wanneer Sef, en tsjoek tsjoek Ronald de alternatieven zijn, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
Of je Foppe moet willen is ook maar de vraag.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef ErikT het volgende:
En het is inderdaad jammer dat Huub het niet nog een aantal wedstrijden vol op de aanval heeft geprobeerd. Maar ja, dat wilde durfde hij blijkbaar echt niet.
Maar dat is Lazo dus absoluut niet. Hij is een kneus, mentaal zwak en zal PSV nooit hetgeen geven wat ze juist nu nodig hebben: doelpunten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet jezelf ook goed genoeg vinden voor de basis.
als je voor je gevoel niet meer kan samenwerken met de groep blijf je toch nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef Yi-Long het volgende:
Erwin lijkt me ook gewoon wat beter qua omgang, zowel naar club als naar spelers toe, dan zijn broertje.
Geen idee of het de juiste trainer zal zijn voor PSV, want ik weet niet hoe hij zal gaan spelen, maar heeft op mij bij Feyenoord geen slechte indruk gemaakt (maar ook geen fantastische, maar ok, dat valt te verwachten bij Feyenoord).
Ach, we zien het wel. Ik ben blij dat Stevens weg is in ieder geval. Qua persoonlijkheid zal het vast een best aardige kerel zijn, maar de beslissingen die hij nam
Van soccernews.nl:
[..]
Dat snap ik ook niet goed. Als je toch al van plan bent de handdoek in de ring te gooien, kun je het net zo goed nog even 2-3 weken proberen, gewoon lekker vol op de aanval, alle schroom van je af gooien, en met ballen de strijd aan gaan... en dan gewoon kijken wat er uit komt. Lukt het niet, dan stap je alsnog op (wat je al van plan was), en lukt het wel, dan is het probleem uit de lucht en heeft iedereen zijn zin.
Zo, ik ben het met je eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dat is Lazo dus absoluut niet. Hij is een kneus, mentaal zwak en zal PSV nooit hetgeen geven wat ze juist nu nodig hebben: doelpunten.
7 miljoen....een behoorlijke miskoop.
Damn you will Jorien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo, ik ben het met je eens
Rijkaard komt ook echt niet, al zou dat wel heel tof zijn. Hoop dat ze Rutten kunnen krijgen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Rijkaard gaat in de zomer gewoon naar Milan.
voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |