Eerste level gaat wat traag, daarna gaat het wel een stuk sneller.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nu ook mee begonnen. Ik wil diehard mage zijn, dus ook meteen de atronach birthsign gekozen. 1 nadeel, je magickabar doet niet zoveel meer
Ik probeerde gisteravond nog een recommendation te halen, maar werd zwaar gep0wned door een zombie. Ik moet een of andere jan lulhannes zoeken in een grot, maar die zombies slaan me in notime neer. Straks maar nog een keer proberen, maar dan wat met meer beleid (naar binnen stormen helpt iig niet). Ik ben nog level 1, dat levelen moet ik nog wat doorkrijgen
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nu ook mee begonnen. Ik wil diehard mage zijn, dus ook meteen de atronach birthsign gekozen. 1 nadeel, je magickabar doet niet zoveel meer
Ik probeerde gisteravond nog een recommendation te halen, maar werd zwaar gep0wned door een zombie. Ik moet een of andere jan lulhannes zoeken in een grot, maar die zombies slaan me in notime neer. Straks maar nog een keer proberen, maar dan wat met meer beleid (naar binnen stormen helpt iig niet). Ik ben nog level 1, dat levelen moet ik nog wat doorkrijgen
En je moet je skills goed kiezen. Dat je niet medium armor en heavy armor als major skills kiest, waardoor je maar 1 van beiden op 1 tijdstip kan lvlen. Mijn eerste karakter had geloof ik heavy armor, medium armor, blunt en sword en het duurde echt eeuwen voor ik 1 lvl hoger werd, daarna maakte ik een karakter waar alles bij elkaar aansloot en was ik binnen no time een hoog lvlquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Silv het volgende:
[..]
Eerste level gaat wat traag, daarna gaat het wel een stuk sneller.
Je gaat level up als je geslapen hebt tochquote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef Pheno het volgende:
nee, maar ik ben ook nog geen level up, dus dan heeft slapen weinig nut. Of het moet ook een skill zijn
Ik krijg de zombies niet dood, die weak fireball die je krijgt doet zijn naam eer aan
Ik ben al eens gaan sneaken, maar werd toch ergens gespot, twee zombies die achter je aanrennen zou in 3rd person wel een grappig gezicht zijn
Ik ga me nu eens richten op magicka drankjes, want dat raakt snel op met die birthsign.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Nadeel van een vrije wereld denk ik: je weet niet of je er klaar voor bent. Op naar de volgende stad dan maar weer. Ik laat me wel steeds beginnen net na de sewers, zodat ik in het ergste geval mijn character opnieuw kan maken
Ohja, dat heb ik sowieso niet. X360quote:
Hoe zou je het anders willen dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Lyzio het volgende:
En toch blijf ik dat level-systeem kut vinden.
Gewoon via XP levelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe zou je het anders willen dan?
Precies!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef Siniti het volgende:
Het enige irritante aan dit systeem is als je acrobatics of athletics kiest als main attributes. Bij acrobatics moet je overal naar toe springen en voor athletics moet je autoswim aanzetten en een paar uur wat anders gaan doen wil je lvlen
Ja goed, maar het slaat toch nergens op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Siniti het volgende:
Maar als je het eenmaal doet heb je ook wat
Kan me nog herinneren dat al mijn major skills best hoog waren en athletics retelaag, toen lied ik mijn poppetje 5 uur ofzo zwemmen en toen ik terug kwam kon ik er 10 lvls bij tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |