SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
quote:Nee, dat zal nog wel even durenOp woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Is er al bekent wanneer deeltje 5 komt?
quote:Shivering Isles is inderdaad echt heel vetOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag weer eens verder gegaan met mn savegame, dus ben nu eindelijk eens goed begonnen aan de Shivering Isles. Moet zeggen dat ze wel echt toffe quests hebben, die martel-kamersen dat kasteel in het zuiden, ook supertof met al die geesten!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Shivering Isles is inderdaad echt heel vet
Vergeet vooral Sheogorath en Haskill niet he, die maken het allemaal nog beter!
quote:Kun je dat ook spelen met een nieuw level 0 character ofzo? Want heb geen save meerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag weer eens verder gegaan met mn savegame, dus ben nu eindelijk eens goed begonnen aan de Shivering Isles. Moet zeggen dat ze wel echt toffe quests hebben, die martel-kamersen dat kasteel in het zuiden, ook supertof met al die geesten!
quote:Ja, je kunt direct nadat je begonnen bent met Oblivion naar de poor van de shivering isles! Dus je kan er direct heenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je dat ook spelen met een nieuw level 0 character ofzo? Want heb geen save meer
quote:Merk ik erg weinig van met mijn assassin, 3 tot 6x sneak dmg en dan is het vaak met 1 klap afgelopen met zeOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Moozzie het volgende:
Wat ik zo kut vind is dat het levellen niet loont. Als je een low armor dude bent en je levelt wordt iedereen zo veel beter dan jou echt te kut
quote:Geen oude savegame meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok ik heb het verneukt
Ik ben met die Fighter's Guild-kerel Modryn Oreyn naar zo'n Ayleid Ruin gekacheld om Blackheart te doden. Ik was Modreyn ineens kwijt, was echt in die hele pokkeruïne niet meer te vinden, ik zoek ff de "placeatpc" van Oblivion op en zet hem weer keurig naast me. Blackheart afgemaakt.
Modreyn zegt naderhand tegen me dat ie em naar Chorrol is gepeerd (zie hem ook niet meer als pijltje op de minimap), ik kom daar ook aan, kerel onvindbaar. Ik summon hem nog een keer, en wat zegt ie? "I believe we haven't met before"...Lekker de q verneukt dus! Hoe los ik dit nou weer op?
quote:Eentje van 3 uur daarvoor
Het verpest het hele spel. Ook die struikrovers met de dikste armorquote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Moozzie het volgende:
Wat ik zo kut vind is dat het levellen niet loont. Als je een low armor dude bent en je levelt wordt iedereen zo veel beter dan jou echt te kut
VALSSPELER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch die mod eens opzoeken waar dat uitgeschakeld is.
Oh, en een mod waarin je een bedrol met je meesjouwt
Nee, ik kom wel in het laadscherm, maar niks werkt verder... New Game, Continue, Load doen niksquote:Op donderdag 4 november 2010 20:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Drizzt_DoUrden, doet Nehrim het trouwens het al? Die is echt de moeite waard imo!
JONGUH!quote:
Heb je hem wel goed geinstalleerd?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik kom wel in het laadscherm, maar niks werkt verder... New Game, Continue, Load doen niks
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 23:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je hem wel goed geinstalleerd?
Hij moet namelijk in een aparte map geinstalleerd worden
Same herequote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ik moet er ook eens serieus aan beginnen, maar telkens heb ik zo'n gevoel van, kies ik wel goed
*dat knopje eens uit moet zetten.
Als je een echt sterke pc hebt kan ik je (Open) Better Cities aanraden.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef HyperViper het volgende:
Welke mods zijn eigenlijk de moeite waard? Ik ben van plan deze te installeren:
Qarl's texture pack redimized
Alternative landscapes
Distant Landscape 1.2
Als iemand nog goeie toevoegingen heeft, brand maar los!
Klinkt goed, staan genoteerd.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je een echt sterke pc hebt kan ik je (Open) Better Cities aanraden.
Daarnaast sowieso Unique Landscapes, want daardoor wordt het interessant om buiten rond te lopen.
Ook alle mods van Giskard (zijn wat lastiger te krijgen, kan ze uploaden) zeker de moeite waard, omdat die gast veel tijd erin heeft gestoken.
Denk hierbij aan mods als Origins of the mages guild, The elder council, Kvatch Aftermath/Reborn (weet niet meer welke) en een mod die wat necromancers toevoegt die niet hostile zijn.
Zeker de moeite waard!
Maak even een onschuldig iemand af en join de Dark Brotherhood.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef RobBor het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Oblivion, aangezien ik Fallout echt super vond.
Maar oblivion is toch wel lastiger heb ik het gevoel. Daar waar ik bij fallout meteen mijn weg kon vinden, weet ik nu niet goed wat ik moet doen.
Iemand nog goede tips om me een beetje op weg te helpen? Ik ben al lid van het thieves guild.
MIsschien snap ik het niet, dat kan ook....
waar zit je nu dan? Ga gewoon naar een stad en je hebt snel genoeg een quest te pakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef RobBor het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Oblivion, aangezien ik Fallout echt super vond.
Maar oblivion is toch wel lastiger heb ik het gevoel. Daar waar ik bij fallout meteen mijn weg kon vinden, weet ik nu niet goed wat ik moet doen.
Iemand nog goede tips om me een beetje op weg te helpen? Ik ben al lid van het thieves guild.
MIsschien snap ik het niet, dat kan ook....
en...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Timm-E het volgende:
Ben ooit eens begonnen met Oblivion, maar vond dat meelevelen van die creatures zo kut. Daarom nu maar eens beginnen met het downloaden van mods. Maar wat is dat verrekte irritant om goed te doen zeg! Kunnen ze niet gewoon normale installers gebruiken, in plaats van al die losse dingetjes. Ik probeer nu MMM te installeren, maar ben benieuwd of het gaat werken...
Die ander duurt nog zo lang. 11-11-11quote:
Niet zo gek hoor, als je bedenkt dat voor zowel Morrowind als Oblivion nog dagelijks nieuwe content uitkomt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Ninilith het volgende:
Jezus dat er nog steeds zoveel mensen Oblivion spelen, had ik niet verwacht
Oh, ik hoef ook geen godlike-build instant hackslashparty invincible whatever. Een leuke build met leuke sidequests. Ik neig nu om thief-ig te worden, en dus een slechte kant of zo. Geen idee, waaromquote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Niet echt, je kan toch geen fatsoenlijk spul krijgen in het begin door de manier waarop alles levelt.
Ja hoor, heel het spel is prima te doen als newbie!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik hoef ook geen godlike-build instant hackslashparty invincible whatever. Een leuke build met leuke sidequests. Ik neig nu om thief-ig te worden, en dus een slechte kant of zo. Geen idee, waaromMaar is dat te doen als newbie?
Niet meteen de main quest rushen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook eens beginnen. Ooit gekocht en het ligt maar te liggen, schande
Tips voor een beginner?
Leuke? SI is echt een van de meest geniale addons ooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Necrodeath het volgende:
Shivering Isles is trouwens ook een hele leuke addon
Ik vind thief maar een aids class. Zelfs als je door de schaduwen sneaked horen orcs je nog door de muren heen en is je hele kans om een stealth attack te doen verneukt. En wat dan? Dan mag je met een shortsword proberen die gasten de pan in te hakkenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja hoor, heel het spel is prima te doen als newbie!
Je hebt gelijk, leuk is een beetje een understatement.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Leuke? SI is echt een van de meest geniale addons ooit.
Gewoon de humor die erin zit, en het contrast tussen de twee werelden is écht geweldig!
Ik ga voor een assassin denk ik, dat past meer bij mijn speelstijl (afstandje, sneaken en schieten maar).quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind thief maar een aids class. Zelfs als je door de schaduwen sneaked horen orcs je nog door de muren heen en is je hele kans om een stealth attack te doen verneukt. En wat dan? Dan mag je met een shortsword proberen die gasten de pan in te hakken
Schiet van afstand terwijl je stealth bent, heb je sowieso al kans op 3x (of was het zelfs 6x?) stealth damage. Smeer je blade met poison en gaan met die banaanquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind thief maar een aids class. Zelfs als je door de schaduwen sneaked horen orcs je nog door de muren heen en is je hele kans om een stealth attack te doen verneukt. En wat dan? Dan mag je met een shortsword proberen die gasten de pan in te hakken
Nehrimquote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Luchtkoker het volgende:
Denk dat ik het ook maar es ga installeren in afwachting van Skyrim, heb al 150+ uur op de Xbox erop zitten, maar ga het nu op de PC eens proberen. Kijken hoe lang het me boeit.
Wat valt er echter te doen? Main story heb ik geen zin in, alle expansions heb ik ook al gespeeld, en als ik vanaf het begin begin heb ik ook 0 gear enzoM.a.w ik heb wel zin om Oblivion te spelen maar niet echt om overnieuw te beginnen.
Werkt dat bovenop andere mods en patches zoals Unofficial Oblivion Patch dinges?quote:
Nee, dat is een Total Conversion met een compleet nieuwe wereld, verhaal e.d.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Werkt dat bovenop andere mods en patches zoals Unofficial Oblivion Patch dinges?
Waarom geen quicksave dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Kn0x het volgende:
Maar eens melden hier. Zaterdag op de PS3 begonnen met Oblivion. Helaas geen mods dus maar wel de GOTY-edition. Voorlopig gaat het prima, alleen het saven is brak. Moet zelf saven en de hele tijd en heb geen quicksave. Daardoor vergeet ik nog wel eens te saven en dan ben je opeens 4 uur speeldata kwijt als je dood gaat.
Te weinig knoppen ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik bedoelde autosave. Bij mij autosaved de game elke keer als ie moet laden. Kan je aan en uit zetten.quote:
De voice acting alleen, of ook de text? Als de text ook Duits is dan skip ik hetquote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, dat is een Total Conversion met een compleet nieuwe wereld, verhaal e.d.
Stukken beter dan Oblivion, enig nadeel is dat het in het Duits is, maar dat went wel op een gegeven moment.
Dat klinkt me bekendquote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef XIIY het volgende:
kan niet wachten tot TES: V Skyrim uit komt
dat word nolife
Zoals elk spel ongeveer kost, lijkt me? Of verwacht je een tientje of nog erger: tweehonderd euro?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef MrMichel het volgende:
[..]
Dat klinkt me bekend![]()
Is er al iets bekend over hoeveel het gaat kosten ?
Zal wel 50 á 60 eu zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef MrMichel het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Engelse ondertiteling erbij gegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
De voice acting alleen, of ook de text? Als de text ook Duits is dan skip ik het
pre-order is 60 euro voor x360 en ps3 en 50 euro voor pcquote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef MrMichel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |