Als je een echt sterke pc hebt kan ik je (Open) Better Cities aanraden.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef HyperViper het volgende:
Welke mods zijn eigenlijk de moeite waard? Ik ben van plan deze te installeren:
Qarl's texture pack redimized
Alternative landscapes
Distant Landscape 1.2
Als iemand nog goeie toevoegingen heeft, brand maar los!
Klinkt goed, staan genoteerd.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je een echt sterke pc hebt kan ik je (Open) Better Cities aanraden.
Daarnaast sowieso Unique Landscapes, want daardoor wordt het interessant om buiten rond te lopen.
Ook alle mods van Giskard (zijn wat lastiger te krijgen, kan ze uploaden) zeker de moeite waard, omdat die gast veel tijd erin heeft gestoken.
Denk hierbij aan mods als Origins of the mages guild, The elder council, Kvatch Aftermath/Reborn (weet niet meer welke) en een mod die wat necromancers toevoegt die niet hostile zijn.
Zeker de moeite waard!
Maak even een onschuldig iemand af en join de Dark Brotherhood.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef RobBor het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Oblivion, aangezien ik Fallout echt super vond.
Maar oblivion is toch wel lastiger heb ik het gevoel. Daar waar ik bij fallout meteen mijn weg kon vinden, weet ik nu niet goed wat ik moet doen.
Iemand nog goede tips om me een beetje op weg te helpen? Ik ben al lid van het thieves guild.
MIsschien snap ik het niet, dat kan ook....
waar zit je nu dan? Ga gewoon naar een stad en je hebt snel genoeg een quest te pakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef RobBor het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Oblivion, aangezien ik Fallout echt super vond.
Maar oblivion is toch wel lastiger heb ik het gevoel. Daar waar ik bij fallout meteen mijn weg kon vinden, weet ik nu niet goed wat ik moet doen.
Iemand nog goede tips om me een beetje op weg te helpen? Ik ben al lid van het thieves guild.
MIsschien snap ik het niet, dat kan ook....
en...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Timm-E het volgende:
Ben ooit eens begonnen met Oblivion, maar vond dat meelevelen van die creatures zo kut. Daarom nu maar eens beginnen met het downloaden van mods. Maar wat is dat verrekte irritant om goed te doen zeg! Kunnen ze niet gewoon normale installers gebruiken, in plaats van al die losse dingetjes. Ik probeer nu MMM te installeren, maar ben benieuwd of het gaat werken...
Die ander duurt nog zo lang. 11-11-11quote:
Niet zo gek hoor, als je bedenkt dat voor zowel Morrowind als Oblivion nog dagelijks nieuwe content uitkomt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Ninilith het volgende:
Jezus dat er nog steeds zoveel mensen Oblivion spelen, had ik niet verwacht
Oh, ik hoef ook geen godlike-build instant hackslashparty invincible whatever. Een leuke build met leuke sidequests. Ik neig nu om thief-ig te worden, en dus een slechte kant of zo. Geen idee, waaromquote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Niet echt, je kan toch geen fatsoenlijk spul krijgen in het begin door de manier waarop alles levelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |