abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90014988
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef HyperViper het volgende:
Welke mods zijn eigenlijk de moeite waard? Ik ben van plan deze te installeren:

Qarl's texture pack redimized
Alternative landscapes
Distant Landscape 1.2

Als iemand nog goeie toevoegingen heeft, brand maar los!
Als je een echt sterke pc hebt kan ik je (Open) Better Cities aanraden.
Daarnaast sowieso Unique Landscapes, want daardoor wordt het interessant om buiten rond te lopen.
Ook alle mods van Giskard (zijn wat lastiger te krijgen, kan ze uploaden) zeker de moeite waard, omdat die gast veel tijd erin heeft gestoken.
Denk hierbij aan mods als Origins of the mages guild, The elder council, Kvatch Aftermath/Reborn (weet niet meer welke :+) en een mod die wat necromancers toevoegt die niet hostile zijn.
Zeker de moeite waard!
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_90031267
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Als je een echt sterke pc hebt kan ik je (Open) Better Cities aanraden.
Daarnaast sowieso Unique Landscapes, want daardoor wordt het interessant om buiten rond te lopen.
Ook alle mods van Giskard (zijn wat lastiger te krijgen, kan ze uploaden) zeker de moeite waard, omdat die gast veel tijd erin heeft gestoken.
Denk hierbij aan mods als Origins of the mages guild, The elder council, Kvatch Aftermath/Reborn (weet niet meer welke :+) en een mod die wat necromancers toevoegt die niet hostile zijn.
Zeker de moeite waard!
Klinkt goed, staan genoteerd. :D
pi_91786895
Ik ben sinds kort ook begonnen met Oblivion, aangezien ik Fallout echt super vond.
Maar oblivion is toch wel lastiger heb ik het gevoel. Daar waar ik bij fallout meteen mijn weg kon vinden, weet ik nu niet goed wat ik moet doen.
Iemand nog goede tips om me een beetje op weg te helpen? Ik ben al lid van het thieves guild.
MIsschien snap ik het niet, dat kan ook.... -O-
pi_91786944
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef RobBor het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met Oblivion, aangezien ik Fallout echt super vond.
Maar oblivion is toch wel lastiger heb ik het gevoel. Daar waar ik bij fallout meteen mijn weg kon vinden, weet ik nu niet goed wat ik moet doen.
Iemand nog goede tips om me een beetje op weg te helpen? Ik ben al lid van het thieves guild.
Maak even een onschuldig iemand af en join de Dark Brotherhood.
pi_91787368
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef RobBor het volgende:
waar zit je nu dan? Ga gewoon naar een stad en je hebt snel genoeg een quest te pakken
pi_91787881
Dark Brotherhood is inderdaad aan te raden, en de Shivering Isles ook (mocht je de uitbreiding nog niet hebben, zeker doen! Enorm tof!) De mainquest vind ik zelf ook ok, dus die is zeker ook aan te raden!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_91790634
Ik zit nu in Bruma, de quest met die vampyre hunter.
Maar dan ga ik the dark brotherhood eens proberen.
Shivering Isles heb ik ook, is dat dat eilandje wat verschijnt in dat meer?
pi_92190011
Ben ooit eens begonnen met Oblivion, maar vond dat meelevelen van die creatures zo kut. Daarom nu maar eens beginnen met het downloaden van mods. Maar wat is dat verrekte irritant om goed te doen zeg! Kunnen ze niet gewoon normale installers gebruiken, in plaats van al die losse dingetjes. Ik probeer nu MMM te installeren, maar ben benieuwd of het gaat werken...
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_92214343
Nehrim downloaden.

Het levellen is daar een stuk beter en het ziet er ook nog eens opgepoetst uit ;)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:37:01 #260
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92370204
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Timm-E het volgende:
Ben ooit eens begonnen met Oblivion, maar vond dat meelevelen van die creatures zo kut. Daarom nu maar eens beginnen met het downloaden van mods. Maar wat is dat verrekte irritant om goed te doen zeg! Kunnen ze niet gewoon normale installers gebruiken, in plaats van al die losse dingetjes. Ik probeer nu MMM te installeren, maar ben benieuwd of het gaat werken...
en...?

Ben nu ook opnieuw begonnen, zit nu ook gigantisch veel meuk te installeren (GOTY) en ga denk ik ook MMM installeren.

Nehrim moet ik later maar eens proberen, eerst maar oblivion eens uitspelen :p

--edit--
Heb voor OOO gekozen

[ Bericht 2% gewijzigd door Rickocum op 05-02-2011 14:46:05 ]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:55:37 #261
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92372552
OOO is geen goede mod, dat was ik helemaal vergeten :@

Missing textures en allemaal :') Ik zoek wel een andere mod, maarja welke...

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 05-04-2011 13:57:30 ]
pi_92378786
Voor textures moet je bij Qarl zijn qua Oblivion ;)
vosss is de naam,
pi_95067352
Waarom is dit topic nog zo levend en het ES5 topic al zo dood :')
Of toch du vader?
pi_95068131
Omdat dit al speelbaar is!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 april 2011 @ 13:58:20 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_95068252
"al"

:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_95068526
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"al"

:D
Die ander duurt nog zo lang. 11-11-11
pi_95260829
Jezus dat er nog steeds zoveel mensen Oblivion spelen, had ik niet verwacht :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 april 2011 @ 17:45:29 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_95266692
Och, waarom niet? Ik mag nog altijd graag "oudere games" spelen ;)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_95269261
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Ninilith het volgende:
Jezus dat er nog steeds zoveel mensen Oblivion spelen, had ik niet verwacht :P
Niet zo gek hoor, als je bedenkt dat voor zowel Morrowind als Oblivion nog dagelijks nieuwe content uitkomt.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_95582217
Hmm.. Ja het is altijd leuk om elke paar maanden even op TESNexus te kijken wat er nu weer is bij gekomen. Vooral de nieuwe innovatie van BBB armors zijn erg grappig :P
pi_95589959
Ik ga van de week maar weer eens verder met Nehrim.

Dat draaide al redelijk prima, maar met mijn nieuwe 6870 die van de week binnen komt moet dat natuurlijk op 1920 met FSAA, AF en alle details op max prima draaien O+
vosss is de naam,
pi_96049997
Ik moet ook eens beginnen. Ooit gekocht en het ligt maar te liggen, schande :N
Tips voor een beginner?
pi_96050384
Niet echt, je kan toch geen fatsoenlijk spul krijgen in het begin door de manier waarop alles levelt.
pi_96050506
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Niet echt, je kan toch geen fatsoenlijk spul krijgen in het begin door de manier waarop alles levelt.
Oh, ik hoef ook geen godlike-build instant hackslashparty invincible whatever. Een leuke build met leuke sidequests. Ik neig nu om thief-ig te worden, en dus een slechte kant of zo. Geen idee, waarom :D Maar is dat te doen als newbie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')