Zie de post boven u.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ken jij taboes waar nog geen foto,s ergens van op het internet zijn verschenen?
Vertel!
Het_Hupt wil dit pareltje wel adopterenquote:
idd zeer ONZ waardig topicquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Het_Hupt wil dit pareltje wel adopteren
da's ff schrikken, of niet danquote:
mss heeft dr moeder het wel gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een gedrocht![]()
Lijkt me ook sterk dat die ooit uberhaupt iets op het internet heeft kunnen zetten!
Alsof die al niet voor genoeg ellende heeft gezorgtquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mss heeft dr moeder het wel gedaan
Lekker onder haar jurkje kruipen... Jammiequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bloemetjesmotief dat wel
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
sla dan eerst zn tanden uit zn bek
"Invalid Item"quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef GuyFawkes het volgende:
http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280307032163&indexURL=1#eb
whehe de titel nu![]()
was ik tóch niet de enigequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je haar zo in deze pose ziet is ze best nog wel do-able, of zeg ik nou iets verkeerds.
Scheelt weer een pop maken voor op de carnavalswagenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Op de platte kar en door het dorp ermee.
Is het vreemd als ik opgewonden raak van die .gif?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik opgewonden raak van die .gif?
het beweegt, dus nee, niet verwonderlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik opgewonden raak van die .gif?
Zoiets?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef vosss het volgende:
Dit is dus echt helemaal niks he. Daar kan je toch niks mee!?
Je moet er eentje hebben zonder armen en benen.
Dát is pas ideaal. Die pak je gewoon op wanneer je zin hebt, spiest haar aan je leuter, ff flink raggen en als je klaar bent kan je die romp gewoon in een hoek van de kamer flikkeren.
Eik zou ze dan ook nog niet moeten kunnen praten, dan was het helemaal tof.
Ik zoek al jaren zo een vriendin, maar helaas zijn er maar zeer weinig meisjes zonder armen en zonder benen die er nog een beetje lekker uit zien .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou je geld toe krijge als ze ineens weer kan lopen erna ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef Chiwakka het volgende:
Zou ge meer moeten betalen als het bij bewustzijn komt?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets?Godverdomme, dacht ik wat te fappen te hebben; doet je plaatje het neitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Islam?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
Moet je nagaan hoe dit topic er uit had gezien wanneer een Marokkaan een invalide meisje "monster" en "beest" had genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme, dacht ik wat te fappen te hebben; doet je plaatje het neit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!111
godverwerkt niet
http://la.gg/v/1640.jpg| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Dat zei je moeder gister ookquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:59 schreef BatMat het volgende:
Ik zou haar meenemen voor een romantische wandeling aan het strand.
Dan pak ik haar teder op uit haar rolstoel, smijt haar ver de zee in en roep:
"Zo! Nu ben je goed genaaid!"
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
En ik weet dat je het nog zou doen ook, dat is het erge van het verhaal....
Google leert mij dat het blackzilla isquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef TwyLight het volgende:
Lachen als Shane Diesel een bod doet van een paar duizend ofzo, en dan de bieding wint![]()
![]()
Als je niet weet wie dat is, zoek maar op google
hahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en net als je vorige vriendinnetjes voelt ze er ook niks van.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:46 schreef marcel-o het volgende:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!111
godverwerkt niet
http://la.gg/v/1640.jpg
U MAD?
wat een kickquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef afcajos het volgende:
Zou het meisje ondertussen al een piemel hebben gehad?
Eén vraag: WAAROM zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef afcajos het volgende:
*Meldtquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef afcajos het volgende:
wat een kutkickquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef afcajos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |