Ik twijfel niet over het willen weten hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:56 schreef marlieske het volgende:
Oooh BE ik snap je twijfels wel hoor over wel of niet het geslacht willen weten
*knip*
Hee miss_sly, heb je Parnassus al geprobeerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef miss_sly het volgende:
Mijn verzekering regelt het niet!! Anders had ik daar toch allang aan de bel gehangen? Zij zeggen gewoon dat ik me rechtstreeks kan aanmelden. Nou, dat lukt wel, alleen aangenomen worden blijkt een lastiger iets.
Wat is nou het verschil dan? Je hoort met 20w of het een jongetje of een meisje is, of met 40 weken? Het is toch net zo'n verrassing? Je hoeft er alleen minder lang op te wachten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef peterfan het volgende:
Wij wisten niet wat het zou worden en ik vond die verrassing juist geweldig! Een zoon!!! Wow![]()
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat zo veel mensen het al willen weten, en het dan ook nog vertellen. En sommigen gaan zelfs nog verder, die vertellen ook de naam al (en ik zag hier zelfs iemand die het geboortekaartje al maanden van te voren liet zien...).. Jammer vind ik het.
Ik wil het van vrienden dan ook nooit weten en merkte dat iedereen het bij ons ook zo leuk vond dat het een verrassing was.
Ah, ik ben zoooo 2008quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Memmel het volgende:
Per 1 januari is dat idd veranderd, Tico. Je moet nu zelf je kraamzorg regelen en dan doorgeven aan je verzekeraar. Ik ga voor de zekerheid ook nog maar eens bellen. Weet niet meer of ik nou een bevestiging heb gehad of niet.
Bij mijn verzekeraar niet hoor? Heb bij hen doorgegeven dat ik zwanger was en welk bureau ik wilde en ik kreeg van de week keurig de aanmeldingsbevestiging binnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Memmel het volgende:
Per 1 januari is dat idd veranderd, Tico. Je moet nu zelf je kraamzorg regelen en dan doorgeven aan je verzekeraar. Ik ga voor de zekerheid ook nog maar eens bellen. Weet niet meer of ik nou een bevestiging heb gehad of niet.
Het verschil zat m voor mij vooral in het niet weten, het spannende, tijdens de zwangerschap én in het verrassingseffect voor onze omgeving. Maar ik ben geloof ik de enige hier die er zo over denkt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil dan? Je hoort met 20w of het een jongetje of een meisje is, of met 40 weken? Het is toch net zo'n verrassing? Je hoeft er alleen minder lang op te wachten...
Ik zie het gewoon als 3 leukemomenten, de eerste als je zwanger blijkt te zijn, de 2e als je het geslacht te weten komt en de 3e als het kindje geboren is en je hem/haar eindelijk leert kennen.
Ik denk dat mijn moeder net zo verrast en blij zal zijn als ze over 4 weken hoort wat het wordt, als wanneer ze dat meteen na de bevalling hoort. Het is een moment eerder in de zwangerschap, maar dat is dan ook het enige verschil.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef peterfan het volgende:
[..]
Het verschil zat m voor mij vooral in het niet weten, het spannende, tijdens de zwangerschap én in het verrassingseffect voor onze omgeving. Maar ik ben geloof ik de enige hier die er zo over denkt...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil dan? Je hoort met 20w of het een jongetje of een meisje is, of met 40 weken? Het is toch net zo'n verrassing? Je hoeft er alleen minder lang op te wachten...
Ik zie het gewoon als 3 leukemomenten, de eerste als je zwanger blijkt te zijn, de 2e als je het geslacht te weten komt en de 3e als het kindje geboren is en je hem/haar eindelijk leert kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |