abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65500486
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:15 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Ik doe 1x per jaar mee aan de Staatloterij - voor de hoofdprijs natuurlijk, en ja ik weet ook wel dat die kans statistisch ongelooflijk klein is - maar ik voel me nu behoorlijk genaaid. Die loten zijn best duur.

Natuurlijk heeft bijna niemand de loten waar niets op is gevallen bewaard dus je geld terug vragen wordt ook moeilijk, terwijl je in wezen simpelweg bent opgelicht. Door de Staat nog wel.

Een ding weet ik wel zeker, ik doe nooit maar dan ook nooit meer mee met loterijen van die oplichters.

en computers maken geen fouten, mensen die er input in stoppen maken fouten
Had je anders verwacht van de Overheid?
Tuurlijk word je genaaid.
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:21:43 #77
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65500631
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:17 schreef Donstyle het volgende:

[..]

Had je anders verwacht van de Overheid?
Tuurlijk word je genaaid.
Mooie oneliner, maar ik vind dit ernstiger dan belastingen betalen, die zie je uiteindelijk weer terug in de vorm van aftakelende zorg, een achterhaald wegennet en een ongelooflijk trage bureaucratische molog, etc. (kost wat maar dan heb je ook wat).

Als dit een andere loterij was geweest dan de Staatsloterij was er allang een strafrechtelijk onderzoek ingesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door LordNemephis op 28-01-2009 18:22:19 (typo) ]
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:23:36 #78
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65500693
Godverdomme, zie je wel wat een fuckers het zijn bij de staats. Wie zegt mij dat de winnende loten niet onder speciale rechtspersonen is verdeeld
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_65500819
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:21 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Mooie oneliner, maar ik vind dit ernstiger dan belastingen betalen, die zie je uiteindelijk weer terug in de vorm van aftakelende zorg, een achterhaald wegennet en een ongelooflijk trage bureaucratische molog, etc. (kost wat maar dan heb je ook wat).

Als dit een andere loterij was geweest dan de Staatsloterij was er allang een strafrechtelijk onderzoek ingesteld.
Yep, Non stop ass rape continues
pi_65501976
Dan was je winkans toch alleen maar groter? Ik zie 't probleem niet zo...

Tenzij ze die loten meenamen in de trekking.. ja dat zal trouwens ook wel weer.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:25:20 #81
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_65505010
eh... wel even het hele verhaal vertellen heh? die andere helft van de 12,5 mln. is ook uitgekeerd via extra prijzen.

Staatsloterij.nl:
Q: De hoofdprijs van ¤ 25 miljoen viel op een half verkocht Oudejaarslot. Wat is er gebeurd met het prijzengeld dat overbleef?
A: Het prijzengeld dat overbleef is verdeeld over 10 speciale prijzen. Al het prijzengeld is uitgekeerd. Er zijn naast de ¤ 12,5 miljoen, 10 prijzen van ¤ 1.251.250 ,- getrokken.
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 29 januari 2009 @ 02:55:44 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65515893
Als Hirsch Ballin verstandig is, opent hij nu de markt voor buitenlandse loterijen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:59:59 #83
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_65519131
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Hirsch Ballin verstandig is, opent hij nu de markt voor buitenlandse loterijen.
En dan belastinginkomsten mislopen zeker
Alleen als de EU ze dwingt zal de overheid het doen
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_65569275
Pas als je nadat alle loten verkocht waren een lot heb overgenomen van iemand anders heb je een poot om op te staan. Op dat moment wist je je verwachte winst (verlies) en kon je dus een waarde hangen aan je lot. Deze verwachtingswaarde was in dit geval hoger dan de uiteindelijke waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')