Had je anders verwacht van de Overheid?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:15 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Ik doe 1x per jaar mee aan de Staatloterij - voor de hoofdprijs natuurlijk, en ja ik weet ook wel dat die kans statistisch ongelooflijk klein is - maar ik voel me nu behoorlijk genaaid. Die loten zijn best duur.
Natuurlijk heeft bijna niemand de loten waar niets op is gevallen bewaard dus je geld terug vragen wordt ook moeilijk, terwijl je in wezen simpelweg bent opgelicht. Door de Staat nog wel.
Een ding weet ik wel zeker, ik doe nooit maar dan ook nooit meer mee met loterijen van die oplichters.
en computers maken geen fouten, mensen die er input in stoppen maken fouten
Mooie oneliner, maar ik vind dit ernstiger dan belastingen betalen, die zie je uiteindelijk weer terug in de vorm van aftakelende zorg, een achterhaald wegennet en een ongelooflijk trage bureaucratische molog, etc. (kost wat maar dan heb je ook wat).quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:17 schreef Donstyle het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van de Overheid?
Tuurlijk word je genaaid.
Yep, Non stop ass rape continuesquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:21 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Mooie oneliner, maar ik vind dit ernstiger dan belastingen betalen, die zie je uiteindelijk weer terug in de vorm van aftakelende zorg, een achterhaald wegennet en een ongelooflijk trage bureaucratische molog, etc. (kost wat maar dan heb je ook wat).
Als dit een andere loterij was geweest dan de Staatsloterij was er allang een strafrechtelijk onderzoek ingesteld.
En dan belastinginkomsten mislopen zekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Hirsch Ballin verstandig is, opent hij nu de markt voor buitenlandse loterijen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |