Ja klopt, ben nu weg .quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:13 schreef svk1985 het volgende:
weet niet of sig er nog is.... maar volgens mij is het goed..
Ik dacht eerst wat bedoel je daarmee.Maar toen heb ik het hele topic doorgelezen en ik snap je punt.En beetje jammer voor topic nummer 1400.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef barney74 het volgende:
mogge... ik moet gelijk weer weg, maar durf wel openljijk mijn vraagtekens te plaatsen bij de validiteit van het lopende topic
quote:(Cambridge, 5 juni 1883 – Firle, East Sussex, 21 april 1946) was een Brits econoom. Hij is vooral bekend geworden door het boek The General Theory of Employment, Interest and Money. Zijn boek wordt sinds de jaren '50 als de grondslag van de hedendaagse macro-economie, alhoewel het sinds de jaren '90 van de 20e eeuw aan populariteit heeft ingeboet.
Het is Keynes, maar goed!quote:
svk1985 +2quote:
cirkel is eenheid klopt, 12 had niks met de lidstaten te maken....quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef starla het volgende:
12 = eerste 12 lidstaten
cirkel = binding, gebondenheid, samen doen en dergelijke
kloptquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef PierreTT het volgende:
12 is het getal van perfectie, en de cirkel symboliseert samenhang tussen de staten, harmonie/cohesie etc
quote:is een opera in vier akten van Giuseppe Verdi uit 1871. Het libretto is van de hand van Antonio Ghislanzoni gebaseerd op een thema van François Auguste Ferdinand Mariette en een schets in het Frans van Camille du Locle. De opdracht voor het schrijven van de opera is gegeven naar aanleiding van de opening van het nieuwe operagebouw van Caïro.
De opera beleefde zijn première in Caïro op 24 december 1871 en in het Italiaans in La Scala in Milaan op 8 februari 1872 en wordt nog steeds regelmatig opgevoerd in een Egyptische steengroeve.
Heel goedquote:
Teatro alla Scalaquote:
ik weet het, maar de foto stond er al een half uur en moet toch hints gaan geven. Milaan en Italie heb ik er later bijgezet....quote:
2 van de 3 goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef tomtomaat het volgende:
koninklijke posterijen nederland
tomtomaat + 2quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:06 schreef tomtomaat het volgende:
koninklijke ptt nederland?
is ook niet goed,beginletter is wel goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef svk1985 het volgende:
marillion, maar komen niet uit ijsland dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |