Heb je hem ook weer.. Maar idd!quote:
Nooit bij Psv gewerktquote:
Nee zeiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:28 schreef Twerk het volgende:
Schiet op Tong of kom je hier weer alleen zieken :p
Wat een negatieve postquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:28 schreef Twerk het volgende:
Schiet op Tong of kom je hier weer alleen zieken :p
Heb je weer mazzel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:35 schreef tong80 het volgende:
Juist ik kan gelukkig weer gelukkig gaan slapen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:35 schreef tong80 het volgende:
Juist ik kan gelukkig weer gelukkig gaan slapen
Bob Marley was kind aan huis bij famous producers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
bob marley zeker...
anders geen id..
Sig000 + 2quote:
spongebob.?..quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:45 schreef sig000 het volgende:
Ok wie schreef 't boek: De vliegende hollander?
Geef de mensen die een antwoord juist hebben alsjeblieft ff een paar minuten om een vraag te bedenken en die te formuleren/ een plaatje te zoeken. Na een kwartier kan je wel een keer vragen of er al aan een nieuwe vraag wordt gewerkt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:43 schreef JoeThePlumber het volgende:
next?
Beetje in het voren denken mag wel !quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geef de mensen die een antwoord juist hebben alsjeblieft ff een paar minuten om een vraag te bedenken en die te formuleren/ een plaatje te zoeken. Na een kwartier kan je wel een keer vragen of er al aan een nieuwe vraag wordt gewerkt.
Hold your horses, please.
Tuurlijk maar na 2 minuten vragen waar de vraag blijft gaat mij echt te ver. Komt bij dat zo ie zo heel rommelig gaat nu. Ik ga lekker slapen en hoop dat het wat relaxter gaat als ik morgen weer een keer kijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Beetje in het voren denken mag wel !
Ik gaf alleen aan wie de vraag moest starten, maar ok...quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar na 2 minuten vragen waar de vraag blijft gaat mij echt te ver. Komt bij dat zo ie zo heel rommelig gaat nu. Ik ga lekker slapen en hoop dat het wat relaxter gaat als ik morgen weer een keer kijk.
veel plezier nog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |