Dude, toen die kerel geboren werd was de goldrush al weer voorbij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
een moment..
ok nog een hint:
Sebastiao Salgado
Kortom, net als net met gers, iets met klok, klepel en wikipedia...quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:11 schreef JoeThePlumber het volgende:
nee hoor dit is was ook best een bekende...
ik dacht dat ie bekend wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:21 schreef Reintji het volgende:
Daar gaat het niet om, je geeft zelf aan dat dit "ook best een bekende is" iaw, geen specifieke vraag dus. Geen vraag waar één antwoord op gegeven kan worden. Je doet voorkomen alsof er op één plek goud gewonnen wordt, terwijl er vele bekende plekken zijn. Salgado is een fotograaf uit de magnum groep en heeft oa reportages gemaakt over gouddelvers in brazilië.
twerk had het wel door? ..quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
ik dacht dat ie bekend wasnou ja -1 punten?
De punten boeien niet echt volgens mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:11 schreef JoeThePlumber het volgende:
nee hoor dit is was ook best een bekende...
ok voor volgende keer... snap 'mquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De punten boeien niet echt volgens mij.
Voor de duidelijkheid is het wel makkelijker denk ik als je wat specifieker bent. Er zijn honderden plaatsen geweest waar men goud vond, zo niet tienduizenden.
Voor we die allemaal langs hebben zien komen tot de degene die jij bedoelt is er weer een nieuwe koorts ontstaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |