jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:34 schreef Reintji het volgende:
Sorry, maar ik kan hier echt niet hoger dan 100 dollar uit de muur trekken, je wilde de een na hoogste waarde weten toch?
Ik weet niet of ik je vraag helemaal begrijp, dus deed maar een gok.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:59 schreef lubje25 het volgende:
Wounded Knee?
ok , vraag word anders, wat is de naam/plaats waar goud gedolven werd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je vraag helemaal begrijp, dus deed maar een gok.bedoel je de bekendste?
neequote:Op woensdag 28 januari 2009 04:03 schreef lubje25 het volgende:
tombstone? Heb aardig wat westerns gezien en gelezen maar dit is geen parate kennis voor me. Daarom roep ik maar wat. Misschien is een van de titels die ik ken wel de bekendste plaats waar goud gevonden werd. Is het wel in de VS?
Dat bedoelde ik net met dat ik de vraag niet begreep. Zoals ie nu gesteld word is er maar 1 bekende plaats waar men dat dure metaal vind.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:05 schreef Reintji het volgende:
jawel, daar werd goud gedolven, bekende goldrush geweest ergens eind 19e eeuw. Specifieker stellen? In half west amerika en canada werd goud gewonnen en zijn nu vele ghosttowns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |