Erg prima programma imho.quote:SRS iWOW™ Premium is an advanced software plug-in for iTunes that provides the ultimate listening experience for music, movies and podcasts over headphones, desktop or laptop speakers.
Grappig ik vroeg mij vanmiddag hoe dat programma ook al weer heettequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor degenen die het gebruiken: er is een nieuwe versie uit van iWow.
[..]
Erg prima programma imho.
Het voordeel van OSX is dan weer dat je niet zo vaak hoeft te rebootenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is OSX toch rete irrtant fucking traag na een reboot. Vooral safari is een diesel.
Sterker nog, ik stel softwareupdates uit om een reboot te vermijdenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:23 schreef portier het volgende:
[..]
Het voordeel van OSX is dan weer dat je niet zo vaak hoeft te rebooten.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog, ik stel softwareupdates uit om een reboot te vermijden
mb pro?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:43 schreef Cone het volgende:
I want a Mac![]()
zit alleen nog steeds te twijfelen tussen een Macbook en een Imac
jup is de classic!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Hai
Gister zag ik iemand die zijn vinger draaide over de ronde cirkel waar start/stop instaat en zo scrollde hij langs alle nummers, is dit de Ipod Classic?
nu ik de mbp heb ben ik me ook zwaar aan het overwegen om mijn powermac weg te doen en me evt het lcd scherm te gaan halen. Als ik zie hoe snel hij is met alle audiobewerkingen die ik uitvoerquote:
Al gevondenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik spotte vandaag op het inet "Welcome To Macintosh 2008 DVDRip XviD" voor de geïnteresseerden.. documentaire over Apple, Macintosh en Steve Jobs..
Nergens te vinden..quote:Op zondag 8 februari 2009 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Al gevonden![]()
Hierop aansluitend: de nieuwste build (10A261) van Snow Leopard is ook al her en der te downloaden.
Hele saaie docu. Alleen maar interviews met niet-interessante mensen. Op Guy Kawasaki na dan. Het heeft imho weinig met Apple te maken. Het zijn meer verstokte fanboys (van 40+ datwelquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik spotte vandaag op het inet "Welcome To Macintosh 2008 DVDRip XviD" voor de geïnteresseerden.. documentaire over Apple, Macintosh en Steve Jobs..
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:
Je hebt trouwens geluk dat dit internet is. IRL had ik je verbaal helemaal afgeslacht en je met het schaamrood op je kaken de deur gewezen, nadat je je nederige excuses had aangeboden voor je idote gedrag. En nu oppleuren uit mijn topic "Manager". Je voegt geen reet toe.
Mijn god, dat gaat wel écht ff te verquote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb weer een windows gebruiker aan het huilen...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |