Ik kan me iets herinnenren over Kalou en een investeringsmaatschappijquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Jorwol het volgende:
AD zit er bijna nooit naast. Kan me eigenlijk niet iets bedenken wat niet klopte wat zij meldden?
Wat, was at niet waar danquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef dill het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinnenren over Kalou en een investeringsmaatschappij
De mac, op 4 minuten lopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er vanavond een patatkraam open om wat te vreten?
Macquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De mac, op 4 minuten lopen
Niet? Eindelijk kans om weer een winstpartij te zien in de Kuipquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee
Interesseert jou dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord betaalt bijna 2 miljoen aan afkoopsommen
LEES MEER Ondanks het feit dat Feyenoord amper geld heeft om spelers te kopen, blijft de Rotterdamse club zich wel suf betalen aan afkoopsommen voor de technische leiding. Sinds afgelopen zomer gaven de Rotterdammers volgens het AD al een bedrag van 1,8 miljoen uit.
Goed bezig !
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
tyfus grens! 100% doelpunt afgekeurd.
Feyenoord heeft 0,0 euro.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef Sloggi het volgende:
Was Nilsson niks voor ons geweest? Als Vitesse 'm over een half jaar kan betalen...
Been is binnen, Beenhakker komt eraan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vitesse ook. Buijs is weg, Derijck is weg. Er is echt wel iets mogelijk.
Hij had ook bijna bij Feyenoord gezeten , Verbeek en Nilsson hebben er in iedergeval over gesproken :quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef Sloggi het volgende:
Was Nilsson niks voor ons geweest? Als Vitesse 'm over een half jaar kan betalen...
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)eekOverFeyenoord.htmquote:Nilsson sprak met Verbeek over Feyenoord
16/11/2008 21:52
Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek en Lasse Nilsson hebben elkaar gesproken over een nieuwe samenwerking. De twee kennen elkaar van hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen.
Het antwoord van Nilsson is nog niet van belang. 'We moeten eerst verkopen, dan kunnen we zelf pas nieuwe spelers aantrekken', aldus Verbeek tegen RTV Rijnmond. 'Maar Lasse zou een prima aanwinst zijn.
De Feyenoord-trainer weet nog niet of hij in de winterstop zijn selectie sowieso van nieuw bloed kan voorzien. 'Ik moet ook nog de zekerheid hebben dat ik iemand mag halen als we een speler verkocht hebben.'
'
Netjes...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef Happel het volgende:
Jong Feijenoord - Jong Ajax 2-0. Doelpunten van Jordao Pattinama en Luis Pedro. Ajax speelde met enkele spelers uit het eerste, Feijenoord met geen.
Logisch, daar zitten ook spelers die gretig zijn en willen. Zullen er de komende jaren genoeg van doorbreken onder Been. Begreep dat ze er ook fel op gingen met ellebogen, natrappen en doorspelen bij een blessure. Heerlijk toch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Vind het 2e elftal beter spelen dan het eerste.
Ja was genieten. Echt jongens die er voor willen gaan. Vond Leerdam en Manteiga echt geweldig spelen. Kleine Leerdam deed fysiek niet onder voor sno. Manteiga had alle afvallende ballen. Geef die jongen een kans in het eerste. Dat is nu wel een beetje wat je m ist. Een stofzuiger. Was nog wat onrustig in de rust. Schijnt dat er wat joden waren ontdekt en die moesten toen dus rennen. JAmmer datik toen net stond te pissen. Die joden hadden kunnen weten dat die bussen nooit zouden aankomen. Dan was het nog gezelliger geworden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Logisch, daar zitten ook spelers die gretig zijn en willen. Zullen er de komende jaren genoeg van doorbreken onder Been. Begreep dat ze er ook fel op gingen met ellebogen, natrappen en doorspelen bij een blessure. Heerlijk toch.
Schijnen trouwens bussen (1 tot 4 stuks, weet niet zeker) uit Amsterdam te zijn teruggestuurd.
Interesseert jou dat nou.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt groot wanbeleid met Lasse Nilsson
Veel, heb 11x me scc verkocht dit seizoen, en nu mag het niet meer.quote:
Waarom heb je er 1 gekocht dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Veel, heb 11x me scc verkocht dit seizoen, en nu mag het niet meer.
Dus moet ik dalijk nog naar een degradatie team gaan kijken
Leg uit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt groot wanbeleid met Lasse Nilsson
Je hebt ongeveer 1 fitte spits. Erasmus krijgt nooit een kans, zal wel niks zijn.quote:
Mja, aan de andere kant is het seizoen toch al verloren. Happel heeft ook wel gelijk wat betreft zijn leeftijd, daar maak je ook geen winst op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer 1 fitte spits. Erasmus krijgt nooit een kans, zal wel niks zijn.
Speel dan met hem er bij, heb je tenminste 2 spitsen
Timmer niet laten inpakken, jonge keepers kunnen als gevolg van druk (te) snel door het ijs zakken. Talenten moet je rustig brengen. Dus volgend seizoen gewoon voorzichtig beginnen met rouleren, hoe bagger Timmer ook is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het trouwens een verademing om Darley te zien spelen ivm met Timmer. Er ontstonden een aantal kansen door de goede uittrappen van Darley. Die jongen straalt gewoon rust uit.Hoor ook goede verhalen over Mulder. Timmer kan inpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |