abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65486771
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef groenen het volgende:

[..]

Sponsorcontracten en tekengeld horen daar toch ook bij?
Ja dit is vanuit de sporter gezien.
wil dus niet zeggen dat Feyenoord dit allemaal ophoest
premies van Oranje (indien van toepassing) zitten er dus ook bij..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:13:55 #53
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65486972
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Ja dit is vanuit de sporter gezien.
wil dus niet zeggen dat Feyenoord dit allemaal ophoest
premies van Oranje (indien van toepassing) zitten er dus ook bij..
quote:
Giovanni van Bronckhorst (foto, midden) toucheerde vorig jaar 2.100.000 euro, een half miljoen meer dan Denny Landzaat en Roy Makaay (foto, links). In totaal verdiende de Feyenoord-afvaardiging 10.560.000 euro. En dat zonder veel winstpremies. Let wel: voor de Inkomens Top 100 komen alleen Nederlanders in aanmerking.
Maar tis verder niet erg duidelijk of het nu alleen door de club betaald wordt of niet.
pi_65487083
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

Maar tis verder niet erg duidelijk of het nu alleen door de club betaald wordt of niet.
Misschien is dat wel het hele probleem ..
betaal ze gewoon een laag salaris en betaal meer aan premies !
hadden we dit jaar een goedkoop jaar gehad
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:17:56 #55
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65487137
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Misschien is dat wel het hele probleem ..
betaal ze gewoon een laag salaris en betaal meer aan premies !
hadden we dit jaar een goedkoop jaar gehad
Tja.. achteraf gezien wel ja..
Vraag me alleen af of ze dan wel gekomen waren. (wat achteraf gezien ook niet zo heel erg was als ze niet kwamen.. )
pi_65488234
quote:
Beste Feyenoorder,

Wij stellen onze relatie met u bijzonder op prijs. Hierbij sturen wij u een persbericht dat wij aansluitend ook aan onze andere partners zullen doen toekomen. Daarna zullen wij de media inlichten.
Wij hopen dat u deze service op prijs stelt. Mocht u vragen hebben of een toelichting wensen, dan kunt u contact opnemen met uw vaste aanspreekpunt binnen Feyenoord.

MARIO BEEN NIEUWE HOOFDTRAINER VAN FEYENOORD

Mario Been is de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 45-jarige Rotterdammer tekent binnenkort een contract dat hem per 1 juli aanstaande voor drie jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Been startten vorige weken de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan zeer positief en mondden gisteren uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. ‘Ik wil bij Feyenoord iets moois opbouwen', laat een verheugde Been weten.

Bij zijn huidige werkgever NEC Nijmegen is Mario Been tot dusver zeer succesvol. Zo is hij de eerste trainer die erin slaagde met de Nijmegenaren te overwinteren in Europa en smeedde hij in De Goffert een zeer hecht en attractief spelend collectief. Dat maakte hem samen met zijn Rotterdamse achtergrond tot de ideale kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen als trainer van Feyenoord. Namens Feyenoord kwamen directieleden Eric Gudde en Onno Jacobs in de afgelopen week zeer snel tot overeenstemming met Been en diens zaakwaarnemer Rob Jansen. ‘Bij beide partijen was er vanaf het eerste begin de wens om er samen uit te komen en dat is dan ook in recordtempo gelukt', aldus algemeen directeur Eric Gudde. ‘Wij zijn ontzettend blij dat Mario Been onze nieuwe hoofdtrainer is. Hij weet als geen ander hoe deze club in elkaar zit en heeft zich daarnaast de afgelopen jaren geprofileerd als een uitstekende trainer, die het beste uit een spelersgroep kan halen.'

‘Ik ben in meerdere opzichten heel erg blij dat het nu rond is', aldus Mario Been. ‘Iedereen weet dat Feyenoord mijn club is en dat ik altijd de droom heb gekoesterd om in De Kuip terug te keren als hoofdtrainer. Daarnaast ben ik blij dat de kogel definitief door de kerk is, zodat ik me voor de rest van het seizoen weer volledig op mijn werk bij NEC kan richten, te beginnen met de wedstrijd tégen Feyenoord aankomend weekend. Bij Excelsior heb ik mijn vertrek ook ruim voor het einde van het seizoen aangekondigd, juist om daarna weer mijn handen vrij te hebben en dat is goed gelukt.'

Mario Been was tussen 2000 en 2005 al in dienst bij Feyenoord, eerst als assistent-trainer van respectievelijk Leo Beenhakker en Bert van Marwijk en vervolgens één seizoen als trainer van het beloftenteam. ‘Ik ben destijds met een bepaalde bijsmaak vertrokken bij de club, maar achteraf ben ik er dankbaar voor dat het zo gelopen is. Bij Excelsior heb ik geleerd om op eigen benen te staan en bij NEC heb ik het nu al bijna weer drie seizoenen geweldig naar mijn zin. Feyenoord is daarom een geweldige volgende stap in mijn trainerscarrière.'

De bij het Legioen zeer populaire Been is zich er van bewust dat zijn terugkeer naar De Kuip een bepaald verwachtingspatroon teweeg brengt bij de grote achterban van Feyenoord. ‘Maar ik ben geen Tita Tovenaar', zegt hij. ‘Ik ben me er van bewust dat we bij Feyenoord met zijn allen meer dan ooit inventief zullen moeten zijn. Ik wil in die drie jaar wél iets moois opbouwen en ik wil dat het plezier straks van het elftal afstraalt. Ik ben er trots op trainer van Feyenoord te mogen worden, ik wil dat de spelers trots uitstralen dat zij bij Feyenoord mogen spelen. De huidige selectie herbergt genoeg kwaliteit en daarnaast loopt er veel talentvolle jeugd rond in en om De Kuip. Als iedereen het naar zijn zin heeft en er elke dag alles aan doet om beter te worden, dan zijn we al een eind op weg.'

Mario Been (Rotterdam, 11 december 1963) begint per 1 juli aan zijn derde periode in dienst van Feyenoord. Eerder diende de Rotterdammer de club als (jeugd)speler (1969-1988), als assistent-trainer (2000-2004) en als trainer van Jong Feyenoord (2004-2005), waarmee hij op een haar na het landskampioenschap miste. Tijdens het seizoen 2005-2006 was hij hoofdtrainer van Excelsior. Met de Kralingers veroverde hij het kampioenschap van de Jupiler League en promotie naar de eredivisie, waarna NEC hem vastlegde als hoofdcoach. In Nijmegen groeide Been dankzij overwintering in het UEFA Cuptoernooi uit tot de meest succesvolle trainer in de clubhistorie. Tussendoor assisteerde de in Barendrecht woonachtige Been bondscoach Leo Beenhakker op het WK van 2006 bij het nationale elftal van Trinidad & Tobago.
Wat is dit?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:04:47 #57
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65488769
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is dit?
Een mailtje?

Wees blij dat ze het doen, ze gaan beetje bij beetje meer openheid van zaken geven.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65488897
Mario
pi_65488986
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Een mailtje?

Wees blij dat ze het doen, ze gaan beetje bij beetje meer openheid van zaken geven.
Lekker achteraf terwijl alle media het al melden.
pi_65489071
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Een mailtje?

Is gewoon propaganda!
pi_65489216
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

jankerd
pi_65489301
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef Ruud het volgende:

[..]

jankerd
Leuk dat ze een mailtje sturen, maar laten ze dan niet beginnen met die onzin dat ik de eerste ben die het weet.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:29:53 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65489691
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik kreeg hem op het moment dat het ook op Feyenoord.nl kwam te staan, dus tegelijkertijd of misschien nog wel eerder dan de andere media.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:31:23 #64
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65489752
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:13 schreef everlast08 het volgende:
las net op feyenoord-site dat Vlemmings het seizoen als hoodtrainer afmaakt...
Die zandzak die in 3 wedstrijden 0x weet te winnen
pi_65489902
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Leuk dat ze een mailtje sturen, maar laten ze dan niet beginnen met die onzin dat ik de eerste ben die het weet.
dat beweren ze ook niet
pi_65489934
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Die zandzak die in 3 wedstrijden 0x weet te winnen
het seizoen is toch al naar de klote, zandzak
moet je dan een voor een duurder alternatief kiezen?
pi_65490421
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef Ruud het volgende:

het seizoen is toch al naar de klote, zandzak
Het kan altijd nog erger.

Alleen Beenhakker zou een goede lange termijn investering zijn, omdat hij daarna nog TD kan worden. Wanneer hij niet komt, kan je beter gewoon niemand halen en wachten tot Been het volgend jaar overneemt.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:01:36 #68
168255 J.Herrer
pi_65491012
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een rijtje salarissen uit de Sportweek:

Feyenoorders in top100:

31. Denny Landzaat – 1.600.000
40. Tim de Cler – 1.300.000
42. Kevin Hofland – 1.200.000
53. Theo Lucius – 810.000
58. Henk Timmer – 780.000
Logisch dat ze zo goed als failliet zijn
1,6 miljoen voor iemand die nog geen 5 wedstrijden heeft gespeeld en over die andere 4 wil ik het niet eens hebben Die horen nog niet eens de helft te verdienen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:19:24 #69
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65491824
Ik vind het ook vreemd dat Stekelenburg ¤2,2 miljoen verdient bij Ajax. Ik bedoel, aardige keeper, maar ¤2,2 miljoen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65492675
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef Ruud het volgende:

[..]

Dat betaald jorien wel, die verdient zoveel via Skelper
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:39:10 #71
53267 TC03
pi_65492750
Als Timmer, De Cler, Hofland, Lucius en Landzaat weg zouden gaan hebben we ¤5,69 miljoen per jaar over. Dat is een El Ahmadi, Koevermans of Arnautovic per jaar. En ze voegen ook nog eens helemaal niks toe. Zonder deze spelers zou in drie jaar de schuld afbetaald kunnen zijn.

Als ze deze spelers nou zouden dumpen, Mulder terughalen van Excelsior en El Akchaoui overnemen van NEC. Dan nog hopen dat Vlaar fit is volgend seizoen en Biseswar en De Guzman bijtekenen, dan mis je deze spelers totaal niet en je gaat er niet op achteruit in kwaliteit en de selectie wordt ook niet of nauwelijks uitgedund.

[ Bericht 25% gewijzigd door TC03 op 28-01-2009 14:44:33 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:56:57 #72
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65493484
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat Stekelenburg ¤2,2 miljoen verdient bij Ajax. Ik bedoel, aardige keeper, maar ¤2,2 miljoen?
Stekelenburg heeft vorig seizoen ijzersterk gekeept en dit seizoen begon hij ook heel goed. Een van de beste keepers in de Eredivisie + eerste keeper bij Oranje. IMO is hij het bedrag meer dan waard.
pi_65494470
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef TC03 het volgende:
Als Timmer, De Cler, Hofland, Lucius en Landzaat weg zouden gaan hebben we ¤5,69 miljoen per jaar over. Dat is een El Ahmadi, Koevermans of Arnautovic per jaar. En ze voegen ook nog eens helemaal niks toe. Zonder deze spelers zou in drie jaar de schuld afbetaald kunnen zijn.

Als ze deze spelers nou zouden dumpen, Mulder terughalen van Excelsior en El Akchaoui overnemen van NEC. Dan nog hopen dat Vlaar fit is volgend seizoen en Biseswar en De Guzman bijtekenen, dan mis je deze spelers totaal niet en je gaat er niet op achteruit in kwaliteit en de selectie wordt ook niet of nauwelijks uitgedund.
De Cler, Hofland en Lucius weg betekent dat je in verdedigend opzicht helemaal geen opties meer hebt, zelfs met Vlaar (als ie fit blijft, gaat zeker teveel met Vincken om) en El Akchaoui erbij hebt is je basis te smal. Verder zal El Akchaoui ook salaris moeten hebben en heb je dus al minder over. Landzaat is in mijn optiek mogelijk nog steeds van toegevoegde waarde, maar dan moet ie wel eens gaan spelen en niet steeds geblesseerd zijn, dat is jammer. Denk dat hij wel een stabiele factor in het elftal kan worden waardoor er minder druk op de verdediging komt. Timmer is een leuke bankzitter voor volgend jaar, maar daar issie met dit salarais wel wat duur voor natuurlijk.

Je zult er voor de verdediging mensen bij moeten hebben wil je deze heren wegdoen, en als je ze van hetzelfde (potentiele) niveau wil halen, dan zijn ze waarshijnlijk niet eens heel veel goedkoper, plus dat ze aan de club moeten wennen.
pi_65497718
Jorien of Dirk, kom er maar in:

SC Feyenoord-middenvelder naar China

Peter Bosz....

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65498382
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Stekelenburg heeft vorig seizoen ijzersterk gekeept en dit seizoen begon hij ook heel goed. Een van de beste keepers in de Eredivisie + eerste keeper bij Oranje. IMO is hij het bedrag meer dan waard.
Plus zo verkast hij niet naar een subtopper/middenmoter in Engeland, Spanje of zelfs Italië. De financieële situatie van Ajax is niet te vergelijken met die van Feyenoord - wij kunnen ons het niet echt veroorloven om falers zo te betalen :/
pi_65499459
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tsja, zo goed vind ik hem persoonlijk nou ook weer niet en snap vaak niet waarom men zo lyrisch is over hem.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_65500357
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef Steven184 het volgende:

Tsja, zo goed vind ik hem persoonlijk nou ook weer niet en snap vaak niet waarom men zo lyrisch is over hem.
Feit is wel dat hij gewild is bij allerlei rijke clubs. Dan snap ik zo'n salaris wel. Anders zijn ze hem gewoon te snel kwijt. Denk alleen dat de markt voor de oude Feyenoorders wat minder gunstig ligt. In dat opzicht hebben ze er wel het maximale uitgehaald zo te zien
pi_65500537
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Het is een solide die over de gehele lijn best sterk is. Keepen leer je vooral met de jaren en hij lijkt een goed vooruitzicht te hebben maar dit is het Feyenoord topic :p
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:24:06 #79
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65500707
Blij dat Mario definitief komt, jammer echter dat Vlemmings het seizoen afmaakt...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 18:28:51 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65500844
Ach, dat Mario komt is het belangrijkste
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65500951
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Blij dat Mario definitief komt, jammer echter dat Vlemmings het seizoen afmaakt...
volgend jaar dus kampioen

in de eerste divisie
pi_65501128
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom dan? Vlemmings is niet incapabel.

Met de komst van Been, verwacht ik op zijn minst dat de spelers dat extra stapje harder gaan zetten om aan te tonen dat ze er voor willen knokken. Voorlopig lijkt het nergens naar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65501255
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Met de komst van Been, verwacht ik op zijn minst dat de spelers dat extra stapje harder gaan zetten om aan te tonen dat ze er voor willen knokken. Voorlopig lijkt het nergens naar.
3 gespeeld onder Vlemmings, 1 puntje

Bahia linksback !
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:41:44 #84
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65501269
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef Happel het volgende:

Ik ben bang dat er onder Vlemmings niets meer veranderd aan deze (deels verrotte) selectie, en Mario dus volgend seizoen de puinhoop op mag ruimen. Daarom had ik graag een persoonlijkheid gezien die schoon schip had gemaakt dit seizoen, en dus een goede basis voor Mario bouwde.

Ik hoop echt dat de spelers inderdaad vanwege de komst van Mario nu al een tandje bijzetten gaan... maar ik ben sceptisch... erg sceptisch!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_65501341
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:

Daarom had ik graag een persoonlijkheid gezien die schoon schip had gemaakt dit seizoen, en dus een goede basis voor Mario bouwde.
Wat voor schoon schip heb jij voor ogen dan?
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:46:29 #86
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65501440
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Luni het volgende:
Wat voor schoon schip heb jij voor ogen dan?
Timmer, Hofland, Lucius exit bijvoorbeeld....

Of denk ik nu te simpel?

Nee maar met schoon schip bedoel ik meer iemand die de teamspirit al terug kan krijgen, mensen op scherp kan zetten en ingrijpen waar nodig. Zodat bij de komst van Mario het geen slangenkuil meer is!
pi_65501729
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Timmer, Hofland, Lucius exit bijvoorbeeld....

Of denk ik nu te simpel?
Dat zou ik het liefst ook zien, maar die gasten hebben allemaal nog een contract, en ik denk niet dat er veel intresse voor ze zal zijn.
quote:
Nee maar met schoon schip bedoel ik meer iemand die de teamspirit al terug kan krijgen, mensen op scherp kan zetten en ingrijpen waar nodig. Zodat bij de komst van Mario het geen slangenkuil meer is!
Dat zou inderdaad wel beter zijn, en dan kom je bij Don Leo uit, hij is daar (helaas) de juiste man voor
pi_65501879
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er onder Vlemmings niets meer veranderd aan deze (deels verrotte) selectie, en Mario dus volgend seizoen de puinhoop op mag ruimen. Daarom had ik graag een persoonlijkheid gezien die schoon schip had gemaakt dit seizoen, en dus een goede basis voor Mario bouwde.

Ik hoop echt dat de spelers inderdaad vanwege de komst van Mario nu al een tandje bijzetten gaan... maar ik ben sceptisch... erg sceptisch!
Spelers zullen nu niet meer vertrekken in de korte tijd dat er nog een transferperiode is. Mario zal dus moeten gaan samenwerken met de nieuwe TD en gaan kijken naar de spelers die overbodig zijn. Verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel spelers, van de boemannen, zullen vertrekken.

Het zou wel moeten wil Feijenoord nog een beetje geloofwaardig overkomen. We zitten helaas niet in de situatie dat het ook daadwerkelijk mogelijk is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65501993
Zijn er nog meer mensen die morgen ff bij Jong Feyenoord - Jong Ajax gaan kijken?
pi_65503721
heeft lucius niet een aflopend contract?

edit: hij en hofland verdienen dus gewoon in totaal meer dan 2 miljoen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:06:38 #91
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65506612
Ben overigens erg benieuwd wie Feyenoord uit de hoge hoed gaat toveren als nieuwe TD...
pi_65512423
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben overigens erg benieuwd wie Feyenoord uit de hoge hoed gaat toveren als nieuwe TD...
Dat wordt gewoon Beenhakker...

Mario zei vandaag op Rijnmond ook gewoon dat hij bij zijn gesprekken aan had gegeven dat ie Beenhakker wilde als TD.
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:28:27 #93
53267 TC03
pi_65512513
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef dill het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon Beenhakker...

Mario zei vandaag op Rijnmond ook gewoon dat hij bij zijn gesprekken aan had gegeven dat ie Beenhakker wilde als TD.
Hij kan zoveel willen maar Beenhakker moet ook willen.
pi_65512638
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij kan zoveel willen maar Beenhakker moet ook willen.
Die wilt wel hoor
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:57:41 #95
53267 TC03
pi_65513420
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef dill het volgende:

[..]

Die wilt wel hoor
Niet als Feyenoord geen geld heeft.
  donderdag 29 januari 2009 @ 07:02:17 #96
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65516804
Feijenoord!
  donderdag 29 januari 2009 @ 07:20:42 #97
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65516884
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niet als Feyenoord geen geld heeft.
Dan gaan ze Beenhakker er wel omheen praten.
pi_65518917
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef dill het volgende:

[..]

Die wilt wel hoor
Derksen: 'Beenhakker niet naar Feyenoord'

woensdag 28-01-2009-
Bron: Vi.nl

Volgens Johan Derksen is Feyenoord er niet uitgekomen met Leo Beenhakker. Dit meldt Derksen vandaag in zijn dagelijkse online vragenprogramma op Vi.nl Waarom de onderhandelingen zijn stuk gelopen wist hij niet.

Derksen weet verder te melden dat het onwaarschijnlijk lijkt dat Hiddink de functie van Technisch Directeur bij Feyenoord zou willen bekleden, omdat hij ooit door een groep 'Feyenoord-supporters' toegetakeld zou zijn.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:06:41 #99
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65519302
Goed bezig
pi_65519507
Ik zie dat bericht nergens op de VI-site staan. Je hebt het zelf getypt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 10:15:43 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:15:16 #101
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65519550
Dat bericht hierboven vat ongeveer samen wat Johan Derksen gisteren tijdens zijn internetuitzending zei.
pi_65519918
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:13 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie dat bericht nergens op de VI-site staan. Je hebt het zelf getypt?
Dit meldt Derksen vandaag in zijn dagelijkse online vragenprogramma op Vi.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')