Nou goed, ik vind nog dat ookal had hij problemen met het maagd zijn en zeurde hij daarover notabene bij zijn eigen vrienden (als dat niet kan bij wie moet hij dat dan doen), hij er niet om vraagt om dit als cadeau te krijgen. Dat hebben jullie maar voor hem besloten. Ookal vond hij het achteraf niet zo erg. Maar als iemand problemen heeft dat vind ik niet dat je als vriend alleen om van gezeur af te zijn zoiets kan beslissen voor hem. Het lijkt alsof je het alleen deed om zelf minder gezeur te horen (waar je voor bent als vriend, om aan te horen), ipv voor zijn well being. Maarja, het is al goed zo. Laten we het maar over iets anders hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Slaap lekker Qtiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Veel plezier met je biertjes vannacht, Ludootje, ik ga slapen.
Volgens mij had hij het bier laten staat vandaag en zat aan de thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Dank je Q, slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten we het maar over iets anders hebben.
En MNR natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
tvp and welterustenpost
Good night all, sleep tight
quote:
De mijne was meer bedoeld voor MNR en Q, maar toch alvast bedankt, jullie hoeven het straks niet te zeggenquote:
Afgezien van dat smsje niet echt denk ik. Owja, ik heb nog een ander verhaal, maar dat vertel ik later wel. Nu geen zin om nog een hele berg te typen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?
Nog even geduld het is nog geen vrijdag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?
Ach, zo zijn mannen onder elkaar. Bovendien vond hij het vooraf niet erg, dat had hij zelf al jaren aangeven. Enfin, om het onderwerp een draai te geven, wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
Nou goed, ik vind nog dat ookal had hij problemen met het maagd zijn en zeurde hij daarover notabene bij zijn eigen vrienden (als dat niet kan bij wie moet hij dat dan doen), hij er niet om vraagt om dit als cadeau te krijgen. Dat hebben jullie maar voor hem besloten. Ookal vond hij het achteraf niet zo erg. Maar als iemand problemen heeft dat vind ik niet dat je als vriend alleen om van gezeur af te zijn zoiets kan beslissen voor hem. Het lijkt alsof je het alleen deed om zelf minder gezeur te horen (waar je voor bent als vriend, om aan te horen), ipv voor zijn well being. Maarja, het is al goed zo. Laten we het maar over iets anders hebben.
En hoe zit dat dan bij de meisjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, zo zijn mannen onder elkaar. Bovendien vond hij het vooraf niet erg, dat had hij zelf al jaren aangeven. Enfin, om het onderwerp een draai te geven, wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?
Dat is fijn om te weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
De mijne was meer bedoeld voor MNR en Q, maar toch alvast bedankt, jullie hoeven het straks niet te zeggen!
Doe dat wel even als ik er ook ben dan, ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afgezien van dat smsje niet echt denk ik. Owja, ik heb nog een ander verhaal, maar dat vertel ik later wel. Nu geen zin om nog een hele berg te typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |