quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Hephaistos. het volgende:
. Gewoon zo'n kaart kopen, 50 euro tegoed op zetten en je bent een hele tijd zoet.
quote:http://www.9292ov.nl/9292OV563.asp
Op de OV-chipkaart kan een saldo van maximum ¤ 30,- worden geladen
Volgens mij komen er automaten in de bus. Iig oplaadautomaten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Contant afrekenen bij de chauffeur. De strippenkaart dus want dat is dan je vervoersbewijs.
OV chipkaarten zijn niet te koop in de bus denk ik(?)
Kom eens met duidelijke bronnen waaruit blijkt dat 99% van de mensen meer gaat betalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zucht, een voordeel is pas een voordeel als het merendeel van de mensen daar baat bij heeft. Die enkeling die nu blij is omdat hij net wat minder hoeft te betalen vanwege het vervallen van de zonering, weegt echt niet op tegen de 99 procent van de reizigers die gewoon standaard meer gaan betalen.
Toch blijf ik dit geen argument tegen het nieuwe systeem vinden. Strippenkaarten zijn ook na te maken, het gaat om hoe de massa er mee omgaat.quote:
Nee, nu alleen te weinig saldo, iets waar je pas achter kan komen als je op het station bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik denk dat de chip ook voor de normale reiziger een uitkomst is. Nooit meer te weinig strippen op je kaart,
Nee, nu alleen in de rij staan voor een saldo-opwaardeerautomaat en dan maar hopen dat je je pinpas niet vergeten bent.quote:nooit meer voor kaartjesautomaten staan met te weinig losgeld bij je,
Nee, nu slechts ettelijke keren in- en uitchecken en voortdurend je saldo controleren of het allemaal wel goed gaat.. Én pas achteraf weten wat je reis nu überhaupt heeft gekost.quote:nooit meer bedenken hoeveel zonegrenzen je nou overschrijdt.
Overduidelijk iemand die zich totaal niet in het onderwerp heeft verdiept. Er kan maximaal 30 euro op zo'n ding.quote:Gewoon zo'n kaart kopen, 50 euro tegoed op zetten en je bent een hele tijd zoet.
Laat de vervoerders die zo graag deze kaart willen hebben dan met voorbeelden komen dat het echt niet duurder wordt voor de reizigers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Kom eens met duidelijke bronnen waaruit blijkt dat 99% van de mensen meer gaat betalen.
Bagatelliseren noemen ze zoiets met een duur woord.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ochjee, een automaat die nog niet werkt...
Altijd leuk, een bewering doen zonder onderbouwing, en dan moet iemand anders maar aantonen dat het niet waar isquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Laat de vervoerders die zo graag deze kaart willen hebben dan met voorbeelden komen dat het echt niet duurder wordt voor de reizigers.
Het is niet zo moelijk men weet over het algemeen wel hoeveel reisbewegingen er gemaakt worden en hoeveel kilometer menens in de bus zitten hoeveel strippekaart inkomsten men nu heeft, en hoeveel de opbrengsten met een ov-chip zouden worden. Als beide uitkomsten hetzelfde zijn dan pas geloof ik dat. Maar aangezien de vervoerder zeggen dat het zo is hoeven wij het toch niet te geloven.
Zo leuk dit. De ene klager loopt te klagen dat het te lang duurt, de ander dat het te langzaam gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik blijf erbij dat ze alles veel te snel willen. Er zijn nog zoveel dingen niet goed, onduidelijk, etc. Waarom dan nu al alleen de ov-chip toelaten. Take it easy!
Punt-voor-punt-quoten is irritantquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, nu alleen te weinig saldo, iets waar je pas achter kan komen als je op het station bent.
[..]
Nee, nu alleen in de rij staan voor een saldo-opwaardeerautomaat.
[..]
Nee, nu slechts ettelijke keren in- en uitchecken en voortdurend je saldo controleren of het allemaal wel goed gaat.. Én pas achteraf weten wat je reis nu überhaupt heeft gekost.
[..]
Overduidelijk iemand die zich totaal niet in het onderwerp heeft verdiept. Er kan maximaal 30 euro op zo'n ding.
Is het al de 29ste?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bagatelliseren noemen ze zoiets met een duur woord.
Er is maar één automaat op Rotterdam CS, het grootste en belangrijkste station van Rotterdam, die wegwerpkaarten kan uitspuwen en zelfs die werkt nog niet.
Neuroloog, weet je nog? Lees dat stuk van Frans nog eens, hierboven. Ik durf te beweren dat minimaal 99 procent van de reizigers verder dan 2 kilometer reist.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Kom eens met duidelijke bronnen waaruit blijkt dat 99% van de mensen meer gaat betalen.
De testfase die nog één dag duurt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Goed leermoment voor het RET.
Ook daar is de testfase voor.
Jij controleerde altijd je strippenkaart voordat je op het station kwam? En was de sigarenzaak dan ook altijd open om een nieuwe kaart te halen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, nu alleen te weinig saldo, iets waar je pas achter kan komen als je op het station bent.
[..]
Nee, nu alleen in de rij staan voor een saldo-opwaardeerautomaat en dan maar hopen dat je je pinpas niet vergeten bent.
[..]
Nee, nu slechts ettelijke keren in- en uitchecken en voortdurend je saldo controleren of het allemaal wel goed gaat.. Én pas achteraf weten wat je reis nu überhaupt heeft gekost.
[..]
Overduidelijk iemand die zich totaal niet in het onderwerp heeft verdiept. Er kan maximaal 30 euro op zo'n ding.
Ach, dan ga je toch gewoon naar het RET verkooppunt op het stationsplein in de stationsbouwput?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bagatelliseren noemen ze zoiets met een duur woord.
Er is maar één automaat op Rotterdam CS, het grootste en belangrijkste station van Rotterdam, die wegwerpkaarten kan uitspuwen en zelfs die werkt nog niet.
Op dit moment loopt zo'n beetje elke RET-medewerker op een metro-station. Ze hebben er voor gekozen om de opsporing van fraudeurs op dit moment niet tot prioriteit te verheffen.quote:
Moet je nagaan dat ze al drie jaar aan het prutsen zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik blijf erbij dat ze alles veel te snel willen. Er zijn nog zoveel dingen niet goed, onduidelijk, etc. Waarom dan nu al alleen de ov-chip toelaten. Take it easy!
Nou kom dan eens met een duidelijk onderzoek waar dat uit blijkt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Neuroloog, weet je nog? Lees dat stuk van Frans nog eens, hierboven. Ik durf te beweren dat minimaal 99 procent van de reizigers verder dan 2 kilometer reist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |