Dat is wel zo.quote:
Geef ze deze dan ook meteen terug.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
2001 belde, ze willen hun grap terug.
2001 moet niet zeiken. Zij hebben de aanval op de Twin Towers nog.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
2001 belde, ze willen hun grap terug.
Dat ligt meer aan de download locatie, kunnen ze er best even bijzetten. Stuur een klachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mag ik het dan nog verwarrende informatie vinden aangezien nergens staat hoe groot de .ISO dan wel is?
Niet eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de download locatie, kunnen ze er best even bijzetten. Stuur een klacht
Krijg je niet gewoon in beeld "zoveel MB's gedownload van de zoveel MB"
Zoals ik al zei, het is geen update het is gewoon de volledige install. Dit heeft Apple gedaan om te voorkomen dat je eerst de ene update installeert en je vervolgens de andere moet installeren, zoals bij Windows.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijnenveger is geen essentieel onderdeel van je OS en die ga ik dan ook niet installeren dan wel updaten, dan wel spelen. Appels --> Peren.
Dan nog vind ik 39MB erg veel voor een browser UPDATE.
Ohja, en je laatste domme comment zal ik maar negeren want je bent waarschijnlijk niet op de hoogte van het aantal mensen die nog inbellen in bijv. landen als de USA etc. Dan heb ik het nog niet eens over de beperkte snelheid en datalimieten op veel breedband verbindingen daar.
Als je gewoon regelmatig update heb je dat probleem niet, maar nu moet je dus iedere keer een hele applicatie downloaden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef dottinator het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is geen update het is gewoon de volledige install. Dit heeft Apple gedaan om te voorkomen dat je eerst de ene update installeert en je vervolgens de andere moet installeren, zoals bij Windows.
quote:Daarnaast is je verhaal over inbelverbindingen natuurlijk onzin. De gemiddelde internetsnelheid in de USA is 2.3 mbps waarmee je Safari dus in ongeveer 2 minuutjes download. Tel daarbij op dat Mac gebruikers gemiddeld meer verdienen dan Windows gebruikers en dus waarschijnlijk ook snellere verbindingen hebben.
Eerst vertellen hoe het zit en mensen beschuldigen van niet lezen, en vervolgens vragen stellen. Volgende keer maar andersom doen, zodat je jezelf niet weer vier pagina's lang voor lul zet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mag ik het dan nog verwarrende informatie vinden aangezien nergens staat hoe groot de .ISO dan wel is?
Lang leve MSDNquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo? LEES SLET!
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik begin alsnog een kansloze os-warquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De nieuwe KDE ziet er inderdaad leuk uit, maar je punt is... ?
Die heb ik nog steeds!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Vista
Deze hadden wij vroegah:
[ afbeelding ]
Maar KDE is geen OSquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik dacht, ik begin alsnog een kansloze os-warMaar zelfs dat lukt niet
rot is op newbiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Daarom : MAC FAAAAAAAAAAALT
PS : XP is wel veel beter, slechter als vista is er heul niet
Informatief bericht, bijna net zo informatief als je onderschrift. Bedankt, ik kan weer slapenquote:
Hoeveel? 1 TB?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Hihi ik heb een nieuwe HDD gekocht en nu kunnen Vista, Mac OS X, Fedora en Windows server 2003 zwemmen in ruimte
Als je wat moeite had gedaan dan zag je dat het 1280x800 is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:41 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hoort dat allemaal zo groot? Het lijkt wel 800*600 ofzo
Ik denk dat ie bedoelt waarom alles zo groot is weergegeven, zodat het hele nut van een hoge resolutie-monitor teniet wordt gedaan. Is ook bij Windows een trend, standaard steeds grotere iconen e.d..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je wat moeite had gedaan dan zag je dat het 1280x800 is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |