quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij weet binnen anderhalve maand precies hoe een OS in elkaar zit en hoe het werkt?
Doe dat eens uit de doeken dan?
Hoe zit het met Aero enzo?
En veranderde security en waar dat voor diend??
Hier ben ik het nu mee eens.quote:
Kennis van onze taal heb je in elk geval niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij weet binnen anderhalve maand precies hoe een OS in elkaar zit en hoe het werkt?
Doe dat eens uit de doeken dan?
Hoe zit het met Aero enzo?
En veranderde security en waar dat voor diend??
Veel beter iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Vista
Deze hadden wij vroegah:
[ afbeelding ]
Vista draait zelfs prima op mijn Athlon XP 2800+ single core met 1GB.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef Maringo het volgende:
Mensen die XP beter vinden draaien als Vista moeten gewoon een betere computer kopen.![]()
Nieuwe software vraagt nu eenmaal om nieuwere computers. En je niet-upgegrade bagger computer van 5 jaar oud zal Vista idd niet goed draaien.
Ik heb zowel op mn werk als thuis Vista en het draait gewoon soepel. En ja, ik draai zware programma's en zware spellen tegelijk erop.
Was nog geen vereiste toen ik me registreerde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennis van onze taal heb je in elk geval niet.
Voordat er computers waren werkte ik met de Commodorequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen domme kneus te noemen sukkel. Ik werkte al met computers toen jij nog in de poepluiers lag.
Hoe wilde je dat noemen dan??quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:51 schreef Fruitsapje het volgende:
[..]
Voordat er computers waren werkte ik met de Commodore
Computers zijn die dingen die tering instabiel waren in die tijd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat noemen dan??
Een spel"computer"??
Tjsa, de computer zelf niet, de bandjes daar in tegen.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef Fruitsapje het volgende:
[..]
Computers zijn die dingen die tering instabiel waren in die tijd.
Commodore was dat niet
Commodore is ook een computerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef Fruitsapje het volgende:
[..]
Computers zijn die dingen die tering instabiel waren in die tijd.
Commodore was dat niet
Ik heb een studio en mijn amiga 500 is veel stabieler dan een pc. Vooral de midi-klok is enorm! Cubase zou vandaag de dag nog steeds proberen de stabiliteit van de amiga's te evenaren, maar is ze nog steeds niet gelukt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:00 schreef Fruitsapje het volgende:
Apple en Microsoft kunnen nog veel leren van Commodore.
En jij weet precies welke delen de installer nodig heeft en welke weggelaten kunnen worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Magische woord: vlite!
met vlite open je gewoon die iso, stript alles wat je niet nodig hebt, en fixt t dan op een dvd. of zelfs een cd als je strak genoeg doet. Mijn windows vista dvd was 800MB groot
http://www.vlite.net/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:00 schreef Fruitsapje het volgende:
Apple en Microsoft kunnen nog veel leren van Commodore.
Ja, dat vind ik ook niet normaal inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
iedereen loopt OS X te roepen maar heb je wel eens gezien hoe groot die updates zijn tegenwoordig. Loopt ook in de honderden mb's
ja en het is elke update raak en die updates zijn ook regelmatigquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet normaal inderdaad.![]()
Mac OS X 10.5.6: 665MB. Zo groot zijn de Service Packs van MS vaak nog niet eens.
en dan nog de software erbij:
[ afbeelding ]
Update van Quicktime: 75MB? WAAROM?!
Update van Safari: 39MB? WAAROM?!
Dan klik je op de desbetreffende update en dan zie je wel WAAROM.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet normaal inderdaad.![]()
Mac OS X 10.5.6: 665MB. Zo groot zijn de Service Packs van MS vaak nog niet eens.
en dan nog de software erbij:
[ afbeelding ]
Update van Quicktime: 75MB? WAAROM?!
Update van Safari: 39MB? WAAROM?!
Ja maar komop, 75MB voor het updaten van een (brak) video spelertje en 39MB voor een fucking webbrowser.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan klik je op de desbetreffende update en dan zie je wel WAAROM.
HAHAHAHAHAHAHA WAT 1 LEUK GRAPJE HAHHAHAHquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:24 schreef Davidovvv het volgende:
Vista is zo groot omdat de kennis van TS zo klein is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA WAT 1 LEUK GRAPJE HAHHAHAH![]()
Er zijn ook nog mensen met hersens op dit forum hoor!? Voordat je je heel erg thuis gaat voelen hier..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef H.Moody het volgende:
Mensen die Vista kut vinden omdat ze eigenlijk sloebers zijn die geen fatsoenlijke pc kunnen betalen.
Que?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen met hersens op dit forum hoor!? Voordat je je heel erg thuis gaat voelen hier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |