Gast, jij bent echt dom. En dat noemt zich systeembeheerder. Ikk ga er verder ook niet op in, want dat loont de moeite niet. Ga maar lekker MS bashen, appla fanboy, en zet vooral jezelf nog meer voor lulquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DudeVoel je niet zo aangevallen man allemachtig
Dan nog is het debiel dat je een installatie bestand moet downloaden van 6GB voor een image van 3GB vind je niet?
Ik ben niet dom. Ik noem mijzelf geen systeembeheerder. En nergens in dit topic bash ik Windows. Ik zeg alleen dat ik even een OS wilde installeren, en dat niet lukte omdat het bestand zo groot isquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Gast, jij bent echt dom. En dat noemt zich systeembeheerder. Ikk ga er verder ook niet op in, want dat loont de moeite niet. Ga maar lekker MS bashen, appla fanboy, en zet vooral jezelf nog meer voor lul
Dat is onzin!! Je download een iso van nog geen 3GB naar je temp-map. Voor de installatie van deze iso (en dus vista) is 6GB nodig. Vista heeft dus 6GB beschikbare ruimte nodig om te kunnen worden geïnstalleerd, de iso zelf past makkelijk op een dvd. Je lult dus poep, en op de vorige pagina zei je dat je de iso nodig had als systeembeheerder anders zou je nooit vista downloaden. Als je dit al niet begrijpt, dan wordt die opleiding helemaal niets hoor. En dan kan je nu wel sneu gaan doen, maar jij loopt hier tegen anderen te schreeuwen dat ze moeten lezen, terwijl je zelf niet leest en niet begrijpt waar je nou mee bezig bentquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik moet een installatie bestand van 6628MB downloaden die een .ISO uitpakt van 3000MB....
Hoe lichter hoe beter. Trage kut OSsen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je niet normaal praten. XP is niet beter dan Vista. Punt. Het is lichter maar dat maakt het niet beter.
[..]
Op mijn mac?Dat is een windows programma..
Heb je Windows 7 uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe lichter hoe beter. Trage kut OSsen van tegenwoordig(ja ook linux is tegenwoordig een vetzak maar beter dan vista of windows 7
, alleen macOS kan mij nog verbazen met snelheid, helaas heb ik geen mac).
Als ik het niet had uitgeprobeerd zou ik het niet neerzetten he. WIndows 7 is gewoon vista met wat opgepoeste gui dingetjes maar dan iets sneller als vista en nog altijd trager dan XP en in games dramatisch veel trager dan vista en xp (maar dat zal wel een driver probleem zijn). Ik heb het ongeveer 2 weken gedraaid en vista heb ik anderhalve maand gedraaid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je Windows 7 uitgeprobeerd?
Zo ja, voor hoe lang?
Zo nee, waarom niet en dan toch klagen??
Op een Pentium 3 moet je dat ook niet installeren domme kneus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik het niet had uitgeprobeerd zou ik het niet neerzetten he. WIndows 7 is gewoon vista met wat opgepoeste gui dingetjes maar dan iets sneller als vista en nog altijd trager dan XP en in games dramatisch veel trager dan vista en xp (maar dat zal wel een driver probleem zijn). Ik heb het ongeveer 2 weken gedraaid en vista heb ik anderhalve maand gedraaid.
Was blij dat ik weer terug kon naar linux en een winxp install voor de games.
Hier draait het ook gewoon top!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef Maringo het volgende:
Mensen die XP beter vinden draaien als Vista moeten gewoon een betere computer kopen.![]()
Nieuwe software vraagt nu eenmaal om nieuwere computers. En je niet-upgegrade bagger computer van 5 jaar oud zal Vista idd niet goed draaien.
Ik heb zowel op mn werk als thuis Vista en het draait gewoon soepel. En ja, ik draai zware programma's en zware spellen tegelijk erop.
Gelukkig heb je verstand van wat er veranderd is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik het niet had uitgeprobeerd zou ik het niet neerzetten he. WIndows 7 is gewoon vista met wat opgepoeste gui dingetjes maar dan iets sneller als vista en nog altijd trager dan XP en in games dramatisch veel trager dan vista en xp (maar dat zal wel een driver probleem zijn). Ik heb het ongeveer 2 weken gedraaid en vista heb ik anderhalve maand gedraaid.
Was blij dat ik weer terug kon naar linux en een winxp install voor de games.
Op een 2.5Ghz Amd64X2 met 4gb geheugen ook niet zeker, want ook daar draait vista trager dan xp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:37 schreef Fruitsapje het volgende:
[..]
Op een Pentium 3 moet je dat ook niet installeren domme kneus.
Je hoeft mij geen domme kneus te noemen sukkel. Ik werkte al met computers toen jij nog in de poepluiers lag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:37 schreef Fruitsapje het volgende:
[..]
Op een Pentium 3 moet je dat ook niet installeren domme kneus.
Na anderhalve maand dagelijks gebruik heb ik een uitstekend beeld van een OS, dank u vriendelijk. En dat windows7 beta is weet ik ook wel en vel er daarom ook nog geen oordeel over maar van wat ik er van gezien heb was het meer van hetzelfde, namelijk vista in een nieuw jasje. Nog steeds enorm groot maar wel iets sneller.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig heb je verstand van wat er veranderd is.
Daarbij is Windows 7 nog BETA.
Daarbij kan jij geen goed oordeel geven na anderhalve maand.
En nog die edit knop niet gevonden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen domme kneus te noemen sukkel. Ik werkte al met computers toen jij nog in de poepluiers lag.
das een tik van mequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
En nog die edit knop niet gevonden?
Dus jij weet binnen anderhalve maand precies hoe een OS in elkaar zit en hoe het werkt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Na anderhalve maand dagelijks gebruik heb ik een uitstekend beeld van een OS, dank u vriendelijk. En dat windows7 beta is weet ik ook wel en vel er daarom ook nog geen oordeel over maar van wat ik er van gezien heb was het meer van hetzelfde, namelijk vista in een nieuw jasje. Nog steeds enorm groot maar wel iets sneller.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij weet binnen anderhalve maand precies hoe een OS in elkaar zit en hoe het werkt?
Doe dat eens uit de doeken dan?
Hoe zit het met Aero enzo?
En veranderde security en waar dat voor diend??
Hier ben ik het nu mee eens.quote:
Kennis van onze taal heb je in elk geval niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij weet binnen anderhalve maand precies hoe een OS in elkaar zit en hoe het werkt?
Doe dat eens uit de doeken dan?
Hoe zit het met Aero enzo?
En veranderde security en waar dat voor diend??
Veel beter iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Vista
Deze hadden wij vroegah:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |