het start nog steeds sneller op dan m'n windows xp op de laptop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het moet zo kk-lang laden bij opstarten... niet normaal,
schermbeveiliging gaat aan voordat inlogscherm er is![]()
Maar als het 1x opgestart is, vind ik het wel acceptabel draaien, tot nu toe (heb het nog niet zo lang)
Omdat de apple-fan-fappers ook eindelijk toe gaan geven dat OSX niet goed isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef KingOfMystery het volgende:
Als je Macintosh hebt, waarom zou je in godsnaam die zware glitchy Vista ernaast installeren?
Glitchy is inmiddels ook wel voorbij... Omdat ik ICT beheer doe, en dan is het wel handig om even windows te hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef KingOfMystery het volgende:
Als je Macintosh hebt, waarom zou je in godsnaam die zware glitchy Vista ernaast installeren?
Lees die zin zelf nog een keer en vertel mij dan eens wat je er nu mee bedoeld...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:57 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Omdat de apple-fan-fappers ook eindelijk toe gaan geven dat OSX niet goed is
zoveel iso's met spelletjes en programma's zijn er toch niet voor een Mac...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:57 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ohjee, voor een Mac heb je geeneens een programma nodig om iso's te openen. Wie faalt er dan?
Juist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
zoveel iso's met spelletjes en programma's zijn er toch niet voor een Mac...
Programma's wel redelijk maar nog altijd minder als pc
Games al helemaal...
Leg uit?quote:Leuk dat je t hebt, maar je hebt der minder aan als makkelijk progje @ pc, met eigen voorkeur wat je der voor gebruikt
Sociaal leven hebben we wel. Keer wat ontspanning is leuk, en aantal spellen speelt gewoon leuker op pc als op een console. Maar die PS3 hier doet ook wel wat hoor. Daarnaast kan iso ook prima voor films trouwens..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Juist.
Nee mensen met een mac hebben geen spellen nodig, die hbben wat ze noemen... een 'sociaal leven',of kopen een console die gemaakt is om op te gamen
[..]
Leg uit?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Sociaal leven hebben we wel. Keer wat ontspanning is leuk, en aantal spellen speelt gewoon leuker op pc als op een console. Maar die PS3 hier doet ook wel wat hoor. Daarnaast kan iso ook prima voor films trouwens..
Verder als t in het os in zit gebakken "moet" je dat programma gebruiken. Leuk, maar met Windows kan ik gewoon zelf kiezen wat ik gebruik. Als ik ene niet makkelijk vindt werken pak ik t andere. Heb ik t niet nodig installeer ik t niet. Wat moet je met iso support als je t niet gebruikt?
Dat laatste is natuurlijk onzin, ik kan ook externe programma's downloaden om iso's te openen. En waarom het er standaard in zit... ik neem aan dat het niet zoveel ruimte in neemt om dat er bij in te bouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Sociaal leven hebben we wel. Keer wat ontspanning is leuk, en aantal spellen speelt gewoon leuker op pc als op een console. Maar die PS3 hier doet ook wel wat hoor. Daarnaast kan iso ook prima voor films trouwens..
Verder als t in het os in zit gebakken "moet" je dat programma gebruiken. Leuk, maar met Windows kan ik gewoon zelf kiezen wat ik gebruik. Als ik ene niet makkelijk vindt werken pak ik t andere. Heb ik t niet nodig installeer ik t niet. Wat moet je met iso support als je t niet gebruikt?
Nee nee, goldenbutt heeft je gewoon fkhard gedist netquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin, ik kan ook externe programma's downloaden om iso's te openen. En waarom het er standaard in zit... ik neem aan dat het niet zoveel ruimte in neemt om dat er bij in te bouwen
Ik heb trouwens ook geen IE nodig, maar dat staat er bij Windows ook op, en dat 'hoef' ik toch ook niet te gebruiken
Mwa, browser vindt ik erg basic. en je hebt iets nodig om Opera, firefox of safari te downloadenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin, ik kan ook externe programma's downloaden om iso's te openen. En waarom het er standaard in zit... ik neem aan dat het niet zoveel ruimte in neemt om dat er bij in te bouwen
Ik heb trouwens ook geen IE nodig, maar dat staat er bij Windows ook op, en dat 'hoef' ik toch ook niet te gebruiken
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef delano.888 het volgende:
En (bijna) niemand die het opvalt dat TS vista op een MAC wil zetten![]()
![]()
Blablabla, ik moet dit gezeur elke dag aanhoren over hoe duur mac is... Weet je als je het te duur vind ga je lekker linux gebruiken en houd je mond er verder over.. Niemand die een mac heeft gekocht zal zich er een reet aan roesten..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Mwa, browser vindt ik erg basic. en je hebt iets nodig om Opera, firefox of safari te downloaden
En alles naast standaard os zelf (op browser na dan vindt ik) is eigenlijk onzin. Waarom denk je dat ik windows strip. van de 4.7GB aan Vista 800MB overhouden is toch best netjes. Weetje hoeveel onzin der in zit? Mac net zo. Daarbij is het gewoon oplichterij kwa prijs enz gezien
Het is gewoon het tegenovergestelde van logisch das alles, dr zet toch ook niemand macintosch (of hoe dat besturingssysteem ook mag heten) op een windows pc of ben ik nou gekquote:
Jawel, ik gebruik toch echt ie om google chrome binnen te pompen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Blablabla, ik moet dit gezeur elke dag aanhoren over hoe duur mac is... Weet je als je het te duur vind ga je lekker linux gebruiken en houd je mond er verder over.. Niemand die een mac heeft gekocht zal zich er een reet aan roesten..
Daarnaast heb je geen internet browser om iets te downloaden.
en eigenlijk is een browser ook niet eens nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Mwa, browser vindt ik erg basic. en je hebt iets nodig om Opera, firefox of safari te downloaden
En alles naast standaard os zelf (op browser na dan vindt ik) is eigenlijk onzin. Waarom denk je dat ik windows strip. van de 4.7GB aan Vista 800MB overhouden is toch best netjes. Weetje hoeveel onzin der in zit? Mac net zo. Daarbij is het gewoon oplichterij kwa prijs enz gezien
Ik doe ICT beheer, dan heb ik af en toe windows nodig... dan lijkt het mij handig dat ik het tot mijn beschikking heb, afgezien van het feit dat het onlogisch is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is gewoon het tegenovergestelde van logisch das alles, dr zet toch ook niemand macintosch (of hoe dat besturingssysteem ook mag heten) op een windows pc of ben ik nou gek![]()
Hoezo word ik gedist?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Jawel, ik gebruik toch echt ie om google chrome binnen te pompen.
Nerd, je wordt keihard gedist hier gewoon
Ga nou lekker vista op je te dure macje zetten, en stil
Nee, geld wat je @ Mac uitgeeft kun je uitgeven aan snellere onderdelen, niet iets goedkoper halenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Blablabla, ik moet dit gezeur elke dag aanhoren over hoe duur mac is... Weet je als je het te duur vind ga je lekker linux gebruiken en houd je mond er verder over.. Niemand die een mac heeft gekocht zal zich er een reet aan roesten..
Daarnaast heb je geen internet browser om iets te downloaden.
Upgraden is inderdaad duur, maar je kan ook ergen anders je hardeschijf erbij kopen als het je niet aan staat.... Dat mag gewoon en dan vervalt je garantie ook niet, dat geld ook voor het ram.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Nee, geld wat je @ Mac uitgeeft kun je uitgeven aan snellere onderdelen, niet iets goedkoper halen
Keek 2 maand geleden om mac samen te stellen voor de gein. Standaart kreeg die een 320GB schijf. Om die te upgraden naar een 1TBer (dus 680GB der bij) betaalde je toen 230euro extra. dat is toch te gek voor woorden? een losse 1TB schijf koste toen maar 93 euro. Bij Apple was je meer als 230Euro kwijt voor t zelfde...
Upgraden: Wordt ook niet echt veel met een Mac naast t ram, hddtje of misschien nog keer processor he?
Apple is ook gewoon aan t kutten met de Ipod en Iphone. Mensen verplichten om Itunes te gebruiken om wat muziek ofzo er op te zetten. Kom nou, wat een onzin. Mensen kunnen niet gewoon met de hand kopieren? Weer extra rommel...
Internet browser standaart in Windows is ook overbodig ja. Maar goed, die zit der bij mij ook niet meer in
Eenigste voordeel aan een Mac vindt ik uiterlijk. En Mac komt wat sneller uit standby. Wat ik overigens wel toegeef dat dat zeer netjes werkt. Maar verder vindt ik t gewoon gehypte zooi...
Niet alleen upgraden is duurquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Upgraden is inderdaad duur, maar je kan ook ergen anders je hardeschijf erbij kopen als het je niet aan staat.... Dat mag gewoon en dan vervalt je garantie ook niet, dat geld ook voor het ram.
Dat met die iPod en iTunes is al sinds 2001 dus dat lijkt mij ook niet zo'n probleem, en iTunes is gewoon een heerlijk programma dat standaard op de mac staat.. En aangezien een iPod van Apple is en een Mac ook, naja je snapt het wel
Het voordeel van een Mac is het goede besturingssysteem punt. Dat was het ook al in 1984 dus dat is niet gehypt... Windows heeft niet voor niets dingen meegenomen/gestolen van de Macintosh toen
Ja, ik heb geen last van al die dingen, je weet dat je als je een iPod koopt je het met iTunes moet gebruiken...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:40 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Niet alleen upgraden is duur
En wat boeit t dat t al vanaf 2001 zo is? Toen was t ook al net zo kut. Waarom kan Ipod enz niet gewoon los niet als elke usb stick/mp3 speler? En daar naast als keuze nog keer Itunes installeren? Daarnaast als je Itunes weer installeerd komt quicktime ook gelijk weer mee... Met troep nog meer troep binnenhalen... Microsoft verplicht met zijn Zune speler toch ook niet tot installeren van media player op een Mac? Iets wat Mac wel bij Windows flikt...
En ja, Mac werkt ook wel prima, maar dat doet Windows ook. En Mac heeft ook niet alles zelf bedacht, maar goed. Windows net zo niet, boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |