Van je onderwijs moet jij het bepaalt niet hebben hé?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Daarom : MAC FAAAAAAAAAAALT
PS : XP is wel veel beter, slechter als vista is er heul niet
Sorry ik zal beter m'n best doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Van je onderwijs moet jij het bepaalt niet hebben hé?
Ik kan voor mijzelf wel uitzoeken wat beter is, dat hoef je mij niet te vertellen.
veel plezier met je BSOD hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Veel plezier met de stroperigheid van Vista hequote:
1e. Leg uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Veel plezier met de stroperigheid van Vista he
Veel plezier met UAC van vista he
Veel plezier met driver-failurs op vista he
En niemand die een flauw grapje over Steve Jobs inkopt?quote:
ik heb helemaal geen vista gozerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Veel plezier met de stroperigheid van Vista he
Veel plezier met UAC van vista he
Veel plezier met driver-failurs op vista he
Die Windows 7 is echt veelbelovend. Bevalt me wel.quote:
Het blijft Windows.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Windows 7 is echt veelbelovend. Bevalt me wel.
In vergelijking daarmee is Vista echt een beta, een GUI-probeersel.
Het moet zo kk-lang laden bij opstarten... niet normaal,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef immortalsean het volgende:
vind vista eigenlijk best fijn werken. maar ik ben ook niet zo heel veeleisend.
eigenlijk niet echt meer problemen ondervonden dan met xp, ben trouwens wel pas bij service pack 1 ingestapt, door al die negatieve dingen die erover werden verteld.
Windows ME?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Laat ik inderdaad maar eens mijn ouders lastig vallen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Windows ME?
en Vista Standaard ja...
@ TS. Vlite moet met pc van je ouders, een kamaraad of wat dan ook toch wel ff te fixen zijn? Anders zit je alsnog met Vista die standaard bagger is
Hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niemand die een flauw grapje over Steve Jobs inkopt?
Ohjee, voor een Mac heb je geeneens een programma nodig om iso's te openen. Wie faalt er dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
het start nog steeds sneller op dan m'n windows xp op de laptop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het moet zo kk-lang laden bij opstarten... niet normaal,
schermbeveiliging gaat aan voordat inlogscherm er is![]()
Maar als het 1x opgestart is, vind ik het wel acceptabel draaien, tot nu toe (heb het nog niet zo lang)
Omdat de apple-fan-fappers ook eindelijk toe gaan geven dat OSX niet goed isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef KingOfMystery het volgende:
Als je Macintosh hebt, waarom zou je in godsnaam die zware glitchy Vista ernaast installeren?
Glitchy is inmiddels ook wel voorbij... Omdat ik ICT beheer doe, en dan is het wel handig om even windows te hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef KingOfMystery het volgende:
Als je Macintosh hebt, waarom zou je in godsnaam die zware glitchy Vista ernaast installeren?
Lees die zin zelf nog een keer en vertel mij dan eens wat je er nu mee bedoeld...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:57 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Omdat de apple-fan-fappers ook eindelijk toe gaan geven dat OSX niet goed is
zoveel iso's met spelletjes en programma's zijn er toch niet voor een Mac...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:57 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ohjee, voor een Mac heb je geeneens een programma nodig om iso's te openen. Wie faalt er dan?
Juist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
zoveel iso's met spelletjes en programma's zijn er toch niet voor een Mac...
Programma's wel redelijk maar nog altijd minder als pc
Games al helemaal...
Leg uit?quote:Leuk dat je t hebt, maar je hebt der minder aan als makkelijk progje @ pc, met eigen voorkeur wat je der voor gebruikt
Sociaal leven hebben we wel. Keer wat ontspanning is leuk, en aantal spellen speelt gewoon leuker op pc als op een console. Maar die PS3 hier doet ook wel wat hoor. Daarnaast kan iso ook prima voor films trouwens..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Juist.
Nee mensen met een mac hebben geen spellen nodig, die hbben wat ze noemen... een 'sociaal leven',of kopen een console die gemaakt is om op te gamen
[..]
Leg uit?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Sociaal leven hebben we wel. Keer wat ontspanning is leuk, en aantal spellen speelt gewoon leuker op pc als op een console. Maar die PS3 hier doet ook wel wat hoor. Daarnaast kan iso ook prima voor films trouwens..
Verder als t in het os in zit gebakken "moet" je dat programma gebruiken. Leuk, maar met Windows kan ik gewoon zelf kiezen wat ik gebruik. Als ik ene niet makkelijk vindt werken pak ik t andere. Heb ik t niet nodig installeer ik t niet. Wat moet je met iso support als je t niet gebruikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |