Ik weet wel iets waar weinig vraag naar is en veel aanbod... Dit soort topics.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef SanderXX0X het volgende:
Hallo,
Weet iemand waar veel vraag naar is en weinig aanbod?
Zoek een vriendin..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef NMHR het volgende:
Lekkere, gewillige, superstrakke 16 jarige sletjes
Wat verwacht je dan met zo'n topic?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Zoek een vriendin..
Altijd die kut opmerkingen hier die niet grappig zijn.
Een slotje.quote:
Misschien reageren mensen wel wat serieuzer als je zelf ook wat tijd in de OP had gestoken, denk je niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef SanderXX0X het volgende:
Zoek een vriendin..
Altijd die kut opmerkingen hier die niet grappig zijn.
Trek je conclusie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef SanderXX0X het volgende:
Ja, maar het is bij elk topic dat ik plaats
En dan ga je niet eens bij jezelf te rade?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef SanderXX0X het volgende:
Ja, maar het is bij elk topic dat ik plaats
Die zijn op, te veel vraag naarquote:
wat doen we met dit topic Johnny?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien reageren mensen wel wat serieuzer als je zelf ook wat tijd in de OP had gestoken, denk je niet?
Ik was eerderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef Sneijder5 het volgende:
Er is veel vraag voor een slotje, mar weinig aanbod van de mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |