Das ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg Enschede-vriendjes over de vloer.
Grapjas!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan daten dan maar?![]()
Oh kut. Ik kan niet.
Ik heb het zaterdag veelste druk om de avond daarvoor naar een feestje te gaan. Met een hele goede reden gelukkigquote:
Ja, het gaat over de Singles meet en of je dan kunt komen of nietquote:
Goed hè? Hij kan zo naar KPD.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vind het trouwens wel een hele fout TT
Je wilt hem weer aan de drank hebben vanavond Q?quote:
Oeh, drank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilt hem weer aan de drank hebben vanavond Q?
Zit net aan m'n tweede antikater biertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had één biertje liggen maar die is op. Dan maar aan de thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit net aan m'n tweede antikater biertje
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.quote:
Op de Wiki stonden geen tieten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.Als je nog een bestemming voor je roze shirt zoekt, kun je 'm naar Q. sturen...
Wiki is voor homo's...quote:
Nee helaas heb ik een enorm drukke zaterdag. Dus feesten de avond ervoor gaat helaas niet opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Nog effe lekker voor je het vliegtuig opstapt? of ging je vrijdag al weg?
Hebben zequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
Zo begint het hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit net aan m'n tweede antikater biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |