je hebt PMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Zwansy het volgende:
Mogelijke interesse.. even wachten wat ik terug krijg van de verzekering!
Is er in overleg een nieuwe APK op te krijgen?
Hoe is de auto onderhouden? (Onderhoudsboekjes aanwezig?)
Kun je trouwens ook even het kenteken PM-en, kan ik even wat info opzoeken.
&
Is de auto in Tilburg te bezichtigen?
Ja, ik denk dattie het kenteken probeert te verbergen wappie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom is het kenteken zwartgemaakt?
Probeer je wat te verbergen?
precies, alleen serieus geïnteresseerden hebben wat aan het kentekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ja, ik denk dattie het kenteken probeert te verbergen wappie!![]()
versnellingsbak is helemaal in orde, schakelt soepel in alle versnellingen.quote:
Nope is nooit in gerookt. De banden hebben nog meer dan voldoende profiel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef retrocollector het volgende:
hoe staan de banden ervoor en is er gerookt in de auto?
dit is in overleg zeker mogelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef retrocollector het volgende:
komt er een nieuwe apk op bij een eventuele verkoop?
zal dadelijk even nieuwe makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef retrocollector het volgende:
heb je misschien nog foto's met een grotere resolutie?
miss kan ik er een mooi modprijsje van makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
leuke tuut, helaas aardig boven mijn budget
mwah, 2000 euro?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:30 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
miss kan ik er een mooi modprijsje van makenof is je budget echt heel krap?
staat genoteerd, ondanks dat het bod te laag isquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef retrocollector het volgende:
3250,- om maar eens mee te beginnen
nou kijk gerust hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom doe je die Lupo vlak na een grote beurt weg?
¤5000 voor een 10 jaar oude blauwe winkelwagen is wel érg optimistisch. Ik bied ¤2000.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:56 schreef Waterweg het volgende:
bij deze een bod van 3K, waarschijnlijk voor nu niet hoog genoeg, maar denk nog maar eens aan me, mocht je 'm niet voor een hoger bedrag kwijtraken..
lang leve de pm
ok staat genoteerdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:52 schreef blaze07 het volgende:
3.1K zelfde als Waterweg, mocht je 'm niet kwijt kunnen kunt je mij pmen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef retrocollector het volgende:
vraag miss veel, maar miss ook een foto van de kilometerstand?
??quote:
hoeveel krijg je er dan voor terug?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:21 schreef gonzo1979 het volgende:
vanmiddag ff gekeken wat ik er voor terug krijg wanneer ik hem in zou ruilen, dus pas mijn vraagprijs aan. Nieuwe vraagprijs: 4250,-
nou iig meer dan 3250,-quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef retrocollector het volgende:
[..]
hoeveel krijg je er dan voor terug?
ja da's de bedoelingquote:
ik ga voor iets groters en dan wel weer VW of SEAT, dus zal een Polo, Ibiza of Golfje kunnen wordenquote:
ja het orginele filterhuis etc heb ik ook nog.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Zwansy het volgende:
-Sportuitlaat
-Sportluchtfilter
Heb je de originele filter nog wel?
En maakt die 'sportuitlaat' herrie?
Ik krijg als het goed is deze week te horen hoeveel ik terg krijg van de verzekering.. kan dan eventueel pas een bod doen!
Ja je kunt nog wel met mensen praten, maar horen doe je hem zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Zwansy het volgende:
Hmm.. tussen sportief en herrie zit een groot verschil :p
Kun je, als je bijv. op de snelweg rijdt, nog wel gewoon met andere mensen praten?
Of overheerst het geluid van de uitlaat dan?
Wat voor sportfilter zit er dan op?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
ja het orginele filterhuis etc heb ik ook nog.
En de sportuitlaat: ja de een noemt het herrie de ander een sportief geluid
Ik zal het precieze merk vanavond even opzoeken en kijken of ik er een linkje van kan vinden. Zit nu op mijn werk, dus het gaat een beetje lastig nu. Maar kom er vanavond even op terug.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef retrocollector het volgende:
[..]
Wat voor sportfilter zit er dan op?
tnxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef gonzo1979 het volgende:
Dit systeem zit erin:
[ afbeelding ]
link
mmm alweer iets gezakt zie ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef gonzo1979 het volgende:
kan een mod misschien de prijs aanpassen naar 4000,- en deze ook in de topictitel zetten?
ja maar we blijven niet bezig natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef retrocollector het volgende:
[..]
mmm alweer iets gezakt zie ik
heb er over nagedacht en nog steeds te laagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef retrocollector het volgende:
heb je nog over mijn bod nagedacht?
tnx fans genoeg iigquote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef flexster het volgende:
leuk karretje, helaas boven mijn studententbudget. Waar eigenlijk alles boven gaat.desalniettemin een gratis kikje voor die blauwe kikker
kleine auto's van volkswagen en Seat (Arosa) zijn trouwens erg waardevast, en gezien de staat van je auto vind ik t geen gekke prijs
inmiddels 3.600,- tevens een kickjequote:
Biedingen op marktplaats zeggen niks hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
inmiddels 3.600,- tevens een kickje
Dat klopt, heb ook wat minder goede ervaringen met Marktplaats. Maar heb met 1 bieder al telefonisch contact gehad en de ander via de mail. Met inmiddels een nieuw bod van 3750,-quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Swindler het volgende:
[..]
Biedingen op marktplaats zeggen niks hoorOf hebben ze ook een mail gestuurd /gebeld?
ja denk wel dat het goed gaat komenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef KitteKat het volgende:
een Ibiza 6L leuk dingetje.. hopen dat het morgen lukt
ja, maar dan zul je toch met een beter bod moeten komen. Maar vooralsnog denk ik wel dat het een serieuze kijker isquote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef retrocollector het volgende:
mocht het niet doorgaan dan hoor ik het wel
tja, had je er iets eerder bij moeten zijn. Hij heeft er toch een paar weken op gestaan hier. Maar op marktplaats waren ze toch wat daadkrachtigerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Shit.. wou vragen of je de filter ook los verkocht..
Tja.. ik zie het nu pas..quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
tja, had je er iets eerder bij moeten zijn. Hij heeft er toch een paar weken op gestaan hier. Maar op marktplaats waren ze toch wat daadkrachtiger
hoeveel ik voor dat filter betaald heb?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja.. ik zie het nu pas..
Wat heb je ervoor gedokt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |