Ja je kunt nog wel met mensen praten, maar horen doe je hem zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Zwansy het volgende:
Hmm.. tussen sportief en herrie zit een groot verschil :p
Kun je, als je bijv. op de snelweg rijdt, nog wel gewoon met andere mensen praten?
Of overheerst het geluid van de uitlaat dan?
Wat voor sportfilter zit er dan op?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
ja het orginele filterhuis etc heb ik ook nog.
En de sportuitlaat: ja de een noemt het herrie de ander een sportief geluid
Ik zal het precieze merk vanavond even opzoeken en kijken of ik er een linkje van kan vinden. Zit nu op mijn werk, dus het gaat een beetje lastig nu. Maar kom er vanavond even op terug.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef retrocollector het volgende:
[..]
Wat voor sportfilter zit er dan op?
tnxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef gonzo1979 het volgende:
Dit systeem zit erin:
[ afbeelding ]
link
mmm alweer iets gezakt zie ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef gonzo1979 het volgende:
kan een mod misschien de prijs aanpassen naar 4000,- en deze ook in de topictitel zetten?
ja maar we blijven niet bezig natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef retrocollector het volgende:
[..]
mmm alweer iets gezakt zie ik
heb er over nagedacht en nog steeds te laagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef retrocollector het volgende:
heb je nog over mijn bod nagedacht?
tnx fans genoeg iigquote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef flexster het volgende:
leuk karretje, helaas boven mijn studententbudget. Waar eigenlijk alles boven gaat.desalniettemin een gratis kikje voor die blauwe kikker
kleine auto's van volkswagen en Seat (Arosa) zijn trouwens erg waardevast, en gezien de staat van je auto vind ik t geen gekke prijs
inmiddels 3.600,- tevens een kickjequote:
Biedingen op marktplaats zeggen niks hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
inmiddels 3.600,- tevens een kickje
Dat klopt, heb ook wat minder goede ervaringen met Marktplaats. Maar heb met 1 bieder al telefonisch contact gehad en de ander via de mail. Met inmiddels een nieuw bod van 3750,-quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef Swindler het volgende:
[..]
Biedingen op marktplaats zeggen niks hoorOf hebben ze ook een mail gestuurd /gebeld?
ja denk wel dat het goed gaat komenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef KitteKat het volgende:
een Ibiza 6L leuk dingetje.. hopen dat het morgen lukt
ja, maar dan zul je toch met een beter bod moeten komen. Maar vooralsnog denk ik wel dat het een serieuze kijker isquote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef retrocollector het volgende:
mocht het niet doorgaan dan hoor ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |