Voorbeeldfunctie is dus op Fok! gebied niets voor je.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:11 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar als mod zou ik baggeren ook niet afleren denk ik
Jij nog FOK! ambities?
Voorbeeldfunctie? Ach, ik ken een paar mods...quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie is dus op Fok! gebied niets voor je.
Niet echt... tong 80 en yvonne zal ik nooit inhalen qua posts.
Ik heb zelfs FA's gekendquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie? Ach, ik ken een paar mods...
Ik bedoelde eigenlijk of jij niet nog graag ergens wilde modden.
Zo hard gaat er hier toch niet aan toe?quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb zelfs FA's gekend
Ik ben te soft voor een modfunctie... ben het btw wel op een ander forum.
Vergelijk mij met een Cerror of Snakey en je ziet dat ik echt ongeschikt ben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Zo hard gaat er hier toch niet aan toe?
Ach, ze vallen best mee. Het is gewoon hun houding op FOK!quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergelijk mij met een Cerror of Snakey en je ziet dat ik echt ongeschikt ben.
Daar ga ik dus de fout in... ik ben IRL precies zoals ik op Fok! ben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, ze vallen best mee. Het is gewoon hun houding op FOK!![]()
Ga maar eens naar de dierentuin, daar vechten de mannetjes toch ook voor een hogere plek in de hiėrarchie?
Trusten! Slaap lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ga ik dus de fout in... ik ben IRL precies zoals ik op Fok! ben.
Maar hoe dan ook... mijn oogjes vallen toe.
Ik ga maffen
Trusten voor strax Olep![]()
Modereren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Paul het volgende:
Zo Olep wat heb je gedaan tot nu toe allemaal
Zeg nou gewoon wat je hebt gedaan tot nu toe op FP, OF HEB JE NIETS UITGEVOERD?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij gisteren.![]()
Of bedoelde je wat anders?
Modereren!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon wat je hebt gedaan tot nu toe op FP, OF HEB JE NIETS UITGEVOERD?
Bazen in ONZ, daar staat een ban op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef Paul het volgende:
[..]
FP IS VOOR DE STOMME
FORUM IS VOOR DE BAASJES
Daar staat ook een ban op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef Paul het volgende:
Oh sorry ik bedoelde Gieltjes eeh lieverdjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |