Prima!quote:
Jawel...quote:
Ga eens analoog fotograferen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jawel...
Ding maakt zelfs met flits onscherpe foto'sBij de kleinste beweging (lees: als je hem dus vasthoud en je maakt foto's, zijn ze al onscherp)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jawel...
Ding maakt zelfs met flits onscherpe foto'sBij de kleinste beweging (lees: als je hem dus vasthoud en je maakt foto's, zijn ze al onscherp)
Hardlopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima!
Goed dagje gehad.
Dalijk House kijken en wellicht weer een keertje hardlopen vanavond.
Kreng staat op automatischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zou hem gewoon even iets anders instellen
Als je hem handmatig instelt moet je gewoon even de juiste instellingen gebruiken, dan moet het echt minder zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kreng staat op automatischEn op handmatig is het nog erger...
Crapcamera van Minolta
Het is wel gaar (lees: moeilijk) fotograferen zonder beeldstabilisator maar het moet kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kreng staat op automatischEn op handmatig is het nog erger...
Crapcamera van Minolta
Ding is een paar jaar oud, 4.0 megapixel, voor die tijd nog "revolutionair"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is wel gaar (lees: moeilijk) fotograferen zonder beeldstabilisator maar het moet kunnen.
Was het echt zo'n knakencamera?
Gewoon in een winkel een goedkoop dingetje uitzoeken, beetje letten op megapixel en klaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ding is een paar jaar oud, 4.0 megapixel, voor die tijd nog "revolutionair"
Ik ga wel een nieuwe camera halen. Iemand nog een goede tip? (niet al te duur a.u.b., fotografeer niet zo veel)
Nog een aanrader?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon in een winkel een goedkoop dingetje uitzoeken, beetje letten op megapixel en klaar
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon in een winkel een goedkoop dingetje uitzoeken, beetje letten op megapixel optische zoom en klaar
Ik heb een Canon Ixus 70, heeft me 140 euro gekost incl. 2 GB kaartje en extra batterij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ding is een paar jaar oud, 4.0 megapixel, voor die tijd nog "revolutionair"
Ik ga wel een nieuwe camera halen. Iemand nog een goede tip? (niet al te duur a.u.b., fotografeer niet zo veel)
MPX is niet eens het allerbelangrijkst. Alles boven de 5 is eigenlijk wel prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon in een winkel een goedkoop dingetje uitzoeken, beetje letten op megapixel en klaar
Ik vind het ook een fijn merk hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind olympus een fijn merk, maar velen delen die mening niet
Later Pquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Puala het volgende:
tijd om lui te gaan doen.
Fijne avond nog iedereen
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:27 schreef Yesse het volgende:
DUAAL AFGESLOTENWoooooooooooooooooooooooooh
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef Core2 het volgende:
Stage gehaald met een 9(excellent noemen ze dat op mijn school
) HBO stage in Nijmegen.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
GefeliciteerdWel hoog cijfer inderdaad!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:27 schreef Yesse het volgende:
DUAAL AFGESLOTENWoooooooooooooooooooooooooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |