Schokkend, vooral met geluid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Filmpje (pas als hij is opgehangen)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Boh gek, als ze aan het neuqen waren, hoe snel zou zijn piem0l dan wel niet gekrompen zijn als hij het hoorde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef B.E.D het volgende:
Wie zegt dat die ouders aan het slapen waren?
Kut, ik kliktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Kan mij voorstellen dat ze iets anders verwachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De jongeman had zijn vrienden verteld dat hij een verassing had
Cremeren? Hij zei toch zand eroverquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat ze iets anders verwachten.
In dit geval lijkt me dat je verwachtten bedoelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Touchéquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dat je verwachtten bedoelt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee zou niet kijken, het is echt een hele vieze vent die je dan krijgt te zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef charleen het volgende:
Dus beter kan ik niet klikken op het filmpje?
Ben zo'n zwakke-maag-net-gegeten-en-zuinig-op-laptop-type.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een rickrollquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef charleen het volgende:
Dus beter kan ik niet klikken op het filmpje?
Ben zo'n zwakke-maag-net-gegeten-en-zuinig-op-laptop-type.
quote:
Tenzij ze nu nog zitten te wachten op die verrassing die maar niet komt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wel ongepast deze uitspraak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
'Lang zal ie leven lang zal ie leven in de Gloria'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |