En nu?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Advocate gebeld, ze zegt dat ik in mn recht sta
Klopt, nu krijgt hij een brief (dat de regeling gehandhaaft dient te worden) en moeten we ws in mrt nogmaals naar de kantonrechter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En nu?
Niet vervelend bedoeld maar ookal sta je in je recht dan moet je dat nog wel krijgen
Hey B
Nou dat is al wat idd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, nu krijgt hij een brief (dat de regeling gehandhaaft dient te worden) en moeten we ws in mrt nogmaals naar de kantonrechter.
En dan hoor ik wel hoe of wat
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, nu krijgt hij een brief (dat de regeling gehandhaaft dient te worden) en moeten we ws in mrt nogmaals naar de kantonrechter.
En dan hoor ik wel hoe of wat
w00t! En nu?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Advocate gebeld, ze zegt dat ik in mn recht sta
Allebei en indien hij ze minder wil, recht op meer geld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Je staat in je recht, maar welk recht. Dat je meer tijd hebt om het te regelen of dat de kinderen meer recht hebben op tijd bij hun vader?
Goed nieuws dus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allebei en indien hij ze minder wil, recht op meer geld.
En nu duik ik echt de kelder in
Schiet opquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, mijn ruit is doorgescheurd zie ik net. 3 weken geleden gerepareerd bij Carglass
.
Hebben ze goed werk geleverd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, mijn ruit is doorgescheurd zie ik net. 3 weken geleden gerepareerd bij Carglass
.
HPX oid is dus niet echt goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
.
Slimmerikken dat het zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, en het lullige is: ze zeggen dat je garantie hebt, maar ze geven duidelijk aan dat het niet geld op doorscheuren e.d. en de kans dat het gebeurd nog steeds aanwezig is.
Dus, even afwachten of de garage tijd heeft vanavond.
Dat is inmiddels duidelijkquote:
Ha!quote:
Is dit Singles?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef Kuwaro het volgende:
Ik kwam achter dat ik net in het verkeerde topic post:+![]()
Hallo iedereen![]()
Dit is de afvalbak van Singles. Als je echt nooit aan de man / vrouw komt, dan kom je hier terecht...quote:
Nu weet ik helemaal niet meer waar ik thuis hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is de afvalbak van Singles. Als je echt nooit aan de man / vrouw komt, dan kom je hier terecht...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is de afvalbak van Singles. Als je echt nooit aan de man / vrouw komt, dan kom je hier terecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |