Zei?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Ja, zei ja, zei, geen zij, maar zei, zei zeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zei?
Mwa, zo'n vriendin heb ik ook gehad ja. Die wil je dan het liefste aan de hoogste boom opknopen.
Wat heb jij nu weer voor een lelijke kut UIquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
Troal
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veel
'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Smerig hoe je alles zo krom lult dat het bij jou uitkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is geen gave, het is een dom trucje. De 300e post hebben, dát is een gave.
wut?quote:
Maar dat is tenminste nog een geile droomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veel
Stacey is ontvoerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor een lelijke kut UI
Dacht je, nu ik haar overtuigen dat ik echt niet iemand anders leuk vind, want dat denkt ze.quote:
Ze zal het wel van jou hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Smerig hoe je alles zo krom lult dat het bij jou uitkomt.
Je lijkt mij wel.
Wanneer hebben ze bij jou voor laatst onderzoek gedaan naar mogelijke hersenziektes?quote:
Ik zie nog gewoon Stacey hoor.quote:
Doe gewoon die smurf terug, die was tofquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak maar een mooie voor me
Ik ben een noob in het maken van UI's.
Niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze bij jou voor laatst onderzoek gedaan naar mogelijke hersenziektes?
Het gaat el had achteruit hè?
Holy fuckquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dacht je, nu ik haar overtuigen dat ik echt niet iemand anders leuk vind, want dat denkt ze.
Moppersmur'fquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe gewoon die smurf terug, die was tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |