zei ik al, wel teruglezen he!quote:
Ze is hier al eerder voorbij gekomen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook geen idee wie J zou kunnen zijn....![]()
Nou, kom op T-lex. Wie bedoel je?
We kennen hem al een tijdje he, hij is nog vriendelijk tegenover Huub om het zo te zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Sly bedreigt Huub gewoon met "wil je dat een keer in mn gezicht zeggen"
Sorry, zag het pas later...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
zei ik al, wel teruglezen he!![]()
baaj de weej, interview dido en roel vond ik top!
had wel de indruk dat ze een giga strak maar ongezellig huisje hebben en de poes is een drammer maar wel lief, dat dan weer wel.![]()
ben onwijs benieuwd naar het interview met tanja!
Bart, wonen ze in 1 van '' de hoge heren"? (lijkt wel zo als ik de foto's bekijk).quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sorry, zag het pas later...
Hun huis is idd heel strak, maar niet ongezellig. Roel z'n hoby-projecten staan overal (afstandbestuurbare vliegtuigen) en het uitzicht is fantastisch!![]()
wie ben je danquote:
nikste sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sorry, zag het pas later...
Hun huis is idd heel strak, maar niet ongezellig. Roel z'n hoby-projecten staan overal (afstandbestuurbare vliegtuigen) en het uitzicht is fantastisch!![]()
Tanja, Andries en Willem hebben alledrie in de zelfde setting geschoten, dus het gaat weer meer om het gesprek dan om de trucjes. Vonden we bij Roel en Dido ook belangrijk. En die kat, tsja... Heb ik met Willem ook nog een leuk verhaal over![]()
En Tanja was zó zenuwachtig... Ze had wel wat te zeggen, maar ze zei vooraf al dat ze tegen me op keek 'omdat ik een BN'er was'...
The Red Applequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Bart, wonen ze in 1 van '' de hoge heren"? (lijkt wel zo als ik de foto's bekijk).
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Suikeroom het volgende:
even tussendoor, wie had ooit kunnen denken dat dit op de frontpage van nowlive zou kunnen staan![]()
[ afbeelding ]
Aha, dan kijken ze uit op het gebouw waarin ik werk (de nieuwe maas).quote:
Dido blijft een schatje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
zei ik al, wel teruglezen he!![]()
baaj de weej, interview dido en roel vond ik top!
had wel de indruk dat ze een giga strak maar ongezellig huisje hebben en de poes is een drammer maar wel lief, dat dan weer wel.![]()
ben onwijs benieuwd naar het interview met tanja!
Dido is zeker oké maarre ......... ik vind Huub nog steeds leuk, ach we kunnen niet alles gemeen hebben toch.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dido blijft een schatje!
En het leuke is dat ze allebei een pesthekel aan Huub hebben.
Ik ook, elke ochtend wachten op de haan en hylarische toestanden on stream!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef AnTjUh het volgende:
oooowwwwwwwwwwwwwwww
ik ben toch zo toe aan een nieuwe saaie BB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |