Tuurlijk was ze een smaakmaker maar wel een hele zure.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
niet zo negatief over Tanjazij was echt geweldig, gewoon hele maaltijden in de prullenbak gooien terwijl de rest op rantsoen zat
thanxquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk interview weer.![]()
Ik vraag me wel af of er een weg "terug" is, naar een BB / DGK waarin niet zoveel gestuurd wordt door achter, om maar spanning te krijgen. Of daar nog een markt voor is.. is dat niet gewoon te langzaam? Te ouderwets voor nu, we zijn immers weer 10 jaar verder.
doe maar een handstand ... dan weten we het zekerquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Zal eens kijken of ik een codewoord kan bedenken, iets als ananas of iets dergelijks. Wie helpt?
Worldwide.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het interview met Tanja was dan wel weer heel leuk![]()
Ook een leuke primeur in het verhaal!
Roel en Dido waren niet zo fan van Huub, net als Seki. Misschien is het iets Rotterdams
Ja, da's een goeie. WIE SCHRIJFT DE BLOGS VAN AMANDA???quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, die schrijft de blogs voor Amanda en is haar personal trainster.
huh?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Worldwide.
Een Canadees.
well, we all know how he treats women, without the cameras it's probably worse but Claire was stupid enough to marry this monster and sooner or later she will regret it...
Can you believe that he can stay faithful? I doubt it...
en dan niet weer over jou ooooooooooooh beginnen he ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef dieenebart het volgende:
Vanavond heeft SBS SHownieuws een item over 10 Jaar Reality. Schijnbaar hebben ze fragmenten uit alle series en twee mensen voor de camera.
f) bart bbquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie. WIE SCHRIJFT DE BLOGS VAN AMANDA???
Is het:
a) Thea M.
b) Peter R.
c) Steve B.
d) Brian K.
e) Amanda B.
f) bart bb
Of een andere schrijver naar keuze.
hoe danquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Suikeroom het volgende:
even tussendoor, wie had ooit kunnen denken dat dit op de frontpage van nowlive zou kunnen staan![]()
[ afbeelding ]
ik lig dubbel hier nu enneh............Tanja is top!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet zo negatief over Tanjazij was echt geweldig, gewoon hele maaltijden in de prullenbak gooien terwijl de rest op rantsoen zat
Ik gok op Angina.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
quote:De afgelopen week begon voor mij, zoals voor vele Nederlanders, in bed. En niet voor mijn plezier, maar met zware griep en Angina erbij.
Ja, dat zal wel een dolle boel in bed geweest zijn. Die Angina is een echte party-pooper heb ik gehoordquote:
Ze schijnt wel enorme orale kwaliteiten te bezitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:34 schreef dieenebart het volgende:
Ja, dat zal wel een dolle boel in bed geweest zijn. Die Angina is een echte party-pooper heb ik gehoord
Of Liekequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is het:
a) Thea M.
b) Peter R.
c) Steve B.
d) Brian K.
e) Amanda B.
Met deze tekst eronder. Niet geschreven door Slaaaajjjjj, hij kijkt wel uit, de schijtbak.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Suikeroom het volgende:
even tussendoor, wie had ooit kunnen denken dat dit op de frontpage van nowlive zou kunnen staan![]()
[ afbeelding ]
quote:HUUB GAAT TE VER !!
Met grote ontzetting heb ik zitten lezen op RM waar het volgende bericht is geplaatst , ik zal het niet geheel herhalen maar het woordje Auschwitz komt er in voor en ik denk dat velen het gelezen hebben.
De schrijver van deze walgelijke tekst is psychopathisch en beseft niet wat hij /zij schrijft ik verspil er verder maar geen woorden aan.
Ik heb het al eerder aangegeven vrijheid van meningsuiting een democratie gegeven is, maar zoals deze wordt verspreid op Huub zijn site heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Huub mag zich diep schamen dat hij het ontoelaatbare toelaat en dat hij zich schaart achter de mening van perverse mensen die HIJ de kans geeft om op zijn weblog te schrijven.
Huub permitteert zich om Sly aan te spreken met Herr zeer denigrerend en tevens laat Huub een tekst staan waarin eigenlijk staat ” ze zijn je vergeten te vergassen “ .
Dit is dus de keuze die Huub maakt een platform geven om allerlei verwensingen en bedreigingen neer te laten zetten door mensen die hier lol en plezier aan hebben, tevens gaf Huub van de week aan dat hij de mensen geloofde die op zijn weblog zaten dat zij geband waren om NIETS of te snel.
Nu Huub dat zijn NU de mensen die een ban hebben op NL om NIETS zoals jij zei, en waar jij je achter schaard,en die JIJ de kans geeft om zulke perverse teksten neer te zetten.
Je bent verantwoordelijk voor datgene wat er geplaatst word je laat het toe en onderneemt geen enkele actie IK KOTS JE UIT en ik denk velen met mij.
Huub is dit nu jouw denkwijze, vrijheid van meningsuiting kijk eens naar onderstaande foto
dat zijn een deel van de schoenen van de mensen die zijn omgekomen daar en zulke verwensingen laat JIJ toe.
Pardoesje en denk vele met haar
Heb je die slordige foutjes en domme constructies gezien in die blogjes? No way dat dat uit mijn professionele koker komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef dieenebart het volgende:
Of Copycat!!!![]()
(zakelijk gesprek m'n neus!)
Je gaat onze Copycat toch niet vergelijken met een soort Wilma Nanninga mag ik hopen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Of Copycat!!!![]()
(zakelijk gesprek m'n neus!)
Andere schrijfster, J...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is het:
a) Thea M.
b) Peter R.
c) Steve B.
d) Brian K.
e) Amanda B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |