Heb je dat verkocht aan SBS?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef dieenebart het volgende:
Vanavond heeft SBS SHownieuws een item over 10 Jaar Reality. Schijnbaar hebben ze fragmenten uit alle series en twee mensen voor de camera.
Nee, ik zie dat ik het verkeerd uitleg.quote:
Leuk! Vanavond even kijken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef blomst het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
roel en Dido
Niet zo spannend als Seki, maar wel lekker onderhoudend en intelligente mensen. Leuke lui, Roel en Dido. En uiteraard de onvermijdelijke joint achteraf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk interview Bart.
Ja! Of even aan je linkerbakkebaard trekken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Scandalous het volgende:
Ohhh leuk Bart,zwaai je even naar de Fok users als je op tv bent... of even aan je neus zitten zodat we weten dat je aan ons denkt
Dunno. Heb om 16.00 uur een gesprekje, en dan weet ik wel (voor) hoe laat het is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Benieuwd naar Dido en Roel en naar dat item vanavond. Weet je of het in de vroege of late uitzending is?
scheer dan eerst je bakkebaardenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat ik het verkeerd uitleg.
Ze hebben zelf een item over de afgelopen tien jaar aan reality soaps. Ze zullen ook niet de laatste zijn dit jaar. In ieder geval hebben ze voor dit item een of andere media-journalist en komen ze mij interviwen.
Staat dus los van Fruit en Zuivel!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Scandalous het volgende:
Ohhh leuk Bart,zwaai je even naar de Fok users als je op tv bent... of even aan je neus zitten zodat we weten dat je aan ons denkt
zo klaar ! soap weer afgelopen .... want hier ging het toch om !quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef Eef999 het volgende:
SMS van HUUB
Datum:
28-01-2009
tijd:
09:55
Ben dingen even helemaal aan t veranderen met de site.
inlog enzo, hoop dat alles goed is.
Grtz Huub.
Dat is een understatement. Mén, wat was dat een sjaggo wijf zeg. Ik had echt een bloedhekel aan haar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef dieenebart het volgende:
"Tanja was vrij irritant zwanger..."
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef dgklieke het volgende:
[..]
scheer dan eerst je bakkebaarden
Aardbeien met slagroomquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Zal eens kijken of ik een codewoord kan bedenken, iets als ananas of iets dergelijks. Wie helpt?
"Ik heb nog regelmatig van die dagen dat ik denk "FOK! toch allemaal een end op!"quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Zal eens kijken of ik een codewoord kan bedenken, iets als ananas of iets dergelijks. Wie helpt?
Het interview met Tanja was dan wel weer heel leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Mén, wat was dat een sjaggo wijf zeg. Ik had echt een bloedhekel aan haar.![]()
Alle kleine beetjes bij elkaar. Aan het einde van de rit hebben we een mooi overzichtquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
erg leuk interview Bartwel opvallend wat zer zeiden over hoe het er achter de schermen aantoe ging.. en die quote over Huub was wel grappig..
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ik heb nog regelmatig van die dagen dat ik denk "FOK! toch allemaal een end op!"
Leuk stukje ja!quote:
niet zo negatief over Tanjaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Mén, wat was dat een sjaggo wijf zeg. Ik had echt een bloedhekel aan haar.![]()
Ah, vanavond dus even naar Shownieuws kijken, leuk.
Ja, dát is het!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het interview met Tanja was dan wel weer heel leuk![]()
Ook een leuke primeur in het verhaal!
Roel en Dido waren niet zo fan van Huub, net als Seki. Misschien is het iets Rotterdams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |