Hmm misschien dat ik je daarbij kan helpen, heb op dit mijn domein gehost en misschien kan dit er wel bij (mits er niet teveel dataverkeer over gaat)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef SjonLok het volgende:
Ik zat er al op te wachten.
De site + database + koersschraper draait op een twee jaar oude laptop. Dus hij kan niet zo heel veel verkeer aan.
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er tegelijkertijd op kunnen. En ik moet eens hard gaan nadenken over hoe ik kan zorgen dat meer mensen van de site gebruik kunnen gaan maken. Ik kan dat ding wel ergens hosten, maar dat kost dan weer geld.
Ok dat zou mooi zijn. Op dit moment zijn er ongeveer 35 mensen geregistreerd, dus echt veel dataverkeer kan het nooit zijn. (Vergeleken met Fok, waar honderden mensen tegelijk actief zijn).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Hmm misschien dat ik je daarbij kan helpen, heb op dit mijn domein gehost en misschien kan dit er wel bij (mits er niet teveel dataverkeer over gaat)
ik zit met phpmyAdmin, dus dat moet goed komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ok dat zou mooi zijn. Op dit moment zijn er ongeveer 35 mensen geregistreerd, dus echt veel dataverkeer kan het nooit zijn. (Vergeleken met Fok, waar honderden mensen tegelijk actief zijn).
Kan je ook een MySQL database hosten?
Ik stuur je wel ff een pm
Het schijnt dat IIS op XP niet meer dan 10 connecties tegelijk aan kan. Ik denk dat de laptop wel snel genoeg is om het allemaal te handelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:11 schreef Igen het volgende:
Af en toe werkt het wel, het lijkt erop dat die site niet tegen zo veel drukte kan.
Wel een leuk idee trouwens.
Ja das met opzet. Er moet natuurlijk wel gehandeld worden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef Lemans24 het volgende:
Een bugje: zodra je je laatste portie aandelen verkoopt, kom je onderaan de lijst met dagwinnaars te staan, zonder (of met onzichtbare) score.
Je moet dus altijd minimaal één aandeel hebben om in de lijst mét score weergegeven te worden.
haha, website is zeker makkelijk te hacken?quote:
Ik snap niet precies wat die cijfers 499, 400, 1 betekenen. Je wil 499 aandelen Philips verkopen. Dat snap ik. Je hebt er momenteel 500 in bezit. Maar wat is die 400 en die 1?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef drummerdude het volgende:
(Verkoop 499, 400, 1)
U heeft niet genoeg aandelen voor deze verkoop.
Aandeel Aantal Hist prijs Hist waarde Huidige koers Huidige waarde Rend ¤ Rend %
PHILIPS 500 14,48 7240 14,92 7460 220,00 3,04%
Zie ik iets over het hoofd, of werkt hij niet![]()
(Nogmaals bedankt trouwens, super initiatief)
Pff, fail! Ik heb het door, sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:16 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat die cijfers 499, 400, 1 betekenen. Je wil 499 aandelen Philips verkopen. Dat snap ik. Je hebt er momenteel 500 in bezit. Maar wat is die 400 en die 1?
Kan je anders een schermafdruk plaatsen?
Allemaal? 30 stuks, moet kunnen tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef SjonLok het volgende:
Welke Dow Jones aandelen zouden er trouwens in kunnen, wat jullie betreft?
Ik ben er nog niet tevreden over maar het is een begin.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:12 schreef SjonLok het volgende:
Nou je hulp en ideeën zijn welkom. Ik heb weinig aandacht besteed aan de lay-out en logo/header, dus die kan wel wat werk gebruiken.
Ik heb deze header in paint gemaakt, maar ik ben geen pro, dus ik nodig je uit om iets beters te verzinnen:
[ afbeelding ]
En als je ideeën hebt over de lay-out, laat ze maar zien. Maak voor mijn part een mock-up in excel ofzo.
Ik denk dat er toen een storing was. Er zijn geen transacties van je geregistreerd, anders dan degene waar ik het eerder over had.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef raptorix het volgende:
Mmmmm uur of 4 geloof ik, was allin op TomTom
Oh, zijn het er maar 30? Dan kan dat redelijk eenvoudig worden geregeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Allemaal? 30 stuks, moet kunnen toch![]()
Wow! Ik vind 'm nu al gaaf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |