Ach dat laatste is in veel steden ook zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef Tegan het volgende:
Mijn dorp is best wel groot. Alleen voor de bioscoop moet je ergens anders zijn. En om goed te stappen.
Als je tussen de 16 jarigen wilt lopen wel ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach dat laatste is in veel steden ook zo.
Doel meer op tenten als Basement, Waterfront, Paard en Doornroosje. Daar zijn er niet zoveel van, en bovendien kom je die zestienjarigen daar juist niet tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
Als je tussen de 16 jarigen wilt lopen wel ja.
Box? Al jaren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon er stiekem met Teganchickie vandoor gaan.
Hey! Hoe is het met je?quote:
2008 called, it wants its joke backquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon er stiekem met Teganchickie vandoor gaan.
Gister is de expert geweest en ze gaan er nu mee beginnenquote:
Beetje brak en koppijn. Verkeerd gelegen ofzo. Mijn nek doet ook pijn. Verder alles goed.quote:
Nee ok, in de Effenaar in Eindhoven kom je die 16 jarigen ook niet echt tegen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Doel meer op tenten als Basement, Waterfront, Paard en Doornroosje. Daar zijn er niet zoveel van, en bovendien kom je die zestienjarigen daar juist niet tegen.
Oo balen. Ik heb ook nog wat spierpijn, maar daar loop ik al een hele tijd mee. Geen idee waar door het komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje brak en koppijn. Verkeerd gelegen ofzo. Mijn nek doet ook pijn. Verder alles goed.
En hoe is het met jou verder?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Tegan het volgende:
Ja, ja. Iedereen geilt op mij. Volgend onderwerp.
Dan is hij snel gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
Gister is de expert geweest en ze gaan er nu mee beginnen
Misschien heb ik hem eind van de week terug
Gaat wel weer over. Zo zo, dus je bent tegenwoordig god?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Oo balen. Ik heb ook nog wat spierpijn, maar daar loop ik al een hele tijd mee. Geen idee waar door het komt
Verder met mij alles god!
Jammer zeg. Klikte het niet ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat sollicitatiegesprek was een ramp.Ik ben voor niks naar Amsterdam gereden.
Goede middag
Daar ga ik in me.quote:
Jammer voor je, tijn. Ging het gesprek zelf niet goed? Of was je al bij voorbaat kansloos?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat sollicitatiegesprek was een ramp.Ik ben voor niks naar Amsterdam gereden.
Goede middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |