Ach dat laatste is in veel steden ook zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef Tegan het volgende:
Mijn dorp is best wel groot. Alleen voor de bioscoop moet je ergens anders zijn. En om goed te stappen.
Als je tussen de 16 jarigen wilt lopen wel ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach dat laatste is in veel steden ook zo.
Doel meer op tenten als Basement, Waterfront, Paard en Doornroosje. Daar zijn er niet zoveel van, en bovendien kom je die zestienjarigen daar juist niet tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
Als je tussen de 16 jarigen wilt lopen wel ja.
Box? Al jaren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon er stiekem met Teganchickie vandoor gaan.
Hey! Hoe is het met je?quote:
2008 called, it wants its joke backquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon er stiekem met Teganchickie vandoor gaan.
Gister is de expert geweest en ze gaan er nu mee beginnenquote:
Beetje brak en koppijn. Verkeerd gelegen ofzo. Mijn nek doet ook pijn. Verder alles goed.quote:
Nee ok, in de Effenaar in Eindhoven kom je die 16 jarigen ook niet echt tegen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Doel meer op tenten als Basement, Waterfront, Paard en Doornroosje. Daar zijn er niet zoveel van, en bovendien kom je die zestienjarigen daar juist niet tegen.
Oo balen. Ik heb ook nog wat spierpijn, maar daar loop ik al een hele tijd mee. Geen idee waar door het komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje brak en koppijn. Verkeerd gelegen ofzo. Mijn nek doet ook pijn. Verder alles goed.
En hoe is het met jou verder?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Tegan het volgende:
Ja, ja. Iedereen geilt op mij. Volgend onderwerp.
Dan is hij snel gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
Gister is de expert geweest en ze gaan er nu mee beginnen
Misschien heb ik hem eind van de week terug
Gaat wel weer over. Zo zo, dus je bent tegenwoordig god?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Oo balen. Ik heb ook nog wat spierpijn, maar daar loop ik al een hele tijd mee. Geen idee waar door het komt
Verder met mij alles god!
Jammer zeg. Klikte het niet ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dat sollicitatiegesprek was een ramp.Ik ben voor niks naar Amsterdam gereden.
Goede middag
Daar ga ik in me.quote:
Jammer voor je, tijn. Ging het gesprek zelf niet goed? Of was je al bij voorbaat kansloos?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Wat was er zo erg aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Ja, wist je dat nog niet?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaat wel weer over. Zo zo, dus je bent tegenwoordig god?![]()
Ja hè! Hij mist mij gewoonquote:
Nou ik ben toch wel van mening dat de gem. mens uit een klein dorp niet echt wereldwijs is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Als je uit een klein dorp komt kom je er ook nooit buiten?
Juist wel lijkt me
Want je moet wel voor bepaalde dingen
Altjid al geweten dat, als er een god bestaat, het een vrouw is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Ja, wist je dat nog niet?!
En ja, gaat wel over. Afgelopen vrijdag met mijn ongelukje gewoon een extra duw gekregen
Ik kom uit een heel klein dorp, maar om te zeggen dat ik niet wereldwijs ben...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik ben toch wel van mening dat de gem. mens uit een klein dorp niet echt wereldwijs is.
Leuk generaliserend weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik ben toch wel van mening dat de gem. mens uit een klein dorp niet echt wereldwijs is.
Ja...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Altjid al geweten dat, als er een god bestaat, het een vrouw is.
Hoiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer zeg. Klikte het niet ofzo?
En hoi
Ik was waarschijnlijk bij voorbaat toch al kansloos. Al is het alleen maar omdat voor die functie je redelijk sterk in je schoenen moet staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Howl het volgende:
[..]
Jammer voor je, tijn. Ging het gesprek zelf niet goed? Of was je al bij voorbaat kansloos?
Voor mijn gevoel heb ik niet eens de mogelijkheid gehad om mijzelf goed te verkopen. Het gesprek nam een dusdanige wending dat het al snel duidelijk was dat het bedrijf mij niet wilde.quote:
Kijk, dat is altijd lekker. Geen gezeur dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed, het is lekker rustig op het moment.
Zo te horen kreeg je dus een "laten we proberen hem in de hoek te drijven" gesprek. Ja, nogal wiedus dat als je dan niet sterk in je schoenen staat, je het idee krijgt een verkeerde indruk achter te laten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk bij voorbaat toch al kansloos. Al is het alleen maar omdat voor die functie je redelijk sterk in je schoenen moet staan.
Hoi Tijn, dat is jammer voor je man. Maar nu op naar het volgende gesprek?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Ik had het gesprek met een vrouw en die kreeg een totaal verkeerd beeld van mij. Zij kreeg het beeld van mij dat als iets niet aan mijn verwachting voldoet dat ik dan weg ga. Maar dat is helemaal niet zo. Dus daarom vond zij het ook niet nodig om het gesprek nog verder af te maken.
Misschien als ik wat pro-actiever was dan had ik dat nog wel recht kunnen breien maar dat ben ik helaas niet. Dus dan houdt het op.
Heeft dat nog een reden? Of is het gewoon altijd rustig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed, het is lekker rustig op het moment.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Tegan het volgende:
Ja, ja. Iedereen geilt op mij. Volgend onderwerp.
En dat terwijl ik nu eindelijk een keer zoiets had dat ik mijn verhaal goed deed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Zo te horen kreeg je dus een "laten we proberen hem in de hoek te drijven" gesprek. Ja, nogal wiedus dat als je dan niet sterk in je schoenen staat, je het idee krijgt een verkeerde indruk achter te laten.
Een sollicitatiegesprek is geen spreekbeurt hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nu eindelijk een keer zoiets had dat ik mijn verhaal goed deed.![]()
zoiets heb ik nog nooit meegemaakt tijdens een sollicitatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb ik niet eens de mogelijkheid gehad om mijzelf goed te verkopen. Het gesprek nam een dusdanige wending dat het al snel duidelijk was dat het bedrijf mij niet wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |