laat die jongens lekker "vechten" om je!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, de discussie komt om de paar topics terug. Beetje veel.
Welk volgende gesprek? Afgelopen maand heb ik nauwelijks nieuwe vacatures gezien. En de vacatures die er nog wel zijn daar ben ik al voor afgewezen of daar voldoe ik niet aan de eisen voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoi Tijn, dat is jammer voor je man. Maar nu op naar het volgende gesprek?
Ambtenaar he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft dat nog een reden? Of is het gewoon altijd rustig?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
laat die jongens lekker "vechten" om je!
Anders reageer je niet ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Een sollicitatiegesprek is geen spreekbeurt hoor.
Diegene waarmee ik het gesprek had kreeg een bepaald beeld van mij wat niet al te positief was en daarom zei ze dit wordt toch niks dus het gesprek is hiermee ten einde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets heb ik nog nooit meegemaakt tijdens een sollicitatie.
wat ging er precies mis?
Het gaat niet om het vertellen van een verhaal, het gaat er om dat je een goed gesprek hebt. En dat is veel meer dan het vertellen van een verhaaltje. Of wil je altijd werkloos blijven? Prima, dan reageer ik wel niet.quote:
niet zo boosquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok op veel verzoek een wazige foto met mijn korte haren gemaakt met een brakke webcam... morgen weer naar kapper en highlights erin kwakken en beetje bij te knippen
De economie wordt er niet beter op momenteel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ga ik productiewerk doe voor ongeveer twee maanden en dan hoop dat er na die tijd wel weer vacatures zijn.
Misschien is dat een idee. Ik word gewoon ambtenaar.quote:
dat begreep ik net ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Diegene waarmee ik het gesprek had kreeg een bepaald beeld van mij wat niet al te positief was en daarom zei ze dit wordt toch niks dus het gesprek is hiermee ten einde.
heb er al een ander bij geplaatst voor jequote:
Natuurlijk wil ik aan het werk. Wat ik bedoelde was dat ik mijn verhaal over mijzelf voor mij gevoel nu een keer goed op orde had.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het vertellen van een verhaal, het gaat er om dat je een goed gesprek hebt. En dat is veel meer dan het vertellen van een verhaaltje. Of wil je altijd werkloos blijven? Prima, dan reageer ik wel niet.
je kan et wel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er al een ander bij geplaatst voor je
Dat is helaas een feit. Ik weet namelijk zeker dat als dit jaar geleden was gebeurd ik al lang weer aan het werk zou zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De economie wordt er niet beter op momenteel...
ja goed he!quote:
Vast wel. Wat zoek je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Valt er hier nog iets te bespringen?
doe je wel voorzichtigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Immer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hij's leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kan niet goed duidelijk maken wat ik wil en waarom ik dat. Verder twijfelde zij aan mijn redenen dat ik van baan wilden veranderen. En dan heb ik al mijn problemen nog achterwege gelaten ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
dat begreep ik net ook.
je hebt het er liever niet over?
Dat klinkt best eng.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Chemisch laborant.quote:
zonde dat het meteen zo liep man.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet goed duidelijk maken wat ik wil en waarom ik dat. Verder twijfelde zij aan mijn redenen dat ik van baan wilden veranderen. En dan heb ik al mijn problemen nog achterwege gelaten ook.
Dat is dan wel weer verstandig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan heb ik al mijn problemen nog achterwege gelaten ook.
Pas je wel op met je rug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt me sowieso niet handig om over problemen te beginnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
En dan heb ik al mijn problemen nog achterwege gelaten ook.
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso niet handig om over problemen te beginnen.
Dat hoop ik niet dat ik pas over een paar maanden weer een sollicitatiegesprek heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
zonde dat het meteen zo liep man.
succes weer met de volgende over enkele maanden!
Voorzichtig he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je dat bij vorige gesprekken wel gedaan, tijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso niet handig om over problemen te beginnen.
Gebruik deze tijd om aan jezelf te werken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet dat ik pas over een paar maanden weer een sollicitatiegesprek heb.
Precies, dan is het gelijk exit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
Nee inderdaad.
Je moet niet gaan zeggen dat je op autisme getest gaat worden...
Nou, dat is fijn dat je daar achter bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet goed duidelijk maken wat ik wil en waarom ik dat. Verder twijfelde zij aan mijn redenen dat ik van baan wilden veranderen. En dan heb ik al mijn problemen nog achterwege gelaten ook.
Dat heb ik ook nog nooit verteld tijdens een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Je moet niet gaan zeggen dat je op autisme getest gaat worden...
oh, dacht dat ik dat net las....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet dat ik pas over een paar maanden weer een sollicitatiegesprek heb.
Als het een functie is waarvoor je sterk in je schoenen moet staan kan je verwachten dat je aan de tand gevoeld wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Zo te horen kreeg je dus een "laten we proberen hem in de hoek te drijven" gesprek. Ja, nogal wiedus dat als je dan niet sterk in je schoenen staat, je het idee krijgt een verkeerde indruk achter te laten.
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je dat bij vorige gesprekken wel gedaan, tijn?
Dat had ik ook bij het 2e gesprek voor de baan waar ik maandag aan ga beginnen. Het voelde af en toe heel akeling maar ik heb het wel overleefd. Maar als je dan niet sterk in je schoenen staat is dat erg moeilijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het een functie is waarvoor je sterk in je schoenen moet staan kan je verwachten dat je aan de tand gevoeld wordt.
Daar ben ik al een hele tijd mee bezig. Alleen het kost mij erg veel moeite.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik deze tijd om aan jezelf te werken!
Er zijn stapels websites die je voorbereiden op een sollicitatiegesprek, begin daar eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit verteld tijdens een sollicitatiegesprek.
Maar wat zou ik dan volgens jou het beste kunnen vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |